Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
We kennen het patroon intussen toch wel in Thuis >> eerst een afwijzing van een huwelijksaanzoek en op het einde van het seizoen terug een trouwfeest tijdens de seizoensfinale (waar vanalles misloopt). 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ik zeg ook niet dat de manier waarop Peter de vraag stelde, de reden was dat ze nee zei.
Maar als je vriend en vader van je kind al 2 dagen zegt dat hij nu eindelijk vrij is (en ook geen enkele zinspeling maakt op het feit dat nu voor hen de weg ook vrij is) en dan je 'ten huwelijk vraagt' (dat was het zelfs niet eens, het was eerder een voorstel in de aard van 'zal ik straks naar de frituur gaan?') dan zou ik niet het gevoel hebben dat dit gevraagd wordt uit liefde, maar eerder omdat het nu eenmaal zo hoort als je een kind hebt en omdat het goed uit komt.
Dus, dat hielp niet echt.
Maar als je vriend en vader van je kind al 2 dagen zegt dat hij nu eindelijk vrij is (en ook geen enkele zinspeling maakt op het feit dat nu voor hen de weg ook vrij is) en dan je 'ten huwelijk vraagt' (dat was het zelfs niet eens, het was eerder een voorstel in de aard van 'zal ik straks naar de frituur gaan?') dan zou ik niet het gevoel hebben dat dit gevraagd wordt uit liefde, maar eerder omdat het nu eenmaal zo hoort als je een kind hebt en omdat het goed uit komt.
Dus, dat hielp niet echt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,nu dat alsof "zal ik naar de frituur gaan" is mss wel een beetje overdreven hé. Maar idd hij had het wel een beetje romantischer mogen inkleden. Dat is toch ook wat een vrouw verwacht. En laat nu juist romantiek een van Peter's zwakste kanten zijn alhoewel heeft hij dat toch een keer gedaan met Nina dacht ik.
Nu,is het voor hem wel al een vooruitgang dat hij het na de scheiding doet,in vroeger jaren was hij zelfs vergeten te melden dat hij eigelijk nog getrouwd was.
Maar ik ben volledig akkoord dat hij voor Femke iets romantisch moet bedenken,dat moet je gewoon als man doen. En off topic, ik heb het mijne al klaar.
Nu,is het voor hem wel al een vooruitgang dat hij het na de scheiding doet,in vroeger jaren was hij zelfs vergeten te melden dat hij eigelijk nog getrouwd was.
Maar ik ben volledig akkoord dat hij voor Femke iets romantisch moet bedenken,dat moet je gewoon als man doen. En off topic, ik heb het mijne al klaar.
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Peter en Romantiek is als een katholieke kerk in Bahrein. Ondenkbaar! Ik vind de timing ook om van te janken. Van het ene schatje gescheiden en op naar de volgende ronde. Op die manier is het huwelijks toch niets meer waard? Ik snap Femke wel. Ik ben het ook met haar eens, je hebt toch geen papiertje nodig om je blijk van liefde te uiten. Het is alleen juridisch wel wat gemakkelijker, zeker als je een kind hebt. Als ik Femke was geweest had ik het ook geweigerd maar als ik Femke was geweest dan had ik ook nooit het bed gedeeld met die treurwilg.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

Akkoord Kwast, maar het is nu eenmaal zo. Die twee zien mekaar graag, dat is in hun chaotische voorgeschiedenis al afdoend bewezen. Als ik een vrouw was geweest (tja, dat is nu niet!) was ik al lang van de Peter gaan lopen maar ja, ze heeft er nu wel een kind van en ze ziet hem graag (ok,moeilijk te begrijpen,maar het is zo) zodus zeg ik Peter jongen, doe nu is eens iets romantisch en Femke gaat er gewoon voor vallen. 
0 x
Potentia Principatum
-
fazou
- Nog geen rang
ik vind het dan wel vreemd dat ze in het verleden wel ja zei tegen Tim
Nu, ze liet toch al een opening. Ze was al niet helemaal meer tegen...
0 x
-
fazou
- Nog geen rang
Peter is GEEN TREURWILG. Bovendien, sinds die 2 weer samen zijn heb ik hem al veel zien lachenKwast schreef:Peter en Romantiek is als een katholieke kerk in Bahrein. Ondenkbaar! Ik vind de timing ook om van te janken. Van het ene schatje gescheiden en op naar de volgende ronde. Op die manier is het huwelijks toch niets meer waard? Ik snap Femke wel. Ik ben het ook met haar eens, je hebt toch geen papiertje nodig om je blijk van liefde te uiten. Het is alleen juridisch wel wat gemakkelijker, zeker als je een kind hebt. Als ik Femke was geweest had ik het ook geweigerd maar als ik Femke was geweest dan had ik ook nooit het bed gedeeld met die treurwilg.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,allé een beetje zien lachen. Maar voor zo iets als een huwelijksaanzoek moet hij toch wat meer moeite doen hoor, het is verdorie zijn 4de keer,dan heb je toch al wat ervaring.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Volgens mij heeft ze helemaal geen ja gezegd tegen Tim. Als ik het mij goed herinner, zei ze nee ik niet met u trouwen want ik heb u bedrogen met mijne ex Peter.fazou schreef:ik vind het dan wel vreemd dat ze in het verleden wel ja zei tegen Tim
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wat uiteraard wel een heel verschil maakt!tvx1 schreef:Als ik het mij goed herinner, zei ze nee ik niet met u trouwen want ik heb u bedrogen met mijne ex Peter.
Stel je maar eens voor dat ze gezegd had: Ok,ik heb u bedrogen met mijn ex maar ik wil gerust met u trouwen!
0 x
Potentia Principatum
- Ikweetnix
- Poster rang 1

ik heb precies het gevoel dat ik iets gemist heb. Waarom zou Peggy haar aandelen aan Femke verkopen.
0 x
"You can call me Root"
- Caligula
- Poster rang 5

Peggy wil haar aandelen verkopen,niet persé aan Femke, dacht ik niet
Maar aan Luc wel, als Simonne niet rap iemand anders vindt (Femke?,ook al moeilijk).
Maar aan Luc wel, als Simonne niet rap iemand anders vindt (Femke?,ook al moeilijk).
0 x
Potentia Principatum
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Nee daarom vond ik Femke en vooral Peters reactie raar. Die dachten blijkbaar niet na over het feit of Peggy wel aan haar zou willen verkopen. Ik bedoel in welke wereld zou Peggy haar aandelen aan Femke verkopen na al wat er gebeurd is ( Wie weet de thuiswereld
)
0 x
"You can call me Root"
- Caligula
- Poster rang 5

Juist, in de Thuiswereld! Daarmee heb je alles gezegd! Zelfs als het gratis was in RL zou je het nog niet doen!Ikweetnix schreef:Nee daarom vond ik Femke en vooral Peters reactie raar. Die dachten blijkbaar niet na over het feit of Peggy wel aan haar zou willen verkopen. Ik bedoel in welke wereld zou Peggy haar aandelen aan Femke verkopen na al wat er gebeurd is ( Wie weet de thuiswereld)
En de Peter die dan nog wat pusht, waar is die nu weer mee bezig?Hij zit al in een zeer bedenkelijk parket met Marianne en gaat er nu nog zijn (nog niet meen ik) ex bijnemen. Goed bezig Peter, je doet weer eens alles wat ik over je denk sinds 6 jaar alle eer aan!
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
En dan is er nog het contactverbod waardoor Femke niet dicht genoeg bij Peggy kan komen om de verkoopovereenkomst te tekenen.Caligula schreef:Juist, in de Thuiswereld! Daarmee heb je alles gezegd! Zelfs als het gratis was in RL zou je het nog niet doen!Ikweetnix schreef:Nee daarom vond ik Femke en vooral Peters reactie raar. Die dachten blijkbaar niet na over het feit of Peggy wel aan haar zou willen verkopen. Ik bedoel in welke wereld zou Peggy haar aandelen aan Femke verkopen na al wat er gebeurd is ( Wie weet de thuiswereld)
En de Peter die dan nog wat pusht, waar is die nu weer mee bezig?Hij zit al in een zeer bedenkelijk parket met Marianne en gaat er nu nog zijn (nog niet meen ik) ex bijnemen. Goed bezig Peter, je doet weer eens alles wat ik over je denk sinds 6 jaar alle eer aan!
0 x