Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Het lijkt er wat mij betreft hoe langer hoe meer op dat Waldek pas beseft wat hij heeft, als hij het kwijt is.
Nog maar eens...
Hoe hij zich gisteravond tegenover Rosa gedroeg, vond ik er echt los over. Inderdaad heel opdringerig.
En hij doet inderdaad net alsof hij niet doorheeft dat Rosa hem bewust afhoudt, wat ik ook niet geloof.
Hij weet dondersgoed wat er is voorgevallen en is echt niet zo dom dat hij niet inziet waarom Rosa afstand neemt.
Dat hij gewoon baalt dat hij niet meer op nummer 1 van beide dames staat, en hij dus niet meer van 2 walletjes kan eten en de held uit kan hangen, druipt er nog nét niet vanaf... :thumbdown: :sick:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Waldeks gezicht toen hij hoorde dat Rosa met Dirk naar Düsseldorf was ... Niet met Viv, ook geen kerstmarktje in de buurt maar een paar dagen met overnachting ... Hij beschouwt Rosa blijkbaar als zijn bezit omdat hij niet kan kiezen. En Nora moet heel de dag alleen in zijn klein appartementje zitten als meneer werken is. Heeft ze in haar eigen huis niks te doen ?
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Die is rap gerevalideerd zeg! Heeft geen kruk meer nodig, mankt zelfs niet eens... Ze hebben toch een goede kinesist in Thuisdorp :whistle:
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

johan1969 schreef: di 27 dec 2022, 09:03 En Nora moet heel de dag alleen in zijn klein appartementje zitten als meneer werken is. Heeft ze in haar eigen huis niks te doen ?
Dat vroeg ik mij ook af - ze heeft toch ook nog een dochter?
Die is al wel 16 en kan best even alleen blijven, maar gezellig is anders, zeker nu met de feestdagen.
En zeker na wat ze recent weer wat heeft uitgespookt, zou ik haar toch niet te veel en te lang alleen laten.

Maar ik denk dat Nora ergens wel doorheeft dat zij niet de eerste keuze van Waldek is.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Oeie, van twee smachtende vrouwen naar misschien helemaal alleen zitten. En dan nog bijna uitgesloten worden bij Stevenson... Het lot is hem toch niet goed gezind de laatste tijd :mrgreen:
2 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

satine schreef: wo 28 dec 2022, 09:17 Maar ik denk dat Nora ergens wel doorheeft dat zij niet de eerste keuze van Waldek is.
Gisteren boeide Waldeks uitleg over de nieuwe ranken haar niet echt. Ms zit ze met haar hoofd al in Zwitserland ?
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

heidiw schreef: wo 28 dec 2022, 17:31 Oeie, van twee smachtende vrouwen naar misschien helemaal alleen zitten. En dan nog bijna uitgesloten worden bij Stevenson... Het lot is hem toch niet goed gezind de laatste tijd
Eindelijk krijgt hij wat hem toebehoort en dat is niks, zo respectloos hij met vrouwen omgaat , en hij vindt het kennelijk nog normaal ook?
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Thom schreef: do 29 dec 2022, 10:50 Eindelijk krijgt hij wat hem toebehoort en dat is niks, zo respectloos hij met vrouwen omgaat , en hij vindt het kennelijk nog normaal ook?
Inderdaad!
Ik hoop dat Waldek eens een keertje flink het deksel op zijn neus krijgt, en vooral dat hem ook eens letterlijk verteld wordt dat zijn gedrag misselijkmakend is. De hoeveelste keer is dit nou dat hij zijn "trucs" uit de kast haalt en loopt te switchen tussen verschillende vrouwen? :-?

Misschien dat Rosa eens wat moed kan verzamelen en hem een keertje vertelt dat de evenaar niet door zijn achterste loopt. Dat zou toch wel hoog tijd worden, vind ik. Hij komt er tot nu toe nog elke keer vrij makkelijk mee gedraaid...
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Thom schreef: do 29 dec 2022, 10:50 Eindelijk krijgt hij wat hem toebehoort en dat is niks, zo respectloos hij met vrouwen omgaat , en hij vindt het kennelijk nog normaal ook?
Inderdaad. Vooral dat laatste is tenenkrommend. Bovendien doet hij dan ook nog geen enkele moeite om zijn jaloezie te verbergen. Maar elders wel als een pastoor gaan preken. Daarom dat ik niet kan laten om er sarcastisch over te doen (al was dat misschien niet helemaal duidelijk :denk: )
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Zolang die vrouwen mee gaan in zijn gedoe vind ik toch dat ze hem wel de kans bieden.
Welke vrouw neemt er nou genoegen met zo'n situatie?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

heidiw schreef: do 29 dec 2022, 12:15 Daarom dat ik niet kan laten om er sarcastisch over te doen (al was dat misschien niet helemaal duidelijk :denk: )
Hier toch wel hoor :angel: :mrgreen: :lol: ;)
jessie V. schreef: do 29 dec 2022, 12:22 Zolang die vrouwen mee gaan in zijn gedoe vind ik toch dat ze hem wel de kans bieden.
Welke vrouw neemt er nou genoegen met zo'n situatie?
Dat vind ik ook verbazend, dus vandaar ook eigenlijk mijn reactie dat ik hoop dat iemand er op z'n minst eens wat van zegt.
Op dit moment zien we Waldek zélf hoe langer hoe meer beseffen dat hij niet meer prioriteit nummer 1 is bij iedereen, en hoewel ik daar ook enorm van geniet :twisted: , zou ik het ook wel eens plezierig vinden als op z'n minst één van "de dames" (maakt me niet uit wie, eigenlijk) hem eens precies uit zou leggen waarom ze genoeg heeft van zijn arrogant en asociaal gedoe.
2 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik ben ook geen fan van Waldek, maar ik vind wel dat hij op een rare manier buitenspel wordt gezet door de dames.
Heeft hij op enige manier schade berokkend aan die wijngaard en alles daarom heen?
Rosa heeft altijd op hem geleund wat kennis betreft.
Maar nu Karin het heft in handen heeft genomen kan hij geen goed meer doen.
Ik hoop toch van harte dat zijn weg gezwierde voorstel achteraf toch cruciaal bleek te zijn en de hele boel in duigen valt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mja, het probleem voor Waldek is denk ik vooral dat privé en zakelijk eigenlijk gescheiden zouden moeten zijn, maar dat dit bij Stevensson wel hoe langer hoe lelijker door elkaar begint te lopen. En daar is Waldek de dupe van de laatste tijd, gewoon omdat de vrouwen het een tijdje zonder hem hebben moeten stellen en toen een soort band gevormd hebben waar hij geen deel van uitmaakt. Het helpt ook niet dat hij Rosa op haar tenen gestaan heeft, want die mijdt hem nu als de pest terwijl dat gedoe zakelijk gezien geen invloed zou moeten hebben.

Uiteindelijk kan dat niet goed blijven gaan uiteraard, want nu is het nog vrij rustig, maar het is niet dat ze zijn bijdrage heel makkelijk konden missen en geen handen en hulp tekort kwamen toen er bijvoorbeeld geoogst moest worden, en naderhand ook toen de wijn gemaakt moest worden en dat hele proces in de soep liep.
Van de andere kant kun je jezelf afvragen of die oogst niet net zo goed in de soep gelopen was als Waldek wél meegeholpen had, want hij weet er misschien een beetje meer van dan Rosa&Co., maar echt deskundig is hij toch ook niet.

En hij vertrok toen toch ook gewoon met Kobe op vakantie zonder zich zorgen te maken over hoe alles geregeld zou worden, dus ik vind hem ook alleen maar betrokken als het hem goed past.

Al bij al eigenlijk over de hele lijn best wel een knullige gang van zaken voor een bedrijf... :)
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: vr 30 dec 2022, 14:37 Al bij al eigenlijk over de hele lijn best wel een knullige gang van zaken voor een bedrijf...
Denk dat het nog knulliger wordt voor de 3 dames als hij vertrekt. Had hij ook geen aandelen?? Zal geen zachtgekookt eitje worden als ze nog deze moeten overkopen ook indien hij naar Zwitserland vertrekt. Ze zitten al zo krap bij kas! :shock:
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Christel schreef: vr 30 dec 2022, 14:37 Van de andere kant kun je jezelf afvragen of die oogst niet net zo goed in de soep gelopen was als Waldek wél meegeholpen had, want hij weet er misschien een beetje meer van dan Rosa&Co., maar echt deskundig is hij toch ook niet.
Nu doe je hem toch oneer aan hoor, het seizoen ervoor was de oogst wel gelukt en het wijn maken gebeurde op prima wijze, waarbij ik niet denk dat kok Kobe de grote kenner was, die reed meer rond met de tractor enzo.
Christel schreef: vr 30 dec 2022, 14:37 En hij vertrok toen toch ook gewoon met Kobe op vakantie zonder zich zorgen te maken over hoe alles geregeld zou worden, dus ik vind hem ook alleen maar betrokken als het hem goed past.
Ik herinner het mij niet meer zo precies, maar was het niet de bedoeling dat hij op tijd ging terug zijn om het wijnmaak proces in gang te zetten? Of was het echt zo dat er vooraf afgesproken was dat Rosa maar haar plan moest trekken met Niels?
0 x
Plaats reactie