Ik dacht eerlijk gezegd heel even dat Ann ging voorstellen om in een deel van het huis (het had toch gigantisch veel slaapkamers volgens de immosite en ze hebben ooit een soort van appartement ingericht voor Ann en Mayra toen Marianne er nog woonde) te blijven wonen
Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- Prieeltje
- Poster rang 1

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
En Mayra haar atelier dan? Zou daar in de loft ruimte voor zijn? Toch beetje gek om met je broer van huis te wisselen....
Ik dacht eerlijk gezegd heel even dat Ann ging voorstellen om in een deel van het huis (het had toch gigantisch veel slaapkamers volgens de immosite en ze hebben ooit een soort van appartement ingericht voor Ann en Mayra toen Marianne er nog woonde) te blijven wonen
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
En zo kan de dokterspraktijk daar blijven ; prima oplossing !
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Ann en Tom borduren door over verhuizen naar elkaars woning. Maar Marianne had nog belangrijk
nieuws en vloog buiten voor ze had gezegd.
Afgezien of ze daarmee gelijk hadden blijft
het feit dat ze NIET van alles op de hoogte zijn.Benieuwd welke rol dit zou spelen.
nieuws en vloog buiten voor ze had gezegd.
het feit dat ze NIET van alles op de hoogte zijn.Benieuwd welke rol dit zou spelen.
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

Beetje raar dat Ann de loft 'ideaal' noemt. De dames zijn toch een ruimere behuizing gewend, en in de loft is het toch alles behalve ruim. Ze zullen dan wel minder moeten kuisen dat wel. Zal Judith dan de kuisvrouw Charité erbij krijgen als gast ? Ik zie het nog gebeuren dat dat alles niet doorgaat omdat Emmaatje weer van gedachten verandert.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Die loft is toch wel ruim genoeg voor 2 plus Sandrine hoor. En als ze Charité niet meekrijgen kunnen ze altijd nog Nancy vragen. 
0 x
Potentia Principatum
-
flodderke
- Poster rang 2

Atelier, speelkamer... dat zal er allemaal niet in passen vrees ik.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ann weet intussen uit ervaring dat in Thuis afmetingen van woningen zeer rekbaar zijn.flodderke schreef:Atelier, speelkamer... dat zal er allemaal niet in passen vrees ik.
0 x
-
tvx1
- x 435
En ik meen mij te herinneren dat er twee verdiepingen waren in de loft, dus ik denk dat Ann en Mayra wel voldoende ruimtes ter hunner beschikking zullen hebben.Captain Cuckoo schreef:Ann weet intussen uit ervaring dat in Thuis afmetingen van woningen zeer rekbaar zijn.flodderke schreef:Atelier, speelkamer... dat zal er allemaal niet in passen vrees ik.
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

twee verdiepingen... . Dat tweede verdiep is stillekes verdwenen samen met de trap. Men kwam toen naar beneden ergens links van waar nu de voordeur is.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Atelier kunnen ze afhuren in Tom z'n nieuw huis hé.flodderke schreef:Atelier, speelkamer... dat zal er allemaal niet in passen vrees ik.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Dat is nu wel echt de omgekeerde wereld. Nu maakte Tom de fouten die Ann heeft gemaakt toen hun moeder werd beschuldigd van moord en blijft Ann afwachten voordat ze Peggy veroordeelt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Een mooi gebaar van Ann tov Peggy idd. Het laatste mss?
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Spijtig dat haar lompe broer dat niet in de gaten hadCaligula schreef:Een mooi gebaar van Ann tov Peggy idd. Het laatste mss?
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Dacht even : straks ziet Sandrine haar ouders tegelijk, ook geen alledaags gebeuren.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Vond ik ook topCaligula schreef:Een mooi gebaar van Ann tov Peggy idd. Het laatste mss?
Ik denk dat dit al eens is gebeurd. Maar Sandrine weet niet dat Tom haar papa is, wel dat Peggy haar mama isLinne schreef:Dacht even : straks ziet Sandrine haar ouders tegelijk, ook geen alledaags gebeuren.
0 x