Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ikke
x 435

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door ikke »

Caligula schreef:
ikke schreef:Wat ben ik blij dat Peter het toch ietsje subtieler aanpakt dan hierboven beschreven! :lol:
Heu...hoe beschrijf je dan het begin van de Nina-affaire? :whistle:
En...zijn bezoekje aan Femke? :whistle: :whistle:
Ik heb hem geen enkele keer zien kruipen... Het begin van de Nina-affaire? Als ik mij niet vergis kwam de niet zo subtiele toenadering in eerste instantie van Nina.
Maar euh, om misverstanden te voorkomen: ik ben niet van plan om Peter met hand en tand te verdedigen, hoor.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:
Caligula schreef:
ikke schreef:Wat ben ik blij dat Peter het toch ietsje subtieler aanpakt dan hierboven beschreven! :lol:
Ik heb hem geen enkele keer zien kruipen... Het begin van de Nina-affaire? Als ik mij niet vergis kwam de niet zo subtiele toenadering in eerste instantie van Nina.
Maar euh, om misverstanden te voorkomen: ik ben niet van plan om Peter met hand en tand te verdedigen, hoor.
Ho,nee ikke doe dat niet,je gaat er uw tanden bij verliezen.
Ik ga het niet doen hé,maar er zijn nog wel een paar andere vb.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:
ikke schreef:
Caligula schreef:
Ho,nee ikke doe dat niet,je gaat er uw tanden bij verliezen.
Ik ga het niet doen hé,maar er zijn nog wel een paar andere vb.
Och ja, Femke ga ik ook niet verdedigen. :mrgreen: :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar "ikke" wel hé!
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Toch wel mooi teder moment tussen Peter en Femke. Die twee zijn toch echt gelukkig met mekaar ondanks alle problemen van het verleden of het heden.
0 x
Potentia Principatum
reda
Nog geen rang

Bericht door reda »

Vond ik ook mooi. Hopelijk kunnen ze nog lang van elkaar genieten.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Die rok was nu wel niet het gemakkelijkste kledingstuk daarvoor :lol:
Maar ik vind Femke de laatste tijd, wel Vanya, heel mooi gestyled in Thuis.
En Vanya is gewoon ook een knappe dame.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Evaaa schreef:Die rok was nu wel niet het gemakkelijkste kledingstuk daarvoor :lol:
Heu...ik had het over een teder moment en niet over de praktische kant van de zaak. Die vindt in principe altijd wel een oplossing.
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel eigenaardig en typisch Thuis dat Femke reuzeblij is dat ze haar broer terugziet waar ze in de voorbije 8 jaar nooit met geen woord over gerept heeft(en moeder Nancy ook niet) en nu in ene keer,alsof het gisteren was, "ik ben zo blij u terug te zien". Echt typisch Thuis. Het gaat wel om haar broer hé, en OK halfbroer maar zelfs dat wist de Renzo niet! En mama Nancy heeft ook niet veel gedaan om te weten waar haar zoontje was. Wat een familie zeg. Ik zal direct zeggen: ik ken mijn zus,mijn neven en nichten ooms en tantes! Echt waar. Raar hé.
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik keek toen niet, maar hoe werd er destijds gereageerd op Renzo's verdwijning?
Was het van: oef, een opluchting dat hij weg is.. niks dan last hadden we ermee.. OF werd er echt gezocht, navraag gedaan, ongerust geweest? ( We spreken van 2006... aangifte bij de politie van een verdwijning of zo?) Of verdween hij gewoon uit beeld ,(zoals Wikipedia het mooi omschreef) net zoals zovele anderen hem hebben voorgedaan
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1

Bericht door lord F. »

annekeHU schreef:Ik keek toen niet, maar hoe werd er destijds gereageerd op Renzo's verdwijning?
Was het van: oef, een opluchting dat hij weg is.. niks dan last hadden we ermee.. OF werd er echt gezocht, navraag gedaan, ongerust geweest? ( We spreken van 2006... aangifte bij de politie van een verdwijning of zo?) Of verdween hij gewoon uit beeld ,(zoals Wikipedia het mooi omschreef) net zoals zovele anderen hem hebben voorgedaan
Hij was vooral op de vlucht voor Tony. En hoewel Sofie er stapelzot op was leek het het beste voor hem dat hij verdween omdat hij duidelijk een slechte invloed had op haar (Sofie was aan de drugs geraakt, bijna bezweken aan een overdosis en doordat ze zijn schulden bij Tony wou aflossen is ze nog call-girl geweest).

Maar Sofie en Tony zijn intussen dood, Eric en Martine op wereldreis, Sam naar ??? en de flikken van toen (Jacky zeker?) zijn intussen gepensioneerd. Dus er zit niemand meer met haatgevoelens tov Renzo. :)
En t was op aanraden van Femke dat hij verdwenen is om het toch nog ontopic te houden. ;)

terug offtopic : Jean-Pierre is destijds ook gevlucht zonder dat we iets weten over zoekacties. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:En t was op aanraden van Femke dat hij verdwenen is om het toch nog ontopic te houden. ;)
Wel goed geprobeerd maar toch niet helemaal waar. Toen ze overdosis-Sofie hadden afgezet in het ziekenhuis is hijzelf gaan lopen ondanks protest van Femke om tenminste te wachten tot Sofie wakker was.
En de Sam Bastiaens, tja naar ...Lanzarote hé.
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Of dat het nu zo'n slim idee was van Femke om de Lucas op de Tim zijn schoot te zetten...
En de blik van Sam was ook niet me dat.
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Caligula schreef:Of dat het nu zo'n slim idee was van Femke om de Lucas op de Tim zijn schoot te zetten...
En de blik van Sam was ook niet me dat.
Maar weet Femke dat Tim heel graag kindjes zou hebben, en dat Sam dat absoluut niet wil?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Tim was er in alle geval heel blij mee ; hij straalde gewoon .
0 x
Plaats reactie