Ann De Decker (Monika Van Lierde)
- Amiche
- Poster rang 2

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Belachelijk dit! 
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
Arciat
- Nog geen rang
Moeten Ann en Judith dan op woensdagen de praktijk sluiten?
Ann ging er niet mee akkoord dat de bezoeken op woensdagen zouden doorgaan (de drukste dag van de week).
Normalieter worden die dagen vastgelegd met het akkoord van de huurder/bewoner van het huis.
En het is niet omdat verkoper en makelaar een dag hebben bepaald dat de makelaar zo maar zonder aanmelden met een troep mensen kan/mag binnenvallen (en ik val in herhaling).
Ann ging er niet mee akkoord dat de bezoeken op woensdagen zouden doorgaan (de drukste dag van de week).
Normalieter worden die dagen vastgelegd met het akkoord van de huurder/bewoner van het huis.
En het is niet omdat verkoper en makelaar een dag hebben bepaald dat de makelaar zo maar zonder aanmelden met een troep mensen kan/mag binnenvallen (en ik val in herhaling).
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Mss ook wel een herhaling maar ik denk toch dat Marianne hier achter zit. Ze is er venijnig genoeg voor, alleen jammer dat ze haar venijn spuit op de verkeerde persoon.
0 x
Potentia Principatum
- Amiche
- Poster rang 2

Marianne kan hoog of laag springen - dit heeft betrekking op de professionaliteit v.d. makelaar (en op bep. wetten over privacy/integriteit van personen).
sowieso belachelijk, maar ook dat Ann geen klacht neerlegt.
sowieso belachelijk, maar ook dat Ann geen klacht neerlegt.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
-
Linne
- Poster rang 2

Het ergste voor Ann en Louis is de manier waarop die deur van de praktijk openvloog en mee liepen
ze binnen.
Ook al dacht die makelaar dat de praktijk leeg was, ook al dacht hij dat Ann voldoende verwittigd was, het is niet te vergoelijken door de onaanvaardbare boertigheid van zijn inval.
Dit kan niet meer,dit is niet recht te praten.
Thuis is de pedalen kwijt.
ze binnen.
Dit kan niet meer,dit is niet recht te praten.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ann had zelfs geen tijd om het raar te vinden dat plotsklaps zoveel mensen tegelijkertijd (samen een bus gehuurd?) bereid blijken te zijn om zoveel geld te willen geven voor dat huis. (Volgens Googleearth is er wel een grote tuin aan, maar dat geheel terzijde)
0 x
-
Arciat
- Nog geen rang
100 % akkoord met Linne.
Tussen al die zognaamde geinteresseerden zullen wel een aantal nieuwsgierige buren zitten. In de werkelijkheid is dat toch vaak zo.
Tussen al die zognaamde geinteresseerden zullen wel een aantal nieuwsgierige buren zitten. In de werkelijkheid is dat toch vaak zo.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1491
Dat was nu ook mijn gedacht. Blijkbaar wonen er veel miljonairs in en rond Ternat... En er zullen natuurlijk ook wel een aantal minder bemiddelde curieuzeneuzen bijgezeten hebben die wel eens met eigen ogen wilden zien hoe madam doktoor nu eigenlijk woont.Captain Cuckoo schreef:Ann had zelfs geen tijd om het raar te vinden dat plotsklaps zoveel mensen tegelijkertijd (samen een bus gehuurd?) bereid blijken te zijn om zoveel geld te willen geven voor dat huis. (Volgens Googleearth is er wel een grote tuin aan, maar dat geheel terzijde)
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ik snap niet dat hier de schuld toch nog naar An dreigt te worden geschoven. Niemand kan toch maar in de verste verte bedenken dat zo'n vent met een hele stoet mensen door de spreekkamer komt.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Schuld is een groot woord.jessie V. schreef:Ik snap niet dat hier de schuld toch nog naar An dreigt te worden geschoven. Niemand kan toch maar in de verste verte bedenken dat zo'n vent met een hele stoet mensen door de spreekkamer komt.
Mijn eerste huisarts deed altijd de deur op slot als er iemand in zijn spreekkamer was, dan kan er sowizeo niemand binnen.
Het is ook niet de eerste keer dat er iemand binnenloopt bij een consutatie. Marianne heeft dat vroeger ook nog gepresteerd, en Mayra...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik zie Ann al een bod doen op dat huis en die makelaar zeggen: maar we hebben net een bod gekregen van ene meneer Tom De Decker,kent u die?
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Waarom niet in overleg met Tom een gezamenlijk bod doen? Als zij dat mag van Mayra, natuurlijk.Caligula schreef:Ik zie Ann al een bod doen op dat huis en die makelaar zeggen: maar we hebben net een bod gekregen van ene meneer Tom De Decker,kent u die?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,dat had ik hierboven ook geopperd en eigelijk is dat niet eens zo een slecht idee. Ze kunnen dan daarna nog altijd over de verdeelsleutel praten. Waarom zou Mayra daar iets op tegen hebben?
0 x
Potentia Principatum
-
Arciat
- Nog geen rang
Mayra iets met iemand delen? A little bit of too shelfish and opportunist.
0 x
-
tvx1
- x 435
Bij mijn huisarts is het nog veel eenvoudiger. Daar kan helemaal niemand binnenlopen want er is helemaal geen klink aan de buitenzijde van deur. Simpel, maar heel efficiënt.Duimelijntje schreef:Schuld is een groot woord.jessie V. schreef:Ik snap niet dat hier de schuld toch nog naar An dreigt te worden geschoven. Niemand kan toch maar in de verste verte bedenken dat zo'n vent met een hele stoet mensen door de spreekkamer komt.
Mijn eerste huisarts deed altijd de deur op slot als er iemand in zijn spreekkamer was, dan kan er sowizeo niemand binnen.
Het is ook niet de eerste keer dat er iemand binnenloopt bij een consutatie. Marianne heeft dat vroeger ook nog gepresteerd, en Mayra...
0 x