Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door satine »

Ananas kan weeën opwekken of versnellen, zegt de volksmond.

Ik denk dat als die ananas wat dan ook gedaan had, dit nu al gebeurd zou zijn.
Je bevalt niet 'te vroeg' omdat je weken op voorhand dat gegeten hebt.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Nadat Mayra die ananas gegeten had, is ze toch naar de gynaecoloog gegaan voor controle, omdat ze dacht dat er iets met de baby was?
Ondertussen zou het al geen vroeggeboorte meer zijn, want ze is rond kerstmis uitgerekend.
0 x
Sanne
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik hoop dat ze nu snel bevalt, want dat ze het moe is, dat weten we nu al.
Het is normaal dat ze wil weten hoe het nu zit met haar dochter, maar de scènes met 'grapjes en gesprekken met Waldek' zijn echt maar vulling.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Mayra spreekt over dat kindje, nooit eens mijn kindje laat staan ons kindje.
Ze doet onzeker omdat de bevalling op zich laat wachten maar haar ogen verraden 'n andere onzekerheid.
Het zal te maken hebben met wat komt na de geboorte. Waldek is daar gerust in, ik toch iets minder.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

In zo'n situatie neem je afstand uit zelfbescherming. Meer dan dat is het niet. Je houdt rekening met het ergste en hoopt op het beste.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

satine schreef:Ik hoop dat ze nu snel bevalt, want dat ze het moe is, dat weten we nu al.
.
Misschien vanavond ?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Toch wat raar wanneer je sowieso al overtijd loopt, het om een risicozwangerschap gaat vanwege je leeftijd en je het kindje bovendien een hele tijd niet meer voelt bewegen, dat je dan 's avonds pas terecht kan voor een controle, niet? :-?
Het kan heel goed aan mij liggen hoor, maar is het in zo'n geval niet gebruikelijk dat ze je toch meteen even langs laten komen om het e.e.a. na te kijken?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Toch wat raar wanneer je sowieso al overtijd loopt, het om een risicozwangerschap gaat vanwege je leeftijd en je het kindje bovendien een hele tijd niet meer voelt bewegen, dat je dan 's avonds pas terecht kan voor een controle, niet? :-?
Het kan heel goed aan mij liggen hoor, maar is het in zo'n geval niet gebruikelijk dat ze je toch meteen even langs laten komen om het e.e.a. na te kijken?
Tuurlijk, maar 't zou saai zijn mocht alles normaal verlopen. Dat het omgekeerde minstens even saai is, daar zijn "ze" nog niet achter. :nope:
Laatst gewijzigd door ikke op za 13 jan 2018, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Saai of niet saai, Thuis wil een 'weerspiegeling van de realiteit' zijn. En dat is vaak helemaal niet het geval.

Ontopic:

Ik snap Mayra echt niet, voor iemand die zo gebrand was op een kind, die in het verleden mannen botweg verkrachtte (of zich liet verkrachten) met als enige doel: een kind, vind ik dat ze het merendeel van de zwangerschap er als een donderwolk heeft bij gelopen.
Bezorgd over welk effect het gif in de koekjes van Julia hebben gehad op haar dochtertje of niet, ze spreekt inderdaad altijd over 'dat kind'
Ik heb ook een tijdje gedacht dat dit enkel zelfbescherming was, maar nu twijfel ik er heel erg aan.
Ze is gewoon NOOIT enthousiast.

Het 'normale' zou zijn dat ze na zo'n antwoord van haar gynecoloog zelf naar de afdeling verloskunde zou gaan in het ziekenhuis waar ze verondersteld wordt te bevallen.
Ze is inderdaad al een eindje in de 40 en is vergiftigd geweest, dus daar zou ze METEEN een echo krijgen.
Maar buik-wrijvend in de zetel blijven zitten, daar kan ik niet bij. :nope:
0 x
zarsas
Nog geen rang

Bericht door zarsas »

Ik denk persoonlijk dat het kindje dood geboren wordt
0 x
ILoveDidi
Nog geen rang

Bericht door ILoveDidi »

Ik denk dat al vanaf het moment dat Mayra zo een hevige pijn had in haar buik. Dat was al een teken dat iets mis was. Ik begrijp trouwens niet dat ze zich zelf geen zorgen maakte toen ze de baby niet meer voelde. Hoe lang is Mayra nu eigenlijk over tijd? Want tegenwoordig laten ze na een week de weeën oproepen
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik twijfel eraan of er ooit een datum genoemd is.
Mayra heeft een keer gezegd tegen Sandrine dat het eerst nog kerstmis en nieuwjaar moest worden.
Maar eind januari is ook 'na de feestdagen', mij is het in ieder geval niet duidelijk hoe lang ze nu over tijd is.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

ILoveDidi schreef:Ik denk dat al vanaf het moment dat Mayra zo een hevige pijn had in haar buik. Dat was al een teken dat iets mis was. Ik begrijp trouwens niet dat ze zich zelf geen zorgen maakte toen ze de baby niet meer voelde. Hoe lang is Mayra nu eigenlijk over tijd? Want tegenwoordig laten ze na een week de weeën oproepen
Dat is geen vaste regel bij mijn weten.
Maar bon, 't is wel zo dat men in 't echte leven wel snel(ler) naar een dokter kan indien er geen beweging meer wordt waargenomen van het ongeboren kindje.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Als Waldek zegt hoe blij hij is papa te worden doet MAYRA mee.
Ze is ook blij, maar enkel omdat haar droom uitkomt, ZIJ mama wordt.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik heb Mayra nog niet vaak blij gezien in de afgelopen 9 maanden. Echt blij, bedoel ik dan en niet vrolijk kijken omdat Waldeck blij is (en daarna betrekt haar gezicht).
Laatst gewijzigd door jessie V. op zo 14 jan 2018, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Gesloten