Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Goed bezig Femke, ik had dit ook niet gepikt! Dat wijf is gewoon gestoord alleen is dit niet de juiste manier om wraak te nemen. Pak gewoon die stok af haha
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
tvx1 schreef: Van die van Femke is er wel een getuige: Adil.
Ha,ja? Wat heeft die dan wel gezien? Wat heeft hij werkelijk gezien?
Niks, helemaal niks - want die kwam pas buiten gelopen nadat Peter Femke al van Peggy had af gehaald.
Tenzij hij stiekem binnen is blijven staan kijken zonder te reageren, heeft hij dus niks gezien.
Zoals we vanavond vernomen hebben heeft Adil dus wel degelijk genoeg gezien.
Van bij het begin? Daar twijfel ik aan.
Hij komt aanlopen nadat Peter arriveert, dus tenzij hij binnen stond te kijken, heeft hij niet alles gezien.
Ik ben geen expert, daarom ik vraag mij af of zijn getuigenis veel waard zal zijn...
Ontopic:
Ik had toch niet verwacht dat Femke nog een keer zou terug gaan naar Peggy.
Ik denk dat 't nu echt dat Femke sluw zal zijn. Eens goed de schrik aanjagen.
Dat verdient Peggy ook wel, ze zat daar weer de arme sloor uit te hangen tegen Leo, die werd bijna kotsmisselijk. Geef m' eens ongelijk.
Voilà. Wat heb ik jullie gezegd. Nu heeft Femke een klacht aan haar broek met zowel een getuigenis als een medische verklaring i.v.m de verwondingen die ze heeft toegebracht.