Vooral dat. Hij kan gewoon niet alleen zijn. En als hij al eens zonder vrouw zat, woonde Adil bij hem. Eigenlijk is hij een triestig geval, maar dan één waar je geen compassie mee kunt hebben.
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
1 x
-
- x 435
Tja, daar ga ik dan niet mee akkoord. Zoals ik in het lappentopic al zei in die quote die je hier maar deels plaatste. Liefde is een speciaal en ingewikkeld gegeven. Hij volgt niet rechtlijnig een eenvoudige handleiding. Het maakt vaak rare sprongen en dat maakt het net zo mooi.satine schreef: do 16 jan 2020, 14:09 Even gekopieerd uit het Lappentopic, omdat ik er inmiddels van overtuigd ben dat lappen bij Waldek toch niet helpen:Ik geloof dat niet, want hij vertrouwt haar niet.
Hij heeft al een aantal keren gezegd dat hij dat wel graag zou willen, maar (nog) niet kan.
En een relatie die niet op vertrouwen is gebaseerd, kan nooit een echte liefdesrelatie zijn.
Het is ook niet alsof hij en Thilly al jaren lang een stabiele relatie hebben. Hoelang waren ze samen toen zij opeens een opvallende interesse had in de boksleraar van haar zus, onder het mom van 'ik moet haar beschermen', terwijl bij Judith Jasper al geklasseerd was?
En Waldek denkt nogal snel dat hij van iemand houdt, maar meestal is het gewoon zijn starre houding (ik heb iets beloofd en nu moet ik dat waarmaken) en zijn angst voor eenzaamheid, die hij vertaalt als liefde.
Verliefd is hij misschien wel, maar houden van? Dat zie ik echt niet.
Het feit dat hij van haar veel (om niet te zeggen alles) slikt, maakt van hem eerder een sulletje dan iemand die in een liefdevolle relatie zit.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Natuurlijk tvx1, maar het "geval" Waldek is echt een uitzondering hoor.
Wacht maar af. Wanneer Jasper blijft ontkennen dat hij Thilly verkracht heeft, zal de twijfel bij onze Pool weer snoeihard toeslaan.
Wacht maar af. Wanneer Jasper blijft ontkennen dat hij Thilly verkracht heeft, zal de twijfel bij onze Pool weer snoeihard toeslaan.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Hij twijfelde al bij die coke. Hij vermoedt dat die van Thilly is
0 x
-
- x 435
Vermoedde. Ondertussen heeft het onderzoek uitgewezen dat dat niet zo is. En Waldek weet dat via hun advocaat.Kiki_Dee schreef: vr 17 jan 2020, 06:38 Hij twijfelde al bij die coke. Hij vermoedt dat die van Thilly is
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Bewijst natuurlijk nog niet dat het van Jasper was hé.
Misschien hebben Thilly en Jasper wel dezelfde dealer

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Dat heb ik gemisttvx1 schreef: vr 17 jan 2020, 19:04 Vermoedde. Ondertussen heeft het onderzoek uitgewezen dat dat niet zo is. En Waldek weet dat via hun advocaat
0 x
-
- x 435
Bewijst ook niet dat het dan maar van Thilly is. Er zat geen DNA noch vingerafdrukken van haar op dat zakje. Lijkt mij toch sterk dat iemand die voor zichzelf drugs koopt zo'n moeite zou doen om daar dan geen sporen van zichzelf op achter te laten...Tiboko schreef: vr 17 jan 2020, 20:06 Bewijst natuurlijk nog niet dat het van Jasper was hé.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Waldek twijfelt eigenlijk al veel langer aan Thilly, hè? Zelfs ruimschoots voordat bleek dat Jasper criminele trekjes had en het hele gebeuren rond die Coke en verkrachting voorviel.
In eerste instantie was hij bang dat ze hem weer in de steek zou laten voor de zoveelste "wereldreis", en vervolgens ook toen Jasper pas ten tonele verscheen en Thilly het tot haar (in mijn ogen behoorlijk onbegrijpelijke) missie maakte om meer over hem te weten te komen.
Absoluut te begrijpen dat hij twijfelt, hoor. Ik zou het eerder vreemd vinden als hij dat niet zou doen. Maar dat maakt het wel super treurig als je dan ziet hoe hij na ieder voorval toch weer als een hondje achter haar aan blijft "hengelen"...
In eerste instantie was hij bang dat ze hem weer in de steek zou laten voor de zoveelste "wereldreis", en vervolgens ook toen Jasper pas ten tonele verscheen en Thilly het tot haar (in mijn ogen behoorlijk onbegrijpelijke) missie maakte om meer over hem te weten te komen.
Absoluut te begrijpen dat hij twijfelt, hoor. Ik zou het eerder vreemd vinden als hij dat niet zou doen. Maar dat maakt het wel super treurig als je dan ziet hoe hij na ieder voorval toch weer als een hondje achter haar aan blijft "hengelen"...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
En laat ons ook niet vergeten dat het dankzij Tania is dat ze effectief niet op wereldreis vertrok, want ze stond toen klaar met haar rugzak - zonder Waldek hier ook maar iets te zeggen.Christel schreef: zo 19 jan 2020, 00:00 Absoluut te begrijpen dat hij twijfelt, hoor. Ik zou het eerder vreemd vinden als hij dat niet zou doen.
Gelukkig voor hem (maar helaas voor Frederieke) liet ze zich door Anns liefje ompraten en bleef ze alsnog.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Als ik het verleden van Waldek niet zou kennen zou ik nu heel erg met hem te doen hebben.
Maar wat is dat toch met die man dat die zich altijd zo laat doen door vrouwen?
Sommige mensen leren uit de dingen die ze meemaken, maar hij niet.
Die blijft maar rustig glimlachen bij zowat alles wat hem overkomt - heel vreemd.
Maar wat is dat toch met die man dat die zich altijd zo laat doen door vrouwen?
Die blijft maar rustig glimlachen bij zowat alles wat hem overkomt - heel vreemd.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
En hoe slecht dat hij "zijn" Thilly na al die tijd kent.
De ontgoocheling en het verdriet in zijn ogen toen hij zag dat ze "zonder afscheid" te nemen wou vertrekken. Alsof het de eerste keer zou zijn dat ze zo op de vlucht sloeg? Nee toch, van Judith en anderen wist hij al van bij de start van de relatie dat zij een relatiehopper is, die bij de eerste de beste tegenwind het hazenpad kiest.
Wordt toch eens volwassen Waldek !!!!
De ontgoocheling en het verdriet in zijn ogen toen hij zag dat ze "zonder afscheid" te nemen wou vertrekken. Alsof het de eerste keer zou zijn dat ze zo op de vlucht sloeg? Nee toch, van Judith en anderen wist hij al van bij de start van de relatie dat zij een relatiehopper is, die bij de eerste de beste tegenwind het hazenpad kiest.
Wordt toch eens volwassen Waldek !!!!
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 577
Nochtans had hij al zijn baard getrimd
Zag hij er niet meer uit als een holbewoner 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Na zijn gedrag tegenover oa Rosa en Julia valt dit bij mij onder de noemer "koekje van eigen deeg". En leren? Waldek? Die is daarvan veel te overtuigd van zijn eigen grote gelijk.satine schreef: di 21 jan 2020, 10:52 Maar wat is dat toch met die man dat die zich altijd zo laat doen door vrouwen?
En dat hij niet eens is wakker geworden toen ze haar rugzak aan het inpakken wasTiboko schreef: di 21 jan 2020, 14:02 De ontgoocheling en het verdriet in zijn ogen toen hij zag dat ze "zonder afscheid" te nemen wou vertrekken.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1720
- Contacteer:
Die jongen moet vast slapen!heidiw schreef: di 21 jan 2020, 15:05 En dat hij niet eens is wakker geworden toen ze haar rugzak aan het inpakken was

1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes