Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Vind ik ook heel apart! Hij weert niet eens af... :-?
Maar ik vind Waldek er sowieso maar vreemd bijlopen de laatste tijd. Zo zweverig en gelaten, en er komt bijna geen reactie uit. Tot gisteren dan ineens dat glas tegen de keukenkastjes gesmeten werd :wtf:

En los van wat Jasper gedaan heeft, vraag ik me toch af wat hij nog van zijn relatie met Thilly verwacht. Hij moet toch zelf ook wel inzien dat ze hoe dan ook eerst zelf achter Jasper aan gegaan is?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

jessie V. schreef: vr 13 dec 2019, 10:00 Waarom laat Waldeck zich tot steeds in elkaar slaan door die vent? Bokser of niet. Je kan je op zijn minst verdedigen.
Dat zou idd een normale reactie zijn. Maar dan ben je wel geen weerloos slachtoffer meer als je klacht wil neerleggen. En dat moet Waldek doen! Het is nu al de 2e keer dat Jasper zijn status als professionele vechtsporter misbruikt om iemand aan te vallen en hier is dat strafbaar (voor zover ik weet), zelfs al word je uitgedaagd.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Of hij Jasper aan klaagt betwijfel ik gezien hij nu bezig is. Maar als hij dat wel doet zou het wel eens kunnen dat Jasper zijn bokstrainingen wel kan vergeten.
Je mag dit soort sporten nooit gebruiken om persoonlijk iemand aan te vallen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1720
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Zou hij dat gepland hebben dat Jasper naar z'n huis komt om hem een pak slaag te geven en hem op die manier aan te klagen? :shock:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: vr 13 dec 2019, 16:41 Zou hij dat gepland hebben dat Jasper naar z'n huis komt om hem een pak slaag te geven en hem op die manier aan te klagen?
Zou onze sloef zo leep kunnen zijn? Laat ons hopen dat hij nu zo rap mogelijk de Flikken (en niet die van Maastricht) erbij roept!
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1720
Contacteer:

Allee, z'n bijzit Tilly heeft toch ook de juiste beslissing genomen! Hij heeft chance! :thumbup:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Pas daarnet de aflevering kunnen zien.

Wéér zo'n typisch ongeloofwaardige plot :clap:

Waldek zoekt de vrouw van Jasper op om te gaan zeggen dat Jasper Tilly verkracht heeft. Moet kloppen, zegt hij - want het tweede deel van het filmpje (dat blijkbaar cruciaal is) heb ik niet toegestuurd gekregen. Waarna de vrouw van Jasper haar man boos het verhaal vertelt. In plaats van zich daarop van dat filmpje te ontdoen (of toch het van de gsm te verwijderen), trekt Jasper daarop met zijn gsm naar Waldek, die zich gewillig in elkaar laat slaan, maar intussen héél slim de gsm aan Jasper kan ontfutselen. Met het bewijsmateriaal op de gsm en de aanklacht wegens geweldpleging belandt Jasper nu wellicht voor lange tijd in de gevangenis.

Proper afgewerkt, die zaak, in één aflevering.

Eind goed, al goed - want de volgende scène gaat Tilly deze "overwinning" uitgebreid op het werk vieren met frietjes, of was het Chinees. Alsof ze door de arrestatie van Jasper het volledige trauma (verdoving, verkrachting én de ellende die daarop volgde) in één klap kan vergeten.
2 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Tiboko schreef: zo 15 dec 2019, 00:30 Eind goed, al goed - want de volgende scène gaat Tilly deze "overwinning" uitgebreid op het werk vieren met frietjes, of was het Chinees. Alsof ze door de arrestatie van Jasper het volledige trauma (verdoving, verkrachting én de ellende die daarop volgde) in één klap kan vergeten.
Was dit niet eerder als excuses voor haar gedrag van de laatste dagen?

Ik denk trouwens niet dat dat verhaal al afgelopen is. Het is thuis he, ze rekken alles graag...
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1720
Contacteer:

Tiboko schreef: zo 15 dec 2019, 00:30 volledige trauma (verdoving, verkrachting én de ellende die daarop volgde) in één klap kan vergeten.
moet toch eens naar thuis schrijven om die luxe en hyperkrachtige pillen te bekomen die Tilly en Waldek zo vlug weer opkrikken! :yup:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ideetje voor Waldek? : ga eens langs bij de huisarts. :roll:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Tegen Thilly: "onzekerheid dat vreet u op". Dat is nu het eerste zinnige dat hij sinds jaren gezegd heeft.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1720
Contacteer:

heidiw schreef: wo 18 dec 2019, 00:03 Dat is nu het eerste zinnige dat hij sinds jaren gezegd heeft.
Ja, want hij spreekt niet veel meer de laatste tijd! :D
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

daffy duck schreef: wo 18 dec 2019, 17:48 heidiw schreef: ↑wo 18 dec 2019, 01:03
Dat is nu het eerste zinnige dat hij sinds jaren gezegd heeft.
Ja, want hij spreekt niet veel meer de laatste tijd!
:lol: :lol: :lol:
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Even gekopieerd uit het Lappentopic, omdat ik er inmiddels van overtuigd ben dat lappen bij Waldek toch niet helpen:
tvx1 schreef: wo 15 jan 2020, 18:41 Hij houdt van haar.
Ik geloof dat niet, want hij vertrouwt haar niet.
Hij heeft al een aantal keren gezegd dat hij dat wel graag zou willen, maar (nog) niet kan.
En een relatie die niet op vertrouwen is gebaseerd, kan nooit een echte liefdesrelatie zijn.
Het is ook niet alsof hij en Thilly al jaren lang een stabiele relatie hebben. Hoelang waren ze samen toen zij opeens een opvallende interesse had in de boksleraar van haar zus, onder het mom van 'ik moet haar beschermen', terwijl bij Judith Jasper al geklasseerd was?

En Waldek denkt nogal snel dat hij van iemand houdt, maar meestal is het gewoon zijn starre houding (ik heb iets beloofd en nu moet ik dat waarmaken) en zijn angst voor eenzaamheid, die hij vertaalt als liefde.
Verliefd is hij misschien wel, maar houden van? Dat zie ik echt niet.
Het feit dat hij van haar veel (om niet te zeggen alles) slikt, maakt van hem eerder een sulletje dan iemand die in een liefdevolle relatie zit.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1720
Contacteer:

satine schreef: do 16 jan 2020, 14:09 Verliefd is hij misschien wel, maar houden van?
Wij spreken al van: 'een Waldekske doen' als er iemand in onze omgeving een beetje verliefd is! :lol: Zoveel maal dat hij al van de ene vrouw naar de andere gegaan is!
1 x
Plaats reactie