Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Nancy kan nu echt het verschil maken voor Femke. Er zijn voor haar en haar helpen met voeding, Vic, ....Maar helpen betekent nog niet haar moeien . Dit is een duidelijk verschillende aanpak. Maar voor Nancy is het alles of niks. Zoals ze nu bezig is ! :boo: :boo: :boo: :boo:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Femke heeft haar al eens buitengezet. Britt is door haar bemoeienissen vertrokken.
Ze zal het echt nooit leren.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Het opmerkelijke is dat ze absoluut geen idee heeft hoe de vork echt aan de steel zit.
Ze gaat buiten haar oevers door flarden die ze hier en daar opvangt.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

jessie V. schreef: do 17 apr 2025, 16:09 Ze gaat buiten haar oevers door flarden die ze hier en daar opvangt.

Ik denk toch dat Femke haar de situatie duidelijk heeft uitgelegd, ze heeft ook gezien wat er gebeurde (de innige omhelzing, de blijheid van Femke de volgende ochtend...).

Alléén interpreteert ze - zoals zooooo vaak - één en ander verkeerd. Nancy denkt dat Tim profiteerde van de "verliefdheid van Femke" om haar eens goed binnen te doen, om het maar eens vulgair te zeggen. Wat niet het geval is, maar zo is Nancy natuurlijk- de zaak met Britt heeft haar radar voor dingen op dat gebied totaal ontregeld.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Nu zag ze er eens een beetje treffelijk uit voor dat trouwfeest, doet ze nog die tule strik op haar hoofd :doh:
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Hopelijk houdt Nancy zich nu een beetje koest.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Natuurlijk zit ze volledig op zijn Nancy's volledig in overdrive met haar boeken over mannen, toch is het niet allemaal onzin.
En natuurlijk gaan ook niet alle mannen aan het mansplaining of manipuleren, gelukkig maar, anderzijds zal iedereen er toch wel kennen. Maar voor Nancy zijn ze nu wel allemaal zo, zelfs haar sloef Didi :doh:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

Wat ik dan wel weer grappig vond aan dramaqueen Nancy was dat ze overal luid staat te prediken dat ze geen meid meer wil zijn, die de was en de plas en de strijk van Dieter moet doen, ze in het woongedeelte van Niels & Britt ongevraagd de grote kuis gaat doen :doh: :lol:

En tja Nancy, ze heeft zich altijd omringd met mensen, in de withoeve, met Femke, Dieter, Vic, was altijd tussen de mensen en dan beslist ze om alleen te gaan wonen, iets wat haar helemaal niet afgaat want anders staat ze daar niet om de haverklap bij Britt en nodigt ze Rosa niet uit om te blijven logeren :doh: De zelfverklaarde zelfstandige vrouw moet nog veel leren :mrgreen:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Nog juist de beige trench coat en ze kan zo meedoen in een remake van 'Allo 'Allo met haar nieuwe look :yup:
Maar voor de,rest, pfff, vermoeiend mens :crazy:
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

heidiw schreef: wo 22 okt 2025, 23:41 vermoeiend mens
Ik krijg bubbels als ik haar zie verschijnen tegenwoodig. Ben nu aan het twijfelen om m'n tv uit te schakelen of aan de pillen te geraken! Wat is me dat! Kan zo een komische reeks in :crazy: :crazy: en van waar komt het geld om zo extravagant veel uit te geven. Met de hoeveelheid alcohol die ze tegenwoordig binnenkiepert kan ze toch niet meer rijden met die taxi??
goed opgemerkt Heidi van Allo Allo, I will say this only once personage!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

Ja ik zat ook te denken aan wie Nancy deed denken in die outfit. Maar voor één keer zijn het geen kleren uit de solden van de solden van de solden die ze heeft aangeschaft. En heb nog nooit geweten dat een prijskaartje zo laag op de kont van een broek hangt. Meestal is dat aan de boven of zijkant van het kledingstuk :denk:
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Ze gaat het nog retourneren.

Voor de rest kan ik alleen maar zeggen "wat een onzin allemaal". Dieter is effectief beter af zonder haar.
0 x
elders
Nog geen rang
x 25

Bericht door elders »

IK begin meer en meer naar herbekijk te kijken en al deze rommelscenes over te springen maar ik merk dat ik nog enkel de intro en de afsluiting bekijk :smile:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

martha schreef: do 23 okt 2025, 16:33 Ja ik zat ook te denken aan wie Nancy deed denken in die outfit.
Yep ik weet het :lol: Zag gisteren op een commerciële zender een reclame passeren van c*f*d*s en daar draagt een vrouw ook zo één baret, weliswaar in een andere kleur.

Maar anders, awel ik vond Nancy er wel knap uitzien gisteren. Haar haar viel mooi en ze leek precies vele jaren jonger. Haar gedrag echter :whistle: Maar ze leek toch een beetje van slag door de reactie van haar didi.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Het stond haar uitstekend, inderdaad :yup:

Dus puur uit nieuwsgierigheid, maar hoe oud schatte je haar dan in als je zegt "ze leek veel jaar jonger in die outfit".
0 x
Plaats reactie