Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door ranske »

Als ze nu al weet dat het kind gezond is dan lijkt ze al bezig hoe van hem af te komen.
Dat hij hun ' gezinnetje 'wel ziet zitten verklaart haar houding tegenover hem.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik vraag me af , hoe ze haar relatie met Waldek gaat omschrijven aan Sandrine... dat kind is echt wel bij de pinken, dus daar gaan gegarandeerd vragen komen!
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik hoop dat Mayra helemaal verstrikt geraakt door goedgerichte vragen van Sandrientje! Ze verdient niet beter!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik weet niet goed of Mayra ook nog de mogelijkheid heeft om het appartement in te pikken of gaat ze gewoon adios zeggen tegen Waldek?
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Geen idee wat ze van plan is, daar is in mijn ogen momenteel geen zinnig woord over te zeggen eigenlijk.
Als je alles opsomt:
- Ze heeft het zelf amper of niet over haar zwangerschap, alleen als ze echt niet anders kan.
- We hebben haar al eens twijfelend met een fles wijn gezien, die ze dan maar snel wegzette toen Waldek binnen kwam.
- Ze wilde het kindje weg laten halen toen er getwijfeld werd of het wel gezond gaat zijn.
- Vervolgens wilde ze een contract opgesteld hebben waarin vastgelegd werd dat ze samen met Waldek voor hun kind zorgt als het gezond is, maar dat Waldek alleen voor hun kind zorgt als er iets aan mankeert en dat ze er dan ook zeker niks mee te maken hoeft te hebben.
- Ze moet ineens niks meer van andere kinderen weten. Bij alleen de aanblik van Vic sloeg de paniek al toe.
- Waldek mag niet eens mee naar de gynaecoloog voor een echo'tje. Ook dat wil ze persé alleen doen.

Daar tegenover staat dat ze wel samenwoont met Waldek. Hij mag mee voor Sandrine zorgen en Mayra heeft zelfs in zijn bedrijf geïnvesteerd.

Het lijkt er dus wat mij betreft niet op dat ze persé van Waldek af wil, maar wel van hun kind. Of toch in ieder geval van de soort band die ze daardoor nu hebben met elkaar. Het feit dat Sandrine een verkeerd beeld heeft van hun relatie, heeft dat nog eens op scherp gezet. En dat terwijl ze Waldek eerst aan haar dochter voorstelde als "papa Wally".

Misschien begint Mayra wel te beseffen dat ze iets in gang gestoken heeft waar ze zich dadelijk niet meer uit kan redden?

En dan rijst bij mij toch weer de vraag of ze eigenlijk nog wel zwanger is, want die zwangerschap is wel de enige reden dat Waldek zo met haar ingezeten heeft. Dat wordt ook steeds duidelijker uit zijn reacties...
Bij de taxi's hebben haar collega's inmiddels niet meer zoveel problemen met haar, dus ze is minder alleen nu. Zou ze Waldek niet alleen daarvoor gebruikt hebben, toen iedereen haar uitkotste? Want zelfs haar eigen vader moest niks meer van haar weten. Ze had letterlijk niemand meer over.

Ik ben echt benieuwd waar dit naartoe gaat, maar ik kan echt met geen mogelijkheid nog "normaal" naar die vrouw kijken. Ik vraag me af of zij Waldek geen hardere klap gaat geven dan alle Rosa's, Julia's en Simonnekes bij elkaar... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Goede vraag Christel: Is Mayra nog wel zwanger?
0 x
Potentia Principatum
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Caligula schreef:Goede vraag Christel: Is Mayra nog wel zwanger?
Volgens mij niet. Het is volgens mij niet de eerste die de truc met de kussens gebruikt. Deed Veronique dit ook niet? :think:
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

Kiki_Dee schreef:
Volgens mij niet. Het is volgens mij niet de eerste die de truc met de kussens gebruikt. Deed Veronique dit ook niet? :think:
Veronique was schijnzwanger waardoor ze wel een opgezwollen baarmoeder had maar dan zonder de vrucht.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

pnele schreef:
Kiki_Dee schreef:
Veronique was schijnzwanger waardoor ze wel een opgezwollen baarmoeder had maar dan zonder de vrucht.
Aaah ok, wist ik niet meer. Ik dacht dat ze ook met kussens bezig was
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Er klopt toch iets niet met die "zwangerschap" :mrgreen: Voor de seizoensfinale werd door Mayra gezegd dat het "een kerstekindje" ging worden. In september, na de vergiftingspoging van Julia, was ze plots maar 3 maanden meer zwanger (en was haar buik gekrompen) en vorige week zei ze "nog 2 maanden" dus toch voor kerstdag en is haar buik enorm gegroeid :lol: Wonderlijke zwangerschap :doh:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

'T is toch normaal dat de volume tegen 't einde meer toeneemt ...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,natuurlijk maar de variaties in haar buikomvang vind ik toch ook wel merkwaardig.
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Het geschikte "kussen" zal kwijt zijn geweest, en daarna teruggevonden???
0 x
Dr. Wijnants
Nog geen rang

Bericht door Dr. Wijnants »

In de aflevering van gisteren werd er op een nogal rare manier ingezoomd en gesproken over de ananas. Ook klaagt Mayra al een tijdje van een lastig zwangerschap. Zou er een prematuur op komst zijn?

Er gaat sowieso iets gebeuren met die baby en dan natuurlijk de nodige spanningen tussen Mayra en Waldek. Bijvoorbeeld een ruzie wie er de stekker mag uittrekken ofzo? Heel vreemd gevoel bij deze verhaallijn.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Volgens 'oude wijsheden' kan ananas weeën opwekken. Dat kind heeft geen geluk. Eerst gifpralines van gifmengster Julia, dan ananas godbetert, ananas!!! Het zit niet mee!
0 x
Gesloten