Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik kreeg vandaag zo'n nostalgisch gevoel naar mijn kindertijd. Toen ik fan was van de kotmadam... :twisted:

Jef en de studenten konden met Odilon ook flauwe fratsen uithalen. Zelfs Bertje trapte er niet in. En dan was het madame Jeanne die medelijden kreeg met Odilon en hem uitlegde dat hij gefopt werd.

Vandaag was Nancy dus Odilon, Dieter was Jef, Britney was Bertje, Peter was een student en Femke was madame Jeanne.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Ook Emiel heeft een grap gemaakt maar Olivia kon er niet mee lachen en terecht, wat Emiel gedaan heeft is ver er over.
Hij deed alsof hij gevallen was en om het echt te maken heeft hij een soort rode vloeistof over zich heen gegoten zodat het op bloed geleek.
Olivia denkt dat Emiel nog met een trauma zit van die gebeurtenis van Sandrine.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

apestaart schreef: ma 01 apr 2019, 22:28 Ook Emiel heeft een grap gemaakt maar Olivia kon er niet mee lachen en terecht, wat Emiel gedaan heeft is ver er over.
Hij deed alsof hij gevallen was en om het echt te maken heeft hij een soort rode vloeistof over zich heen gegoten zodat het op bloed geleek.
Olivia denkt dat Emiel nog met een trauma zit van die gebeurtenis van Sandrine.
Ja dat hebben we allemaal kunnen zien. Je hoeft dat hier niet te herhalen.
0 x
Tegelprutser
Nog geen rang
x 10
x 3

Bericht door Tegelprutser »

Zelfs voor een maandag aflevering was de deze uitermate zwak, ondanks het hysterische gehuil. Thuis scenaristen, stop met grappen bedenken, jullie kunnen het niet.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Tegelprutser schreef: ma 01 apr 2019, 22:45 Zelfs voor een maandag aflevering was de deze uitermate zwak, ondanks het hysterische gehuil. Thuis scenaristen, stop met grappen bedenken, jullie kunnen het niet.
Ik ben niet zo snel geneigd om overdreven kritisch te zijn met een soap, maar dit was idd wel erg flauw!

Dat van Emile vond ik niet zo erg. Allez het grapje zelf was mss luguber, maar Emile is nog een kind en ik kan aannemen dat een kind daar niet over nadenkt.

Maar voor mijn part mag Dieter zelfs héél zijn goocheldoos opbergen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

hannanaske schreef: ma 01 apr 2019, 23:01 Dat van Emile vond ik niet zo erg. Allez het grapje zelf was mss luguber, maar Emile is nog een kind en ik kan aannemen dat een kind daar niet over nadenkt.
Ik vond het ook niet zo eng.
Dat ze er van schrokken verwonderde mij niet meteen, voor hetzelfde geld was hij echt gevallen.
Maar ik had toch de indruk dat het "trauma" meer bij Olivia en Lowie lag, dan bij Emil.
Die is op de leeftijd dat 'blood and gore' interessant beginnen te worden en hij vond dat waarschijnlijk zelf erg cool.
Ik vind het dan ook erg jammer dat ze hem niet - na hun eerste schrik - even rustig hebben uitgelegd waarom ze zo geschrokken waren.
Want ik had de indruk dat Emil het niet helemaal snapte.
En ik begrijp dat ze Emil niet aan die avond willen laten terug denken, maar toch zouden ze hierover niet mogen zwijgen.
Omdat mij het gevoel geeft dat Emil dan denkt dat hij er ook niet mag over praten.
En misschien heeft hij daar wel behoefte aan.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

1. veel "berouw"en "zelfmedelijden"
2. voorlopig weer genoeg vrouwen die elkaar in de haren vliegen
3. Tim kan beter praten met Joren dan drammer Sam
Ik hoop trouwens dat ze Joren nou eens een tijdje met rust laten
0 x
Tegelprutser
Nog geen rang
x 10
x 3

Bericht door Tegelprutser »

Kan er nu eens nooit iemand een beetje normaal doen in Thuis? Op het gesprek tussen Peter en Tom na was het weer miserie troef (en dan hadden ze niet eens een vierde man). 8)
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

En die biecht van Karin bij Steven.

Zo "out of character"...
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Super belachelijk!!! Karin die de laatste tijd helemaal zot draait ! Ocharme Tom die zoveel voor haar gedaan heeft !
En dan Nancy met haar abnormaal gedoe altijd .
het toppunt was toch wel die oeronnozele scene opgezet door Tilly ...Wat is dat voor een personnage ? :boo: :boo: :boo: :boo: :boo:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tsja...ook ik heb zitten fronsen met dat gedoe met Thilly. Gelukkig dat Ann wél verder leek te kijken dan haar neus lang is, maar dan nog... :-?
En tijdens die "biecht" van Karin had ik bijna zin om haar door de beeldbuis te trekken, gewoon om haar te vragen op te houden Steven zo na te lopen. Dat is nou al de tweede keer dat ze (in mijn ogen toch) volledig onterecht alle schuld op zich neemt. :boo:
En om het dan nog een graad erger te maken, gaat ze vervolgens in zak en as naar de Frens, of all places, waar ze zo goed als zeker weet dat ze Tamara tegen zal komen :crazy:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand met ook maar een klein beetje verstand die stap zou zetten, zeker niet in die gemoedstoestand en vlak na zo'n "bekentenis".
Maar goed, ze hebben elkaar toch weer een keertje "gezellig" wat meppen kunnen verkopen... :roll: :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Tiboko schreef: wo 03 apr 2019, 23:31

En die biecht van Karin bij Steven.
Zo "out of character"...
En dat niet alleen, zij moet zich toch niet schuldig voelen tov Steven? Hij koos indertijd voor zijn verloofde en meer recent voor Rosa, ondanks dat Karin hem nog steeds terug wilde en naar mijn gevoel hem echt graag zag/ziet. :thumbdown:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef: do 04 apr 2019, 12:33 En dat niet alleen, zij moet zich toch niet schuldig voelen tov Steven? Hij koos indertijd voor zijn verloofde en meer recent voor Rosa, ondanks dat Karin hem nog steeds terug wilde en naar mijn gevoel hem echt graag zag/ziet. :thumbdown:
Echt hè?! En de manier waarop ook destijds, toen Steven haar midden in dat restaurant voor gek zette en liet vallen als een vuilniszak...
Ik heb me echt groen en geel zitten ergeren gisteren en word er nog boos van als ik eraan terug denk. :oops: :mrgreen: :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Christel schreef: do 04 apr 2019, 14:00 ikke schreef: ↑do 04 apr 2019, 12:33
En dat niet alleen, zij moet zich toch niet schuldig voelen tov Steven? Hij koos indertijd voor zijn verloofde en meer recent voor Rosa, ondanks dat Karin hem nog steeds terug wilde en naar mijn gevoel hem echt graag zag/ziet.
Echt hè?! En de manier waarop ook destijds, toen Steven haar midden in dat restaurant voor gek zette en liet vallen als een vuilniszak...
Ik heb me echt groen en geel zitten ergeren gisteren en word er nog boos van als ik eraan terug denk.
Niet dat jullie ongelijk hebben, integendeel. Daarvoor moet zij zich absoluut niet schuldig voelen. Maar misschien bedoelde ze dat het haar speet dat ze haar zwangerschap verzwegen heeft? Dat bleek toch ook wel uit haar reactie tegen Kobe, haar besef dat ZIJ er voor hem had moeten zijn toen hij klein was ipv hem bij haar moeder te dumpen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik vergeet nog zo'n irritant détail van gisteren : die totaal onnatuurlijke bulderende lach van Tanja ! Nog ongeloofwaardiger acteren gaat moeilijk zijn denk ik .
0 x
Plaats reactie