Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Christel »

Dat is waar, daar heb ik ook even aan gedacht. Dat is ook de enige reden die ik kan verzinnen dat hij nu toch de papieren inkeek. Van de andere kant zou hij zijn kantoor daar een serieuze knauw mee geven, om nog maar te zwijgen over de bom die hij dan onder zijn samenwerking met Karin legt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Langs de andere kant: Karin hield ook geen rekening met Tom toen ze de verdediging van Eddy op zich nam. Waarom zou Tom dan rekening moeten houden met Karin?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat hoeft hij in mijn ogen ook niet, vandaar dat ik het ook zo vreemd vind dat hij haar zogezegd gaat helpen. Ik had echt verwacht dat hij 't haar zelf uit zou laten zoeken wat Eddy betreft...
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij haar niet van nuttig advies gaat voorzien of zo, dat valt dus nog af te wachten, maar omdat hij zo loopt te dralen had ik toch het idee dat hij er serieus over nadacht.
Als hij Karin echt gaat helpen, dan kan hij zijn vriendschap met Peter wel definitief vergeten, terwijl hij zijn eigen bedrijf in de waagschaal legt als hij er mee voor zou zorgen dat Karin verliest.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zou Tom nog wat van plan zijn om zijn goede vriend te helpen? De manier waarop hij naar die foto keek...
0 x
Potentia Principatum
karen87
Nog geen rang

Bericht door karen87 »

Is peter al vergeten dat hij in der tijd op het proces rond de adoptie van Sandrine ook tegen zijn "vriend" Tom heeft getuigd? Hij heeft toen ook komen verkondigen dat Tom al lang wist da Sandrine van hem was...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

karen87 schreef:Hij heeft toen ook komen verkondigen dat Tom al lang wist da Sandrine van hem was...
Wat wel waar was...
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Tom is toch ook niet direct van de slimste, hoor. Hoe dom kun je zijn. Hij had dat pleidooi van Karin sowieso nooit aan moeten nemen en het zeker niet moeten lezen. Hij heeft zichzelf in een ongelofelijk moeilijk parket gebracht. Als hij de verleiding niet kan weerstaan om zijn `vriend`hierover in te lichten, blaast hij echt de hele boel op.
En als hij het niet tegen zijn vriendje gaat vertellen zal Peter toch te weten komen dat Tom hiervan op de hoogte was. Daar zal Karin wel voor zorgen
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Zo, hij heeft eindelijk eens teruggeblaft. Het begint hem precies te dagen dat hij voor madam doktoor niets goed kan doen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het gaat hem niet over madam doktoor hoor. Het gaat hem over Karin-Peter. Daar zit hij mee te worstelen.
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Natuurlijk gaat deze keer over dit dossier, maar als het dat niet was had ze wel iets anders gevonden. Marianne, de kinderen, niet bijgetankt, dop van tube tandpasta niet opgedaan, sokken niet in de wasmand... Ze vindt altijd wel iets om over te blaffen en hij slikte het tot nu toe.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Inderdaad! Groot gelijk dat hij eens van zich afgebeten heeft!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

heidiw schreef:Natuurlijk gaat deze keer over dit dossier, maar als het dat niet was had ze wel iets anders gevonden. Marianne, de kinderen, niet bijgetankt, dop van tube tandpasta niet opgedaan, sokken niet in de wasmand... Ze vindt altijd wel iets om over te blaffen en hij slikte het tot nu toe.
Inderdaad, toen hij zei dat hij Adam niet kon/wou verdedigen en daarbij duidelijk de redenen op tafel legde, was het ook drama.
Judith deed alsof Tom toen hoogstpersoonlijk Adam in een C130 ging stoppen, terug naar het thuisland.

Tom heeft blijkbaar een vrouw nodig die hem op tijd en stond wat weerwerk geeft.
Maar dit is er toch vaak over, vind ik.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Santine, dat is zo. Judith is af en toe wel een krengetje hoor. Dat je het niet eens bent met iemand, oké maar je mag nog wel respectvol blijven. Hoe ze tekeer ging in zake Eddy's zaak vond ik echt niet kloppen. Ze weet toch ook dat Tomtom een sloef is die niet voor zichzelf opkomt? Dat ze dan beweert dat hij geen hart heeft en bijna doet alsof ze bij hem weg wil... Pffff.

Naja je hebt altijd dominante types. Dat gedoe met Adam, ik snapte Tom wel. Ik vrees ook eigenlijk dat het sowieso een gelopen race was. Stel hij had die zaak wél aangenomen en het was mislukt, dan had Judtih hem tot in den eeuwigheid laten voelen dat hij zijn best niet had gedaan. Dat had alles nodeloos gecompliceerd gemaakt.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk dat jullie Tom toch wel een beetje onderschatten. Hij is sluwer dan je denkt.
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 931
x 1491

Bericht door heidiw »

Kleine correctie, vroeger was Tom sluw maar nu ligt hij zelfs niet meer onder de sloef, hij is gewoon een sloef geworden.
0 x
Plaats reactie