Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Dat Waldek van loodgieter tot druivenkenner gaat in zo'n korte periode is wel heel straf...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Kiki_Dee schreef: ma 23 sep 2019, 22:41 loodgieter tot druivenkenner gaat in zo'n korte periode is wel heel straf...
en hij zal nog z'n tempo opdrijven, want blijkbaar wil hij er nu nog vandoor ook!Kiki_Dee schreef: ma 23 sep 2019, 22:41 at Waldek van loodgieter tot druivenkenner gaat in zo'n korte periode is wel heel straf...

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Vandoor, ik denk dat hij gewoon op reis gaat met Thilly, we zijn er nog niet vanaf
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik denk dat hij haar te snel af wil zijn en haar niet alleen laten vertrekken.
En dus hoopt dat hij met haar mee kan/mag.
Ik vraag me af hoe Rosa en Kobe dit zouden opnemen - wie gaat er dan voor de wijngaard zorgen?
En dus hoopt dat hij met haar mee kan/mag.
Ik vraag me af hoe Rosa en Kobe dit zouden opnemen - wie gaat er dan voor de wijngaard zorgen?
0 x
-
- x 435
Die bij een hond slaapt....daffy duck schreef: wo 16 okt 2019, 23:19 en hij zal nog z'n tempo opdrijven, want blijkbaar wil hij er nu nog vandoor ook! Ook nooit content met hetgeen hij heeft!
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik vind het ergens een beetje "sneu", eerlijk gezegd...
Hij is blijkbaar zo gek op Thilly dat hij haar niet kan missen en zelfs per direct met haar op reis zou willen vertrekken (terwijl zijn werksituatie dat toch eigenlijk niet toelaat op dit moment, zou je denken), maar van de andere kant durft hij niet eerlijk tegen haar te zeggen dat hij gewoon bang is dat ze weer zomaar verdwijnt. De verhouding tussen die 2 komt op deze manier nogal krom over, eigenlijk. Alsof Waldek en Thilly van elkaar niet weten hoe de ander in hun relatie staat.
Als je het daar al niet eens met elkaar over kunt hebben...
Hij is blijkbaar zo gek op Thilly dat hij haar niet kan missen en zelfs per direct met haar op reis zou willen vertrekken (terwijl zijn werksituatie dat toch eigenlijk niet toelaat op dit moment, zou je denken), maar van de andere kant durft hij niet eerlijk tegen haar te zeggen dat hij gewoon bang is dat ze weer zomaar verdwijnt. De verhouding tussen die 2 komt op deze manier nogal krom over, eigenlijk. Alsof Waldek en Thilly van elkaar niet weten hoe de ander in hun relatie staat.
Als je het daar al niet eens met elkaar over kunt hebben...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Tja, dat komt ervan als je gaat snuffelen op de laptop van je partner 

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Zijn probleem is natuurlijk dat Thilly een vrijbuiter is die even "weg van alles" wil zijn en ik vrees dat dit "inclusief Waldek" is. Dus de kans dat zij zal toestaan dat hij meegaat is zo goed als nul. Dat had hij kunnen weten toen hij met haar in een relatie stapte, want wat dit betreft heeft ze altijd gezegd dat ze niet de persoon is die eeuwig op één locatie kan blijven. Ook Judith en Stan weten dat.Christel schreef: do 17 okt 2019, 14:00 Hij is blijkbaar zo gek op Thilly dat hij haar niet kan missen en zelfs per direct met haar op reis zou willen vertrekken (terwijl zijn werksituatie dat toch eigenlijk niet toelaat op dit moment, zou je denken), maar van de andere kant durft hij niet eerlijk tegen haar te zeggen dat hij gewoon bang is dat ze weer zomaar verdwijnt. De verhouding tussen die 2 komt op deze manier nogal krom over, eigenlijk. Alsof Waldek en Thilly van elkaar niet weten hoe de ander in hun relatie staat.
0 x
-
- x 435
Ze zag er nochtans enthousiast uit toen hij zei dat hij met haar op reis wou, om het even waarheen...Tiboko schreef: do 17 okt 2019, 14:34 Dus de kans dat zij zal toestaan dat hij meegaat is zo goed als nul.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Wat is Waldek soms toch een sul als het op vrouwen aankomt.
Altijd maar ja knikken en verder niks zeggen...
Altijd maar ja knikken en verder niks zeggen...

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat hij haar niet begrijpt, daar kan ik in komen. Wie kan zo iemand als Tilly nog volgen.
Ik had eerlijk gezegd gedacht dat hij de borden en alles wat daarbij hoorde door de kamer zou zwieren. Maar nee.
Als iemand niet geholpen wil worden moet je je pogingen daar toe staken. Ze heeft het hem duidelijk laten weten.
Alles wat hij nou nog doet gaat averechts werken.
Ik had eerlijk gezegd gedacht dat hij de borden en alles wat daarbij hoorde door de kamer zou zwieren. Maar nee.
Als iemand niet geholpen wil worden moet je je pogingen daar toe staken. Ze heeft het hem duidelijk laten weten.
Alles wat hij nou nog doet gaat averechts werken.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Heeft hij nu nog zijn lesje niet geleerd na zijn relaties met verknipte Julia en vooral verknipte Mayra ?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Hij moet Rosa wel héél saai gevonden hebben, als je ziet met wat voor types hij zichzelf - na zijn relatie met haar - blijft pijnigen elke keer. 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Hij zou nu toch al wat ervaring moeten hebben met moeilijke gevallen...blijkbaar niet!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Waarom laat Waldeck zich tot steeds in elkaar slaan door die vent? Bokser of niet. Je kan je op zijn minst verdedigen.
0 x