Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
ikke
x 435

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: Een beetje kort de bocht om dat allemaal op Mayra te steken. Die twee heren hebben vooral zichzelf gek gemaakt (voor zover dat die echt "gek" waren). Het is niet omdat Mayra haar relatie met Guy verbrak dat die dan maar andere meisjes moest gaan vermoorden en de bewoners van huize Bastiaens moest gaan gijzelen. Evenmin moest Kurt haar achtervolgen en zich aan haar vergrijpen. Ge moogt Mayra haten zo veel ge wilt, maar die twee heren waren nog altijd verantwoordelijk voor hun daden (en trouwens, Guy heeft Fien helemaal niet beschoten).
Kort door de bocht of niet: Mayra deugt niet. :nope:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

ikke schreef:
tvx1 schreef: Een beetje kort de bocht om dat allemaal op Mayra te steken. Die twee heren hebben vooral zichzelf gek gemaakt (voor zover dat die echt "gek" waren). Het is niet omdat Mayra haar relatie met Guy verbrak dat die dan maar andere meisjes moest gaan vermoorden en de bewoners van huize Bastiaens moest gaan gijzelen. Evenmin moest Kurt haar achtervolgen en zich aan haar vergrijpen. Ge moogt Mayra haten zo veel ge wilt, maar die twee heren waren nog altijd verantwoordelijk voor hun daden (en trouwens, Guy heeft Fien helemaal niet beschoten).
Kort door de bocht of niet: Mayra deugt niet. :nope:
De moord op Fien was niet met de kogel,wat maakt dat uit ? Dat meisje dacht hem met zijn psychische problemen te kunnen helpen en bekocht het met haar leven.
Aan Kurt heeft Mayra zich vergrepen toen al en nu denkt iedereen andersom omdat hij haar razend ging wreken.Alleen dat blijft hangen ? Emma en geloven levenslang dat hun vader een verkrachter is en daar kan Mayra mee leven ?
Ze dreigde Kurt ermee met deze beschuldiging zijn job bij de luchtvaart af te nemen.
Als je mannen zo razend gek maakt dat die ongelukken doen ben je niet mede verantwoordelijk ?
En An ophitsen, bijna dwingen haar moeder dus niet zomaar een mede bewonder op straat te zetten omdat die haar doorzag en weerbaarheid had en ze zou kunnen An beinvloeden.
Een soap drijft daarop, dat weten, we ook, no hard feelings.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

satine schreef:Ik vind dat wat haar dochter betreft, Mayra altijd opmerkelijk afstandelijk doet tegenover Waldek.
En het wordt alleen maar erger... Ze wil zelfs geen andere baby op haar schoot.
En dan dat bijna onderdanige gedoe van Waldek...
Die twee en hun zwangerschap mogen van mij gerust wat minder in beeld komen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het inderdaad een rare toestand daar. Waldeck met zijn obsessie en Mayra met haar onbegrijpelijke houding.
Ik ben eigenlijk zeer benieuwd hoe dat straks zal gaan als dat kind geboren is. Gezond of niet gezond.
Wat gaat Mayra dan doen? Met die weet je nooit waar je aan toe bent. Wally met zijn omfloerste stem, begrijp ik ook niks van.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Mayra reageert heel raar.
Eerst bijna een glas wijn drinken (enkele weken terug), dan Waldek die niet meemag naar de gynaecoloog, nu geen andere baby vast nemen... je zou haast beginnen denken dat Mayra meer weet over de gezondheid van haar kind, dan dat ze zegt.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

De vraag herstelt zich hé. Is die nu echt zwanger of niet? Maar als ze komedie speelt met welk doel dan?
0 x
Potentia Principatum
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik had me die bedenking eigenlijk nog niet gemaakt, maar inderdaad, voor hetzelfde geld is die niet meer zwanger. Zo'n echo-filmpjes kan je ook online vinden natuurlijk. Ofwel weet ze al dat er iets mis is met het kind en heeft ze er in haar hoofd al afstand van genomen. Ofwel weet ze niets, en heeft ze er toch al afstand van genomen (just in case).
Het kan alle kanten op gaan, maar ze doet inderdaad raar.

Het beeld dat Sandrine schetst van de situatie (die tekening) staat haar ook al niet aan. Ik snap wel dat ze haar dagen niet wil slijten met Waldek. Ooit dringt zich minstens co-ouderschap op, want die twee zijn geen koppel he. Dus dat wordt hoe dan ook een soep.

Enfin, ik snap er niks van. Ik kan niet voorspellen hoe het zal evolueren... Hopelijk in het nadeel van alle twee, want ik kan geen van beide uitstaan ... maar Waldek vind ik de ergste van de twee. Ik kan die vent niet meer zien.
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Waldek is toch alweer een stuk fatsoenlijker geworden. Ik gun hem die baby wel.
Maar inderdaad, komt de baby er überhaupt wel.. :think:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik vind de houding van Waldek tov de zwangerschap van Mayra niet echt gezond.
Hij wil dat kind en dat MOET er komen, ongeacht de levenskwaliteit die het kind zelf zal hebben.
Dat vind ik heel egoïstisch.
't Is een moeilijk situatie, want ik weet niet of abortus in dit geval een goed idee was - uiteindelijk is er niet geweten hoe het kindje er aan toe is, maar de rooskleurige benadering van de constant op wolkjes lopende Waldek is er voor mij over. En dik.

Terwijl Mayra zich gedraagt alsof ze zwanger is van een tafel of een ander meubel.
Ik heb haar na de koekjes van Julia niet meer blij gezien om haar zwangerschap.
Het lijkt wel alsof het haar allemaal niet meer kan schelen wat er in haar buik gebeurt.
Maar ik denk wel dat ze nog zwanger is en dat ze niets faket.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Bij Waldek denkt niet rechtlijnig.Hij wil overal begrip, meeleven zoals met Mayra haar taxi avonturen..
Kan niet alleen zijn. Krijgt gratis onderdak zoals bij Frank, zijn beste vriend om daarna aan te pappen
met Simonne. Ook gelachen daarvoor nog met Rosa in dat rood kleed maar hij kreeg haar wel gek door
zijn blijvend zwijgen. De beschamende scene achteraf toen hij zijn koffers ophaalde.
Bij Sam kan hij niks misdoen, Frank kreeg naar zijn voeten terwijl hij tenslotte bedrogen werd.
Geen moment hield Waldek van Julia, deze ruggengraatloze paljas,uit op erkenning, inleving
om er dan zijn voordeel mee te doen ten koste van anderen. Nu zit hij volledig in de val bij Mayra.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

karolien85 schreef:Waldek is toch alweer een stuk fatsoenlijker geworden. Ik gun hem die baby wel.
Maar inderdaad, komt de baby er überhaupt wel.. :think:
Ik vind Waldek nu niet fatsoenlijker geworden. Dat lijkt alleen maar even zo... Maar koste wat het kost dat kind willen, of het nu gezond is of doodziek en zwaar gehandicapt, is niet echt correct.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ze vragen beide om zware problemen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook ik begin hoe langer hoe meer te twijfelen of Mayra nog wel echt zwanger is...
Het contrast tussen de manier waarop ze eerst koste wat kost zwanger wilde worden en de manier waarop ze nu met die zwangerschap omgaat (afstandelijk is nog een understatement), is gewoon echt te groot in mijn ogen.
Het is heel ver gezocht, maar het zou me inmiddels nog minder verbazen wanneer ze een aantal weken geleden al een miskraam heeft gehad en dadelijk tegen de bevallingsdatum een baby gaat stelen, dan wanneer ze daadwerkelijk zelf dat kindje krijgt. Ik vertrouw dat mens echt voor geen meter meer... :nope:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:Het is heel ver gezocht, maar het zou me inmiddels nog minder verbazen wanneer ze een aantal weken geleden al een miskraam heeft gehad en dadelijk tegen de bevallingsdatum een baby gaat stelen, dan wanneer ze daadwerkelijk zelf dat kindje krijgt. Ik vertrouw dat mens echt voor geen meter meer... :nope:
:shock: Laat deze "voorspelling" AUB niet uitkomen! Zoiets hebben we inderdaad nog niet meegemaakt in 't Thuisdorp. :crazy:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef:
Christel schreef:Het is heel ver gezocht, maar het zou me inmiddels nog minder verbazen wanneer ze een aantal weken geleden al een miskraam heeft gehad en dadelijk tegen de bevallingsdatum een baby gaat stelen, dan wanneer ze daadwerkelijk zelf dat kindje krijgt. Ik vertrouw dat mens echt voor geen meter meer... :nope:
:shock: Laat deze "voorspelling" AUB niet uitkomen! Zoiets hebben we inderdaad nog niet meegemaakt in 't Thuisdorp. :crazy:
:lol:
Ik kan me ook niet voorstellen dat het zo gaat gebeuren, hoor, want dat zou wel héél erg ver gezocht (en er bovendien ver over :razz: ) zijn.
Maar het is maar om aan te geven hoe ik momenteel nog over Mayra denk...

Gisteren ook weer haar vreemde blik toen Waldek bezig was over Vic en hoe hij uitkijkt naar hun eigen kindje.
Toegegeven; van de (in mijn ogen behoorlijk obsessieve) manier waarop Waldek bezig is met hun baby, krijg ik persoonlijk ook knikkende knieën. Ik vind zijn houding allesbehalve gezond.
Maar haar houding kan ik toch ook echt niet lijmen met de manier waarop ze eerst over kinderen krijgen dacht.

Al bij al vind ik het gewoon een ontzettend verknipt stel bij elkaar, wat ik liefst zo min mogelijk in beeld zie de laatste tijd... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten