Inhouden seizoen 30
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
-
- Nog geen rang
- x 50
Inhouden seizoen 30
Je kon inderdaad niet zien dat ze de pil genomen heeft, maar ze heeft wel de medicatie gepakt en meegenomen naar boven vermoed ik. Daar zal ze denk ik in alle rust de pil nemen. Het is emotioneel best heftig voor haar. Dat kun je ook morgen zien als Anna haar gaat troosten.frankeneddy1 schreef: wo 01 jan 2025, 21:14 Ik denk dus toch dat de abortus nog niet heeft plaatsgevonden.
1 x
-
- Nog geen rang
- x 69
- x 13
Inhouden seizoen 30
Ik heb zelf eens wat info opgezocht omtrent de abortuspil, omdat ik het ook niet helemaal duidelijk vond. Uit die info kan ik afleiden dat Judith vanavond de laatste pillen moest nemen (wat normaal wel max. 48u na de eerste pil moet gebeuren). Dit gebeurt blijkbaar vaginaal, vandaar dat ze de pillen dus meenam naar boven. En het is pas door deze pillen dat een miskraam wordt opgewekt. Het moeilijkste moet dus precies nog komen...
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Inhouden seizoen 30
Spoilers voor morgen: Lyn en Adil nemen afscheid. Dus Lyn verdwijnt uit de reeks?
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Inhouden seizoen 30
Ik denk dat Adil terug naar Saint Tropez vertrekt.frankeneddy1 schreef: do 02 jan 2025, 09:58 Lyn en Adil nemen afscheid. Dus Lyn verdwijnt uit de reeks?
Ze komt in latere spoilers ook nog voor
1 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
-
- Nog geen rang
- x 50
Inhouden seizoen 30
Nu ik de previewbeelden van de aflevering van morgen heb gezien vrees ik dat Tim en Simonne slecht nieuws gaan krijgen over Sam.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Inhouden seizoen 30
"Dat kan toch niet?" zei Simonne tegen de dokter. Ik vrees inderdaad dat er slecht nieuws gaat volgen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Inhouden seizoen 30
Had toen toch ook even een hartkloppinkje en klein stresske! Dat gaan ze nu toch niet menen dat we voor maanden weer dat gesukkel en de hoop negativiteit over ons heen krijgen. Al was het alleen maar de connectie Hannah - Sam- Tim. Graag toch eens iets meer positiviteit . N al de miserie Vic- Peter- Femke, de moeilijke familierelaties bij Tim, de uitbarstingen van Robin, de zwangerschap van Judith, de pijnlijke ervaring van Anna, ....we sukkelen echt wel de afgrond in.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Nog geen rang
- x 50
Inhouden seizoen 30
Nee, ik zit inderdaad ook niet te wachten op de negativiteit die op ons zal wachten de komende maanden. Er is al veel gebeurd de afgelopen maanden bij hun dat er ook wat positiviteit in hun leven mag komen.daffy duck schreef: vr 03 jan 2025, 08:04 Had toen toch ook even een hartkloppinkje en klein stresske! Dat gaan ze nu toch niet menen dat we voor maanden weer dat gesukkel en de hoop negativiteit over ons heen krijgen. Al was het alleen maar de connectie Hannah - Sam- Tim. Graag toch eens iets meer positiviteit .
Wat betreft de aflevering van komende maandag waarin onder andere Judith hard te verduren krijgt denk ik dat het dan de aflevering is waarin de abortus afgerond zal zijn, ze zal dan misschien nog wat heftigere krampen krijgen en het vruchtje verliezen. Daarna zal in de afleveringen richten op herstel en de verwerking. Ik denk dat dit verhaallijn wel over paar weken al wel afgerond zal zijn.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inhouden seizoen 30
Ik zal blij zijn als de verhaallijn omtrent de abortus achter de rug is.
Het is me niet helemaal duidelijk waarom dit in de soap geduwd is, hopelijk krijgen we daar later nog een antwoord op, als blijkt dat dit de aanzet is tot een andere verhaallijn.
Het is me niet helemaal duidelijk waarom dit in de soap geduwd is, hopelijk krijgen we daar later nog een antwoord op, als blijkt dat dit de aanzet is tot een andere verhaallijn.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 50
Inhouden seizoen 30
Katrien De Ruysscher kwam met het idee voor een verhaallijn omtrent zwangerschap op latere leeftijd. Ik weet niet of ze abortus ook voor in gedachten had. In dit artikel kun je hierover lezen: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241211_96236700.satine schreef: vr 03 jan 2025, 10:49 Ik zal blij zijn als de verhaallijn omtrent de abortus achter de rug is.
Nu het duidelijk is dat Judith definitief voor abortus heeft gekozen zal ik ook blij zijn als deze verhaallijn achter de rug is. Al vond ik het wel goed dat ze dit in de serie verwerkt hebben. Goed om te zien hoe zo'n proces gaat en hoe er mee omgegaan wordt.
0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Inhouden seizoen 30
De volgende spoilers laten precies lang op zich wachten of mogen we nog geen hints krijgen over wat er met Sam en Simonne gebeurt?
0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
Inhouden seizoen 30
Er zijn pas nieuwe spoilers gepost hier - ze zijn op de officiële pagina's niet later verschenen, integendeel.
De laatste keer dat er online spoilers bekend gemaakt werden, was het voor twee weken in 1 keer.
Normaal worden spoilers maar voor 2 weken op voorhand vrijgegeven.
Nu zal het vermoedelijk wachten zijn tot woensdag voor de volgende reeks.
En het is niet abnormaal dat bepaalde personages een tijd niet vernoemd worden in de spoilers als er met 1 van hen iets belangrijks gebeurd is.
Dan komen ze pas opnieuw voor als uit een aflevering gebleken is hoe het afgelopen is.
De laatste keer dat er online spoilers bekend gemaakt werden, was het voor twee weken in 1 keer.
Normaal worden spoilers maar voor 2 weken op voorhand vrijgegeven.
Nu zal het vermoedelijk wachten zijn tot woensdag voor de volgende reeks.
En het is niet abnormaal dat bepaalde personages een tijd niet vernoemd worden in de spoilers als er met 1 van hen iets belangrijks gebeurd is.
Dan komen ze pas opnieuw voor als uit een aflevering gebleken is hoe het afgelopen is.
0 x