Robin Bomans (Kobe Debie)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Neemt ze hem in huis om Tom af te troeven? " Kijk mij eens leuk met die jongen om gaan". En hem overal zijn zin in geven en alles wat hij doet geweldig vindt? Als dat zo is kan dat nog akelig af lopen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Ik vrees dat dit wel ergens een rol speelt, al dan niet bewust.
Verder weet Karin niets - of maar een deel - van wat er de laatste tijd gebeurd is. Als ze alleen de kant van Robins verhaal hoort, dan vrees ik dat ze hem gaat pamperen.
Tot hij weer onredelijk doet.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Robin heeft weer z’n gedacht gekregen van Tom en moet niet met hem mee. Tom heeft ook het gezag van een muis :lol:
1 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Ja en als mijn zoon tegen mij zou zeggen “man, doe eens rustig” dan mocht hij in de hoek gaan staan, 18 jaar of niet.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Roepen en blaffen heeft duidelijk geen vat op hem. Marianne en Karen hebben de zachtere aanpak en blijkbaar dring je dan toch een beetje, al is het een heel klein beetje tot hem door. Geeft wel een rare kijk op het opvoedingspatroon tussen mannen en vrouwen. Afblaffen versus proberen door te dringen. Toch niet typisch de houding in werkelijkheid man versus vrouw. Maar ja, het is een soap! :yup:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Dat stukje puber valt niet meer op te voeden denk ik :problem:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

frankeneddy1 schreef: di 11 feb 2025, 00:13 Ja en als mijn zoon tegen mij zou zeggen “man, doe eens rustig” dan mocht hij in de hoek gaan staan, 18 jaar of niet
Als een 18-jarige zijn ouders vraagt om wat rustiger te zijn dan is daar een goede reden voor. Een 18-jarige verneder je ook niet meer op die kinderachtige manier maar die laat je eerst afkoelen en dan ga je aan tafel zitten tot je weet wat er scheelt.
Trouwens, een 18-jarige in de hoek zetten? Wie ga je daarvoor meebrengen? Het orkest van schudden en beven mischien?
frankeneddy1 schreef: wo 12 feb 2025, 04:16 Dat stukje puber valt niet meer op te voeden denk ik
En waarom niet? Omdat hij meer dan terecht een hekel heeft aan dat stuk brulaap dat voor zijn vader moet doorgaan? Behalve 50% DNA delen die niks. Als je zo'n vader hebt ben je beter af zonder.
De aanpak van Walnoot heeft op een week meer bereikt dan een jaar Tummyboy. En waarom? Duidelijkheid! Grenzen: tot hier en niet verder terwijl hij bij Tom van straf naar overdreven beloning werd geduwd, wat totaal niets oplost.
Laatst gewijzigd door heidiw op do 13 feb 2025, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

heidiw schreef: do 13 feb 2025, 00:46 De aanpak van Walnoot heeft op een week meer bereikt dan een jaar Tummyboy.
Inderdaad, en door wie wordt Tummyboy opgestookt? Door Judith, vind dat die Tom in dat opzicht heel slecht ondersteunt, die laat haar meer leiden door Anna.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Tom, de advocaat met mensenkennis, beseft nog steeds niet dat door aan tafel te gaan zitten en kalm uit te leggen wat Robin verkeerd of beter had kunnen doen meer helpt dan het roepen en blaffen.
Iedere keer hij roept en blaft, wordt Robin nog opstandiger.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Wat me verbijstert...

Zeventien jaar lang had Robin geen enkel probleem met LGBTQ-mensen. Méér zelfs, zijn eigen tante (zus van Tom) leefde al die tijd (nu nog) met een vrouw samen en nooit was dat een probleem voor hem. En bam - van de ene dag op de andere dag haat hij lesbische vrouwen? Zo extreem dat hij zelfs bij een ranzige bende aansluit, die mensen zoals Anna meent te moeten belagen. En dit alles omdat één (lesbisch/bi ???) meisje hem afwees? Raar.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Tiboko schreef: ma 17 feb 2025, 22:44 Zeventien jaar lang had Robin geen enkel probleem met LGBTQ-mensen.
Hij heeft zich duidelijk laten meeslepen door de online berichtjes, door die duistere bende, door de afwijzing van Artemis en wil zich gedragen als een felle, dominante gast. Denk dat het een beetje een zaak is van imago oppoetsen.
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Iedere stap vooruit, is daarna 2 stappen achteruit met die jongen… :doh:
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Ongeloofljk!!!
En Karin die dacht dat hij gewoon terug met haar mee naar huis zou gaan.
Wel jammer dat Waldek nu niets meer in de pap te brokken heeft, want ik denk van alle mensen die van dichtbij bij Robin betrokken waren, hij nog het beste met hem omging.
Nu gaat Robin terug naar brulboei Tom en de oma die waarschijnlijk niet kan wachten om nog eens een flinke preek af te steken om Robin daarna eens lekker in de watten te leggen.
Dit ziet er niet goed uit, op deze manier.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Gelukkig is hij toch al zo slim om zich uit die online groep terug te trekken.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

heidiw schreef: di 18 feb 2025, 14:08 Gelukkig is hij toch al zo slim om zich uit die online groep terug te trekken.
0 x
Goede beslissing! Misschien een eerste stap in de goede richting. Hopelijk toch want anders zie ik het niet goed komen en belandt hij toch nog in de gevreesde opvang
0 x
Plaats reactie