Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Bericht door lord F. »

Hij geeft alleszins de indruk aan Mayra dat hij een homo is. :) Kan me daar wel iets bij voorstellen dat hij zo vakkundig tango danst dat z'n aandacht voor z'n danspartner al even vakkundig is. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Mja, vraag me eigenlijk wel af op wat Mayra dat baseert, buiten haar intuïtie? Ze kent hem alleen maar van de tango les.. Omdat Bob weinig interesse toont in haar en de andere leerlingen van het vrouwelijk geslacht ofzo? Tja hij heeft dan ook alleen maar interesse in Jana.. en die is er niet bij tijdens de les.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik denk zelf al een hele tijd dat Bob "gewoon" autistisch is.
0 x
sien
Nog geen rang

Bericht door sien »

Lazylady schreef:Ik denk zelf al een hele tijd dat Bob "gewoon" autistisch is.
Volgens mij ook. Hij heeft het syndroom van Asperger. Hij heeft moeite met het uiten van emoties,moeite met het begrijpen van sociale regels en hij kijkt Jana nauwelijks recht in de ogen, dacht ik.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Hij kan alleszins al dubbelzinnige berichtjes sturen. :)
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Nu was het toch duidelijk : ik keek deze morgen even in replay want had het gisteren niet bekeken natuurlijk ( vrolijk kerstfeest aan allen ) en zag iemand met autisme bezig , zoals hij moeite had met de aanraking van jana ....misschien geen al te zware vorm maar toch autisme, althans volgens mij ...
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Dat viel mij ook op ja.. dat hij zich niet zo comfortabel voelde toen Jana hem vastnam.. beetje terughoudend.. Ik begin ook meer en meer te denken dat hij een vorm van autisme heeft. Of zou het gewoon voortkomen uit onzekerheid wat betreft relaties ofzo..? We zullen er later wel meer zicht op krijgen.. :)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Denk toch eerder onzekerheid. Er is alleszins geen playboy verloren gegaan aan Bob.
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ja na de aflevering van vandaag denk ik ook dat het misschien vooral onzekerheid is.. Hij leek zich toch al veel meer op zijn gemak te voelen :think: Zijn perfectionisme en nood aan planning stak wel eventjes weer de kop op.. maar met momenten is het best grappig. Zelfs Bob stak er de draak mee :razz: Ik had ook de indruk dat Jana er zich min of meer met verzoent heeft :)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ongetwijfeld het beste moment van Thuis de laatste 2 weken: de condoom affaire van Bob!. Heb ik 3 keer gezien.
Het is niet te geloven. Die jongen heeft toch wel een probleem hoor. Ben benieuwd hoelang Jana dit gaat volhouden.
0 x
Potentia Principatum
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Dat hij geen vervallen condoom wil gebruiken lijkt me niet zo raar (en duidt zeker niet op iemand met een probleem), maar dat hij alleen zijn eigen "gerief" wil gebruiken is wel wat vreemd :razz: Maar je moet maar karakter hebben, om zo je principes te volgen ,ook al loop je duidelijk over van de goesting! :lol:
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Een "vervallen" condoom is daarom geen slecht condoom hé. Firma's bouwen een veiligheidsmarge in van om en bij de 6 maand om niet in de problemen te geraken. Dat is ook zo met medicatie.
Maar ikvond het wel een heerlijk moment, enne...het was niet alleen Bob die goesting had hé! :lol:
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik denk dat ik iets gemist heb? (Was het soms maandag, want dan had ik geen tijd om te kijken.)
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Lazylady schreef:Ik denk dat ik iets gemist heb? (Was het soms maandag, want dan had ik geen tijd om te kijken.)
Neen dat was in dezelfde aflevering van oudejaar dacht ik. Heb die dan ook bekeken met véél vertraging.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Het was idd één van de meer hilarische momenten, Bob die zich absoluut geen zorgen maakte over mogelijks binnenkomende huisgenoten maar wel over een condoom dat 3 dagen over tijd was :lol: . Dat er iets aan de hand is met Bob is duidelijk maar ik vind wel dat hij ondanks dat toch redelijk goed functioneert.
0 x
Gesloten