Wie zijn de echte ouders van Sam?

Gesloten
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Wie zijn de echte ouders van Sam?

Bericht door k de vis »

annekeHU schreef:
Soapseut schreef:Aangezien de doorgegeven naam De Schrijver was... misschien had Simonne een affaire met die Stanny Love (dat was toch die De Schrijver he?). Het zou "een ouder vriendje" zijn...? En dat kan ook verklaren waarom absoluut niemand het ooit mocht weten, omdat Simonne een affaire had met de aanhouder van haar moeder! Want ik zie geen andere reden om de naam De Schrijver door te geven... ze wisten toen niet dat die man de vader was van Angèle...
Stanny Love (of Constant De Schrijver) was bij mijn weten de vader van Simonne, niet van Angèle... (maar dat is dus allemaal van voor mijn kijktijd, dus zeker ben ik er ook niet van! )
klopt, wie de vader is van Angèle weten we niet? ze draagt net als Simonne de familienaam van haar moeder, ttz Backx... nu maken ze er Angèle De Schrijver van :?:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Het was vroeger gebruikelijk dat een getrouwde vrouw alleen nog de naam van haar man gebruikte.
Als Yvette dit ook gedaan heeft, is het niet abnormaal dat zowel zij als haar dochters de naam van meneer Backx dragen.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

satine schreef:Het was vroeger gebruikelijk dat een getrouwde vrouw alleen nog de naam van haar man gebruikte.
Als Yvette dit ook gedaan heeft, is het niet abnormaal dat zowel zij als haar dochters de naam van meneer Backx dragen.
Yvette had een broer, François Backx.. dus het is wel degelijk haar familienaam dat haar kinderen dragen
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

k de vis schreef:
satine schreef:Het was vroeger gebruikelijk dat een getrouwde vrouw alleen nog de naam van haar man gebruikte.
Yvette had een broer, François Backx.. dus het is wel degelijk haar familienaam dat haar kinderen dragen
Vanwaar komt die info? Is hij ooit in Thuis geweest?
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

satine schreef:
k de vis schreef:
Vanwaar komt die info? Is hij ooit in Thuis geweest?
:arrow: http://nl.nergensbeterdanthuis.wikia.co ... ette_Backx
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Inderdaad - de enige bron hiervan is Wiki, die ook ervan uitgaat dat Yvette haar meisjesnaam Backx is.

Het is nonkel François - of die Backx heet is bij mijn weten in de reeks nooit gespecifieerd.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

- Bericht toch maar verplaats om beter in de conversatie te blijven -
0 x
Gesloten