Emma Van Damme (Elise Roels)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Re: Emma Van Damme (Elise Roels)
Zo een effect van het chatdialoog heb ik in familie nog nooit gezien wel in neighbours/buren
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Die chatteksten kunnen af en toe maar ik heb liever echte dialogen in Thuis in plaats van altijd die sms- en chatberichten die we moeten zitten lezen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Sans
- Poster rang 1
Kimmeke schreef:Zo een effect van het chatdialoog heb ik in familie nog nooit gezien wel in neighbours/buren
Ja klopt, in Buren is dat ook zo. Ik dacht dat ik het ook ooit in Familie gezien had.. maar goed ik kan mij natuurlijk vergissen..

0 x
-
- x 435
Dacht Emma nu echt dat hij zou toegeven dat hij (waarschijnlijk) een "oude vieze vent" is?
0 x
-
- Poster rang 5
Haar chatvriendje is alleszins een Tolkien-nerd met z'n Sauron-icoontje. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Please geen nieuwe slechterik !!!!!Lazylady schreef:Dacht Emma nu echt dat hij zou toegeven dat hij (waarschijnlijk) een "oude vieze vent" is?
0 x
-
- Nog geen rang
Vraag is of we hem al kennen of niet...
Beide kan denk ik? Wie vond die Danny ook zo'n raar mannetje? 

0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Hier ééntje die Danny ook zo'n rare kwiet vind.Frazer schreef:Vraag is of we hem al kennen of niet...Beide kan denk ik? Wie vond die Danny ook zo'n raar mannetje?

0 x
-
- Poster rang 3
En daarom dat ik net denk dat die het niet is, te makkelijk te voorspellen.
0 x

-
- Poster rang 5
Stel je voor dat het Jens is. 
Jens, de Guitarstar.

Jens, de Guitarstar.

0 x
-
- x 435
Dat is toch onmogelijk. Jens valt gelukkig wél op vrouwen van zijn eigen leeftijd.lord F. schreef:Stel je voor dat het Jens is.
Jens, de Guitarstar.
0 x
-
- Poster rang 5
Nee, het zal hem wel niet zijn, maar zoals Poolaapje zegt >> een beetje voorspelbaar dat iedereen nu aan Danny denkt.Lazylady schreef:Dat is toch onmogelijk. Jens valt gelukkig wél op vrouwen van zijn eigen leeftijd.lord F. schreef:Stel je voor dat het Jens is.
Jens, de Guitarstar.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ik vond dat een griezelig mannetje .Frazer schreef:Vraag is of we hem al kennen of niet...Beide kan denk ik? Wie vond die Danny ook zo'n raar mannetje?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het klinkt misschien niet zo slim, maar ik zie nog steeds het verband tussen Emma en Danny niet, dat er blijkbaar toch moet zijn.
0 x
-
- Nog geen rang
Mijn antwoord was eerder ludiek bedoeld omdat sommigen hem hier nogal 'speciaal' vonden. Enja, erg naturel komt hij niet over. Vind hem zelfs een beetje ongeloofwaardig als politieman in sommige reacties, dus het kan weljessie V. schreef:Het klinkt misschien niet zo slim, maar ik zie nog steeds het verband tussen Emma en Danny niet, dat er blijkbaar toch moet zijn.

Mij zou het overigens niet verwonderen dat die chatter een bekend iemand is of iemand die er binnenkort zal inkomen vooraleer hij zich werkelijk bekenbaar maakt.
0 x