David Magiels (Bob De Moor)

Gesloten
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Re: David Magiels (Bob De Moor)

Bericht door Nickos »

Ten tijde van het proces rond de verkrachting van Simonne (door Luc) speelde hij ook een (onderzoeks)rechter trouwens :-).

Het is niet de eerste keer dat een acteur opduikt voor meerdere rollen in Thuis (zoals sommigen wel zullen weten.)

Hans De Munter (Swerts) had in seizoen 2 een gastrol als dokter, en Dirk Tuypens (Jan, man van Eva) had in datzelfde seizoen ook een gastrol als dokter. ^^

En Wim Stevens die nu Tom speelt had in 2003 al een gastrol als bodyguard.

Maar het meest bekende geval is uiteraard Pol Goossen die na 10 jaar plotseling een Duitser mocht spelen. :D
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Nickos schreef:En Wim Stevens die nu Tom speelt had in 2003 al een gastrol als bodyguard.
En in de rol mocht hij Luc eens in elkaar timmeren in z'n caravan. :)

Enfin, denk dat Bob De Moor regelmatig getypecast werd als rechter of openbaar aanklager (of pastoor). :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wim als bodygard :O :banana-gotpics: :scared-shocked: :text-worthless:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Jazeker. :mrgreen:
Zie in Wim's topic. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Hij blijft toch maar "griezelig" geheimzinnig vind ik. Ook erg egoïstisch dat hij zijn eigen vriend verraad.
0 x
alexdeboer
Nog geen rang

Bericht door alexdeboer »

ik vind de rol van david alias bob de" boor" waardeloos, nul, niks.... sorry...laat hem het ziekenbed aub niet verlaten...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

alexdeboer schreef:ik vind de rol van david alias bob de" boor" waardeloos, nul, niks.... sorry...laat hem het ziekenbed aub niet verlaten...
Tja, hij is mijn favoriet ook niet bepaald. Er is gewoon iets "vreemds" aan, zoals ik al zei...
0 x
alexdeboer
Nog geen rang

Bericht door alexdeboer »

awel ik heb dat gevoel ook... Ik kan niet zeggen wat juist maar ik vind hem niet passen in zijn rol... vreemd...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wat hij in Marianne ziet is me ook een raadsel...
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Voor David staat zijn vriendschap met Geert los van heel het gedoe met Marianne. Geert die komt er wel bovenop, vindt hij. En oh, hij had na de dood van zijn vrouw nooit gedacht dat hij zoiets nog zou kunnen voelen en daarom mag hij er maar voor gaan zonder aan een ander te denken. Hij weet toch niet hoe dat bij Geert zit? Alsof die nog zoveel kansen gaat hebben daarna. :eh:
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het zeer merkwaardig dat hij ervanuit gaat dat Marianne Geert gaat verlaten en ze nog lang gelukkig zullen zijn, terwijl Marianne het als n eenmalige misstap (?) beschouwt.

Moet je daar zo oud voor geworden zijn ?

Ik vind het heel egoistisch, dan nog te zwijgen over t effekt op Ann en Mayra.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Daar ben ik het helemaal mee eens. David is blijkbaar erg egoistisch op alle fronten. En hoe hij erbij komt dat Marianne voor hem gaat kiezen is mij ook een raadsel... :wtf:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

David is ook niet mijn favoriete personage en het zou heel wat opschudding geven in het doktershuis als Geert te weten kwam wat er precies gebeurd is die avond.
Maar ik vind dat zowel Ann als Mayra reageren als kleine kinderen - vooral Ann dan.
Ze is blijkbaar allang vergeten dat ze zelf ook voor haar eigen relaties heeft moeten vechten, maar dat ze niet wou opgeven. Waarom niet?
Ze was VERLIEFD en dat kan je nu eenmaal niet tegenhouden.
En ze heeft zelf bij Mayra gedaan wat David bij Marianne deed: aangedrongen... ze heeft zich toen (bijna) vastgebeten als een pitbull om daarna niet meer te lossen - maar dat is onze brave Ann al terug vergeten blijkbaar.
En verliefdheid, daar staat geen leeftijd op - om verliefd te worden ben je nooit te oud, het is geen vetorecht van bakvissen. :naughty:

En ja, David wil Marianne graag voor zich alleen, niet meer delen met Geert, of zien dat zij bij hem is.
Iedereen die ooit verliefd is geweest, zal dit gevoel wel (her)kennen. :mrgreen:

Dit alles wil niet zeggen dat ik pal achter Marianne en David sta, maar ik kan wel begrip voor hen opbrengen, ook voor David, die zoveel jaren geleden heeft onder het overlijden van zijn vrouw en zich eindelijk terug gelukkig voelt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Ook ik heb begrip voor David en Marianne en ik sluit me ook bij de rest van wat je schrijft aan. Vooral wat Ann betreft. Het enige wat ik zo frappant vind is dat David zich blijkbaar totaal niet bewust is van de gevolgen, mocht hij een koppel gaan vormen met Marianne. Of zo doet hij het toch uitschijnen. Bovendien lijkt hij zich totaal niet bezig te houden met de mogelijkheid dat Marianne misschien helemaal niet voor hem kiest uiteindelijk. Ik neem aan dat hij zelf toch ook wel begrijpt dat hun avontuurtje samen, er niet voor zorgt dat alle twijfels ineens weg zijn bij Marianne. Dat is dan ook de reden dat ik hem egoistisch vind: hij houdt vanaf het begin af aan al met niks of niemand rekening, zelfs niet met zijn nieuwe vlam. :razz:

Zijn leugen in het ziekenhuis draagt daar ook aan bij, moet ik zeggen. Hij zei dat hij en Marianne allebei tegen hun gevoelens gevochten hebben. In het geval van Marianne klopt dat zeker, maar in zijn geval vind ik dat toch nogal meevallen... Al bij al vind ik dat hij het allemaal te makkelijk en te gladjes brengt. Ik blijf het een vreemde kerel vinden. ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind David een beetje een optimist tegen beter weten in. Hij gaat er gewoon van uit dat Marian voor eeuwig en altijd voor hem kiest. Ook over zijn eigen gezondheid is hij nogal optimistisch, alsof er niks gebeurd is. Daarom vrees ik ook voor het bestaan van de brouwerij. Hij vindt dat dat allemaal wel zal lukken.
Ik ben het wel met jou eens Satine, wat de situatie van Marianne en David betreft. An haar houding begrijp ik ook niet.
0 x
Gesloten