Kaat Bomans (Leen Dendievel)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)

Bericht door jessie V. »

Bram staat gewoon ontzettend tussen Franky en Tibo in. Hoe belangrijk is je lief, hoeveel verdraag je daarvan? Hoe belangrijk is je beste vriend? Dat moet Franky zich eens afvragen. Het is al de hele relatieperiode van Franky en Tibo, dat Bram voor gaat bij Franky. En dat is niet goed, beste vriend of niet.
0 x
willem criel
Nog geen rang

Bericht door willem criel »

Ik vind het idd niet meer dan normaal dat Tibo zijn pedalen verliest. Franky legt veel te veel eieren onder brams gat. Dat werkt zeker op het systeem. Je zou voor minder zo prikkelbaar rondlopen. Er moet echt iets veranderen. Het zal goed doen als bram verhuist. Al mag hij wel blijven langskomen op geregelde tijdstippen want die drie samen zijn wel grappig. :-)))
0 x
La vie est dûre sans confiture!
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

ik ben benieuwd ... heel veel geestdrift straalt Franky de laatste tijd niet uit, hij zal toch moeten weten wat hij echt wil
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Wallanderjunior schreef:ik ben benieuwd ... heel veel geestdrift straalt Franky de laatste tijd niet uit, hij zal toch moeten weten wat hij echt wil
Dat ie maar gauw Tibo dumpt en weer werk maakt van Bram, die is bijna klaar om veroverd te worden door Franky. :mrgreen:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Rieka schreef: Dat ie maar gauw Tibo dumpt en weer werk maakt van Bram, die is bijna klaar om veroverd te worden door Franky. :mrgreen:
Daarom dat hij vanavond zei dat Franky en Tibo een goed koppel zijn - hij voelde het al aankomen. :lol:

Maar misschien moest Franky toch maar eens lekker gaan eten met Tibo, daarom niet per se op zijn verjaardag.
Een rustige avond met zijn tweetjes en een goed gesprek zou zeker geen kwaad kunnen.
Misschien raken ze dan nog ergens - zwijgen blijkt toch niet te werken. :mrgreen:
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Franky moest hoognodig aan Bram vertellen dat Tibo een dochter heeft
Dat is niet goed voor hun relatie nu
Die relatie staat nu al genoeg onder druk
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Bram zou toch wel eens te weten komen dat Tibo een dochter heeft, Franky hoeft dat dan ook niet te zwijgen

ik heb wel de indruk dat Franky de laatste tijd weinig belangstelling heeft voor Tibo, dat kan hun relatie geen deugd doen :denk:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:
Rieka schreef: Dat ie maar gauw Tibo dumpt en weer werk maakt van Bram, die is bijna klaar om veroverd te worden door Franky. :mrgreen:
Daarom dat hij vanavond zei dat Franky en Tibo een goed koppel zijn - hij voelde het al aankomen. :lol:

Maar misschien moest Franky toch maar eens lekker gaan eten met Tibo, daarom niet per se op zijn verjaardag.
Een rustige avond met zijn tweetjes en een goed gesprek zou zeker geen kwaad kunnen.
Misschien raken ze dan nog ergens - zwijgen blijkt toch niet te werken. :mrgreen:
Dat heb je goed gezien! :lol:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Wat liep Franky daar te doen tijdens het gesprek van Tibo aan de koffiemachine met Jana ? Ik dacht eerst dat ze gingen tonen dat Franky het gesprek aan het afluisteren was doch noppes.
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Ik meende ook dat ik Franky op de achtergrond zag, maar dacht achteraf dat ik me wel vergist zou hebben... maar als jij hetzelfde gezien hebt als ik, kan het misschien toch wel zo zijn, dat Franky daar liep.
Vraag : is het weer een vergissing van de montage ploeg, of liep Franky daar inderdaad... en wat is dan de bedoeling geweest?
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ann+ schreef:Ik meende ook dat ik Franky op de achtergrond zag, maar dacht achteraf dat ik me wel vergist zou hebben... maar als jij hetzelfde gezien hebt als ik, kan het misschien toch wel zo zijn, dat Franky daar liep.
Vraag : is het weer een vergissing van de montage ploeg, of liep Franky daar inderdaad... en wat is dan de bedoeling geweest?
En ik dacht dat Franky z'n vriend kwam controleren.
Vanavond zien we misschien meer daarover?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Misschien wou hij even met Tibo praten en stond Tibo zijn dochter daar opeens. Waarom gebeurt dat allemaal tijdens de werkuren?
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

jessie V. schreef:Misschien wou hij even met Tibo praten en stond Tibo zijn dochter daar opeens. Waarom gebeurt dat allemaal tijdens de werkuren?
Misschien was 't tijdens de pauze van Franky?
En idd, dat ie opeens zag dat Yana daar was, kan een reden zijn waarom ie doorliep ipv zijn vriend aan te spreken. ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Misschien had Tibo ook pauze? :whistle:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

jessie V. schreef:Misschien had Tibo ook pauze? :whistle:
Ach ja, en daarom was Franky daar ook, maar Yana bracht zijn plan om Tibo te spreken in de war...
En zo zijn we weer bij Franky(onderwerp van dit topic) belandt. ;)
0 x
Gesloten