Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door jessie V. »

Tim moest gewoon iedere keer als we hem in beeld hadden gaan werken of hij kwam net terug van zijn werk. Ik heb hem nooit alleen iets anders zien doen. Dus het is een beetje de schuld van de scenaristen dat hij zo weinig tijd aan Katrien besteedde.
Ik herinner me wel dat hij wel eens vroeg aan Katrien of ze mee ging naar de bioscoop of zoiets en dan had zij een smoes omdat ze met Stijn iets moest doen. Ik vind Katrien een rare trien. Eerst kruipt ze 's nachts bij Jens in de tent terwijl Jens met Paulien was (en ze met de hele stoet gingen kamperen), vervolgens vond ze Tim niks aan (in bed o.a.) toen liep ze achter die leraar aan (zij achter hem) en toen moest ze weer zo nodig Tim hebben, terwijl die een andere vriendin had en nu ze met Tim is papt ze aan met Stijn. Nee, ze verdient Tim niet, eigenlijk verdient ze niemand.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Daar sluit ik me helemaal bij aan. Het is precies die houding waardoor ik me aan Katrien stoor: ze is gewoon nooit tevreden... Als het nu alleen in dit geval zo was, dan zou ik het misschien nog ergens kunnen begrijpen, al vind ik dat ze dan wel heel snel haar relatie op het spel zet. Maar het is elke keer wel wat met haar en ze lijkt echt alleen aan zichzelf te denken.
Hopelijk krijgt ze eens flink het deksel op haar neus zodat ze daar wat van leert! :twisted:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

En haar houding...zo uit de hoogte tegenover sommige mensen. Zeker niet de ideale attitude voor haar toekomstige job!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
oudje
Nog geen rang

Bericht door oudje »

Aan Julia haar kortzichtigheid, Katrien haar domheid, Luc zijn valsheid en ook Freddy erger ik mij soms, dat mag. Doch die overjaarse plompe puber Rosa die haar teksten van het plafond leest en haar schijnheilige zusterJenny spannen de kroon. Er wordt geklaagd over Marianne, ok, 'n feeks. Dit koppel is erger, hun overacting tenenkrullend. Dank zij hen is thuis verleden tijd en zeker na die rommelige laatste aflevering waarin het leek of de tekstschrijvers het niet eens werden en elk idee apart erin verwerkt was. Dit moest ik nog even kwijt.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

oudje schreef:Aan Julia haar kortzichtigheid, Katrien haar domheid, Luc zijn valsheid en ook Freddy erger ik mij soms, dat mag. Doch die overjaarse plompe puber Rosa die haar teksten van het plafond leest en haar schijnheilige zusterJenny spannen de kroon. Er wordt geklaagd over Marianne, ok, 'n feeks. Dit koppel is erger, hun overacting tenenkrullend. Dank zij hen is thuis verleden tijd en zeker na die rommelige laatste aflevering waarin het leek of de tekstschrijvers het niet eens werden en elk idee apart erin verwerkt was. Dit moest ik nog even kwijt.
Opgelucht, nu je je frustraties bij ons kwijt kon?
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Rieka schreef:
oudje schreef:Aan Julia haar kortzichtigheid, Katrien haar domheid, Luc zijn valsheid en ook Freddy erger ik mij soms, dat mag. Doch die overjaarse plompe puber Rosa die haar teksten van het plafond leest en haar schijnheilige zusterJenny spannen de kroon. Er wordt geklaagd over Marianne, ok, 'n feeks. Dit koppel is erger, hun overacting tenenkrullend. Dank zij hen is thuis verleden tijd en zeker na die rommelige laatste aflevering waarin het leek of de tekstschrijvers het niet eens werden en elk idee apart erin verwerkt was. Dit moest ik nog even kwijt.
Opgelucht, nu je je frustraties bij ons kwijt kon?
stoom afblazen kan deugd doen :lol:
0 x
oudje
Nog geen rang

Bericht door oudje »

Ja Rieka, dat lucht inderdaad op, ook al zijn het geen frustraties maar ergernissen. Ook dit, het is niet omdat ik stop dat anderen er geen plezier aan kunnen beleven. Geniet ervan zou ik zeggen, dat is gemeend, ook al breng ik het niet langer op.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Momenteel erger ik mij aan:

- Paulien - met haar gebleit :crazy:
- Mayra - die niet weet wat ze wil en de hele tijd chagrijnig doet tegen Guy en Ann :eek:
- Franky omdat die naar mijn gevoel Bram bijna aan het stalken is :eh:
- Stijn omdat dat gewoon een stom overbodig personage is die niet kan acteren :thumbdown:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ganja schreef:Momenteel erger ik mij aan:

- Paulien - met haar gebleit :crazy:
- Mayra - die niet weet wat ze wil en de hele tijd chagrijnig doet tegen Guy en Ann :eek:
- Franky omdat die naar mijn gevoel Bram bijna aan het stalken is :eh:
- Stijn omdat dat gewoon een stom overbodig personage is die niet kan acteren :thumbdown:
kan dit wel begrijpen maar dat Paulien bleit is wel nogal logisch :-?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
idvenyns
Nog geen rang

Bericht door idvenyns »

Het podium van personages waar ik mij meest aan erger:
1. Jenny
2. Ann
3. Stijn
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik erger mij ook aan An. Laat ze die Mayra toch eens met rust laten. Dat pushen zal nog averechts werken en daar heeft An zichzelf alleen maar mee. Er is niets geweest waaruit duidelijk blijkt dat Mayra voor An zal kiezen, alleen An schijnt ervan overtuigd te zijn
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook ik irriteer me aan Ann, maar dan vooral aan haar gebrek aan trots. Ik begrijp ergens wel dat ze Mayra misschien het licht wil laten zien, maar gisteren ging ze daarin zo ver dat het eigenlijk eerder zielig was...
Andere puntjes van ergernis op dit moment:
- Jenny (met haar überenthousiaste gepiep en gekir omdat ze nu meent dat alles in kannen en kruiken is met Leo)
- Leo (met zijn dubbele agenda naar Yvette toe, en zijn gekonkel en gedraai om Jenny "binnen te doen")
- Rosa (met haar überenthousiaste reacties op Leo en Jenny)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

jessie V. schreef:Ik erger mij ook aan An. Laat ze die Mayra toch eens met rust laten. Dat pushen zal nog averechts werken en daar heeft An zichzelf alleen maar mee.
Helemaal mee eens.
Christel schreef:Ook ik irriteer me aan Ann, maar dan vooral aan haar gebrek aan trots. Ik begrijp ergens wel dat ze Mayra misschien het licht wil laten zien, maar gisteren ging ze daarin zo ver dat het eigenlijk eerder zielig was...
Ook helemaal mee eens.

Ik zou mij zo ie zo nooit bezig houden met een hetero vrouw - veel te lastig en moeilijk :razz: :mrgreen:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ik erger mij aan Ann en Jenny, of is dit de hype dit jaar? Echtelijke ontrouw. Blijkbaar wordt er nogal licht omgesprongen met de echtelijke trouw. En ook met de slachtoffers die hierdoor het onderspit moeten delven: de man van Mayra, Yvette. Laat ons maar veranderen van partner zoals we van trui doen. En we werpen meteen het afval maar weg. Als wij maar gelukkig zijn!
Jezzzzuuuuuuuuuuuuuuuus!!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Omega
x 435

Bericht door Omega »

^^Ze heeft het destijds bij Peggy ook zo gedaan (die verhaallijn met Sandrinne).
0 x
Plaats reactie