Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Marianne Bastiaens

Bericht door fan_van_marianne »

Marianne verzint wel snel terug nieuwe snode plannen :mrgreen:
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Wel Lol dat Marianne zo ongeveer uit haar vel sprong toen ze het nieuws vernam over vertrek Robin en Co :mrgreen:
En ook de momenten daarna, zoals vandaag, hilarisch hoe die uit haar vel kan springen :mrgreen:
Maar...ze is ook wel een echt duiveltje,
hoe ze zo kan dreigen tegen Jenny dat ze alles zal doen om Robin terug te krijgen :crazy:
maar volgens mij heeft ze geen poot om op te staan want ze zijn weg en ze blijven weg.
Maar Marianne zou natuurlijk niet Marianne zijn dat ze nog vanalles smerigs gaat doen om Jenny te pesten :crazy:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Jenny had ook wel slimmer kunnen zijn door te zeggen dat ze geen adres wist.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:Jenny had ook wel slimmer kunnen zijn door te zeggen dat ze geen adres wist.
Ik vraag me af hoe geloofwaardig dat geweest zou zijn eigenlijk. Het zou nogal vreemd zijn als Bianca helemaal geen adres of telefoonnummer had doorgegeven aan haar moeder, toch? Alleen wel naief dat Marianne nog enigzins het idee had dat Jenny haar die gegevens wel zou geven. :)

Hoe dan ook zijn de onderlinge verhoudingen nu wel helemaal om zeep. Ik begrijp dat Jenny partij heeft gekozen voor Bianca, maar ik zou het nu ook begrijpen als Marianne niks meer met Jenny te maken wil hebben. Zoiets is toch onvermijdelijk denk ik, na alles wat er gebeurd is.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
lord F. schreef:Jenny had ook wel slimmer kunnen zijn door te zeggen dat ze geen adres wist.
Ik vraag me af hoe geloofwaardig dat geweest zou zijn eigenlijk. Het zou nogal vreemd zijn als Bianca helemaal geen adres of telefoonnummer had doorgegeven aan haar moeder, toch? Alleen wel naief dat Marianne nog enigzins het idee had dat Jenny haar die gegevens wel zou geven. :)
Ze kon ook gezegd hebben dat ze van niks wist. :)
Maar ze wou natuurlijk ook Rosa en Peggy uit de wind houden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Christel schreef:
Ze kon ook gezegd hebben dat ze van niks wist. :)
Dat had ze kunnen zeggen, maar ik kan me niet voorstellen dat Marianne dat geloofd zou hebben, wat dan uiteindelijk toch weer voor hetzelfde resultaat als nu gezorgd zou hebben: Jenny wil het niet zeggen dus Marianne is boos... ;)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik vind het onterecht dat Marianne haar woede op Jenny uit werkt, wat heeft Jenny daar nu mee te maken, zij kan er toch niets aan doen? En dat ze het op voorhand wist en geen telefoonnummer aan Marianne wil geven, dat moet Marianne toch begrijpen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tsja, moeten begrijpen of niet, gevoelsmatig ligt dat een stuk moeilijker denk ik. Marianne ziet haar kleinzoon nu niet meer en Tom is zijn zoon kwijt. Jenny wist daar van, meer nog: ze heeft er zelfs aan meegewerkt. En ook nu zorgt ze ervoor dat Marianne haar kleinkind definitief kwijt is door niet te zeggen waar Bianca met Robin naartoe is. Jenny trekt logischerwijs partij voor haar dochter, maar Marianne doet dat ook voor haar zoon. Ze staan allebei in een ander kamp en dat zorgt hoe dan ook voor ruzie, wie er uiteindelijk ook "gelijk" heeft.
Kijk maar naar Rosa en Jenny... Die kunnen klef doen tegen elkaar over allerlei onderwerpen, maar als hun dochters + kinderen ter sprake komen, blijft het soms toch een soort van "gewapende vrede". Zelfs bij hen ligt dat onderwerp nog moeilijk, en dat zijn dan zussen...
Ik kan me voorstellen dat zoiets een vriendschap voor een heel deel om zeep kan helpen. :)
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ja, natuurlijk wel,maar aan de andere kant: Bianca had niks misdaan en wordt voortdurend lastiggevallen door babyface Tom, terwijl het toch maar Tom is die Bianca bedrogen en in de steek gelaten heeft voor Peggy. Maar blijkbaar heeft zoonlief voor Marianne geen enkele fout meer begaan, het engeltje...Ze moet toch een beetje objectief oordelen ook. Zelfs als het over je eigen kinderen gaat...ik zou toch eens alles opeen rijtje zetten en tot de conclusie komen dat Tom niet helemaal vrijuit gaat...
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Christel schreef:Tsja, moeten begrijpen of niet, gevoelsmatig ligt dat een stuk moeilijker denk ik. Marianne ziet haar kleinzoon nu niet meer en Tom is zijn zoon kwijt. Jenny wist daar van, meer nog: ze heeft er zelfs aan meegewerkt. En ook nu zorgt ze ervoor dat Marianne haar kleinkind definitief kwijt is door niet te zeggen waar Bianca met Robin naartoe is. Jenny trekt logischerwijs partij voor haar dochter, maar Marianne doet dat ook voor haar zoon. Ze staan allebei in een ander kamp en dat zorgt hoe dan ook voor ruzie, wie er uiteindelijk ook "gelijk" heeft.
Kijk maar naar Rosa en Jenny... Die kunnen klef doen tegen elkaar over allerlei onderwerpen, maar als hun dochters + kinderen ter sprake komen, blijft het soms toch een soort van "gewapende vrede". Zelfs bij hen ligt dat onderwerp nog moeilijk, en dat zijn dan zussen...
Ik kan me voorstellen dat zoiets een vriendschap voor een heel deel om zeep kan helpen. :)
ja maar wat Jenny zei is natuurlijk ook waar: zij is niet alleen haar kleindochter maar ook haar dochter kwijt. Marianne alleen haar kleindochter en dat is ook erg. Maar Marianne heeft Sandrine nog als kleindochter en ze kan die dagelijks zien. En ze heeft Geert en een zoon die aan de overkant van de straat woont en een dochter die bij haar woont.

Jenny heeft niemand meer geen kinderen, geen kleinkinderen, geen echtgenoot, ze is helemaal alleen. Overdag heeft ze enkel haar zus bij zich maar dat maakt het juist nog erger want die heeft ook een man en een dochter en een kleindochter die ze kan zien.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef:Ja, natuurlijk wel,maar aan de andere kant: Bianca had niks misdaan en wordt voortdurend lastiggevallen door babyface Tom, terwijl het toch maar Tom is die Bianca bedrogen en in de steek gelaten heeft voor Peggy. Maar blijkbaar heeft zoonlief voor Marianne geen enkele fout meer begaan, het engeltje...Ze moet toch een beetje objectief oordelen ook. Zelfs als het over je eigen kinderen gaat...ik zou toch eens alles opeen rijtje zetten en tot de conclusie komen dat Tom niet helemaal vrijuit gaat...
Dat zou je inderdaad wel denken, maar Marianne heeft al bewezen dat ze bereid is om Tom alles te vergeven... :roll:
Zelfs die hele toestand met Ann en zijn wegblijven op haar eigen bruiloft heeft ze bedekt met de mantel der liefde. Daar wil ze het liefste gewoon niet meer aan denken.
Ik geloof dus nooit dat ze Jenny's toestand belangrijker gaat vinden dan het feit dat Tom zijn zoon kwijt is, dus in die zin denk ik dat ze Jenny met plezier buiten gooit.
En eerlijk gezegd; ik praat Marianne niet goed hoor, maar Jenny heeft in het verleden al regelmatig bewezen dat ze alleen bevriend is met Marianne als het haar zelf goed uit komt, zogauw je tegen Jenny in gaat verandert ze in een furie. Dus ik heb geen medelijden met Jenny, net zo goed dat ik geen medelijden heb met Marianne wat Robin betreft. De dames maken het zelf allemaal veel moeilijker en vervelender dan nodig en gaan in mijn ogen veel te veel op in het leven van hun kinderen, dus dat ze het dan ook maar lekker allemaal uitvechten. ;)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Als ze Jenny ontslaat wie moet dan Ter Smissen runnen? Enige mogelijkheid is Nancy maar ik weet niet of die dat kan met alles wat er bij komt kijken. En Nancy achter den toog zetten is zoals de kat bij de melk en die toog is niet het enigste wat je moet kunnen als gerante van een hotel-bar-restaurant.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Jenny en Rosa zijn eigenlijk de enige 2 die dat daar kunnen runnen inderdaad. Of misschien Julia en Simonne, maar die zie ik dat toch niet zo snel doen...
Misschien verkoopt Marianne de hele boel wel? Dan is ze overal vanaf hè? Ze speelde een tijdje geleden al met dat idee, maar toen had ze ineens Jenny aan haar kant die wel gerante wilde worden.
Toen Jenny het ineens weer bijlegde met Rosa en Rosa daar terug kwam werken, had Marianne daar al moeite mee, dus verkopen lijkt me in dit geval de enige optie om van de zusjes Verbeeck af te komen...
Van de andere kant leek ze vandaag toch alweer iets gekalmeerd door Ann en Geert, dus misschien zakt haar boosheid nog wel wat. ;)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Vandaag leek Marianne bijna haar strijdlust te verliezen, ik hoop dat ze geen rare ziekte opgelopen heeft
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Voor vandaag stond aangekondigd dat Ann en Geert een furieuze Marianne moesten kalmeren. Ik heb persoonlijk geen furieuze Marianne gezien.
0 x
Plaats reactie