Katrien Snackaert (Lotte Vannieuwenborg)
- Flannery
- Nog geen rang
Re: Katrien Snackaert (Lotte Vannieuwenborg)
Werkt Katrien niet in rustoord Winterlicht? Ze heeft wel erg veel tijd om in de Noorderzon te werken... 

0 x
-
- x 435
Misschien dat ze maar halftijds werkt.Flannery schreef:Werkt Katrien niet in rustoord Winterlicht? Ze heeft wel erg veel tijd om in de Noorderzon te werken...
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Ze is toch ook nog niet afgestudeerd? Ik dacht dat haar werken praktijkervating opdoen was naast de theorie. En waarom is ze eigenlijk niet meer in het ziekenhuis? Kan het niet meer volgen hoor. In het rusthuis werkte haar vriendin = oeps kan niet op haar naam komen, stom = en ze waren nooit kollega's voor zover ik weet.
Edit: Fien! Natuurlijk.
Edit: Fien! Natuurlijk.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- x 435
Jammer dat ze zo plots wegliep van Jens. Hij kan het toch ook niet helpen dat hij liever vrienden blijft? Katrien mag al blij zijn dat hij zo eerlijk is.
0 x
-
- Nog geen rang
bwa, als je als jonge meid te horen krijgt dat de jongen van wie je holderdebolder bent, je niet ziet zitten als lief, enkel als vriendin, dan heb je niet echt de behoefte om daar nog verder op in te gaan, toch niet op dat moment 

0 x
-
- Nog geen rang
ik heb wel met katien te doen maar ik snap jens ook wel
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Je vraag werd gisteren in de aflevering beantwoord. Katrien begint over een week in Winterlicht.Flannery schreef:Werkt Katrien niet in rustoord Winterlicht? Ze heeft wel erg veel tijd om in de Noorderzon te werken...
0 x
-
- Nog geen rang
Ik vond dat Katrien nogal verwaand en uit de hoogte deed toen Femke binnenkwam. Ik kan best begrijpen dat ze Femke niet zo ziet zitten. Maar zelf is ze toch ook geen heilig boontje. Nog niet zolang geleden was ze zelf medeplichtig aan poging tot moord of in ieder geval onrechtmatige vrijheidsberoving. Gelukkig voor haar is haar slachtoffer er zonder kleerscheuren vanaf gekomen en heeft er zelfs vanaf gezien om klacht neer te leggen tegen haar. Katrien wist heel goed toen waarmee ze bezig was. Femke heeft, onder invoed van drugs, wel iemand aangereden maar ze was zich hiervan niet bewust.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik snapte ook niet wat Katrien tegen Femke heeft. Simonne is nu niet echt n goeie vriendin van haar of rechtstreekse familie. Nu ja, collega van haar ma.
0 x
-
- Nog geen rang
Misschien ook wat jaloezie omdat Tim verliefd is op Femke?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- x 435
Ze zou de eerste niet zijn die jaloers is op 't geluk van een ander.johan1969 schreef:En dan, Katrien is toch verliefd op Jens ?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
-
- Poster rang 3
Als je nu neutraal naar Femke kijkt, zou jij graag hebben dat één van je beste vrienden met zo'n meisje een relatie zou beginnen? Iemand die in een klein dorp bekend staat omdat ze net vluchtmisdrijf heeft gepleegd, herstellende is van een verslaving aan pillen en cocaïne en als kers op de taart met haar vader en halfbroer in bed gedoken is. Ik denk eerder dat Katrien Tim wat wil beschermen in plaats van jaloers is.Rieka schreef:Ze zou de eerste niet zijn die jaloers is op 't geluk van een ander.johan1969 schreef:En dan, Katrien is toch verliefd op Jens ?
0 x

- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Precies Poolaapje, dat bedoelde ik met mijn 'bezorgdheid'.
0 x