Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2570

Re: Peter Vlerick

Bericht door satine »

Christel schreef:
jessie V. schreef:Wat kwam die Nina daar eigenlijk doen met haar bosje bloemen???
Ik vertrouw niemand meer.
Dat kan ik me voorstellen, met al die achterbakse toestanden de laatste tijd. :razz:
Nina kwam Femke gewoon bedanken omdat zij Peter heeft aangeraden om Nina's avondcursus te betalen. Tot nu toe lijkt daar nog niks achter te zitten volgens mij. ;)
Er zit misschien niks achter, maar echt gebruikelijk is het ook niet.
Ik zou het ook een beetje vreemd vinden.
wat niet wil zeggen dat ik meteen achterdochtig zou zijn :wink:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Eigenlijk is het toch maar normaal dat de baas de avondcursus van z'n personeel betaalt?
Allez, zo zou het toch moeten zijn. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:Eigenlijk is het toch maar normaal dat de baas de avondcursus van z'n personeel betaalt?
JA, hallo, dat zou jij wel willen, maar de realiteit is vaak anders.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik zou toch geen bloemen naar de vrouw van mijn baas gaan brengen, als hij mijn cursus zou betalen. Ook al was het haar idee.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Rieka schreef:
lord F. schreef:Eigenlijk is het toch maar normaal dat de baas de avondcursus van z'n personeel betaalt?
JA, hallo, dat zou jij wel willen, maar de realiteit is vaak anders.
goh, vroeger was het bij mij toch vaak "Dag baas, ik zou graag die dure avondcursus ... volgen op jouw kosten." "Geen probleem."
En ik had s anderendaags geen bos bloemen mee voor m'n baas, neen. ;)

Ik zie in ieder geval niet dat Peter zich aan t uitsloven is voor Nina. Hij probeert haar gewoon op haar gemak te laten voelen op t werk. Moest ie ook zo reageren als Tom was ze t wellicht allang afgetrapt. :)
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1365
x 1723
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

En ja, meneer zal zich nog eens laten vangen ! Mensenkennis is voor hem toch optioneel. Jammer voor een notaris die toch al wat meer inzicht zou moeten hebben in dergelijke situaties ! :?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

daffy duck schreef:En ja, meneer zal zich nog eens laten vangen ! Mensenkennis is voor hem toch optioneel. Jammer voor een notaris die toch al wat meer inzicht zou moeten hebben in dergelijke situaties ! :?
sja, maar Nina heeft ook wel goed kunnen profiteren van Peter z'n emotionele toestand. :)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:
daffy duck schreef:En ja, meneer zal zich nog eens laten vangen ! Mensenkennis is voor hem toch optioneel. Jammer voor een notaris die toch al wat meer inzicht zou moeten hebben in dergelijke situaties ! :?
sja, maar Nina heeft ook wel goed kunnen profiteren van Peter z'n emotionele toestand. :)
Stoemen ezel, diene Peter, notaris van 't 7de knoopsgat!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
lord F. schreef:
Inderdaad! Wat Nina betreft hoefde hij toch echt geen genie te zijn om haar door te hebben... :roll:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
Rieka schreef:
lord F. schreef:
Inderdaad! Wat Nina betreft hoefde hij toch echt geen genie te zijn om haar door te hebben... :roll:
Zeker als ze zich in bochten moet wringen om niks te moeten ondernemen tegen die zogezegde aanranding. :)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2570

Bericht door satine »

Komen we dan niet terug bij het punt waar de moeder van Geert zo op hamerde: Hij heeft behoefte aan een vrouw die zijn hulp nodig heeft.
Dat was zo bij Sofie, die kwam uit een diep dal door haar verleden, Femke zat ook in een heel zwaar emotionele toestand toen Geert en zij hun relatie begonnen en nu Nina, die pas interessant blijkt nadat zij 'bijna' is 'aangerand'?
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

satine schreef:Komen we dan niet terug bij het punt waar de moeder van Geert zo op hamerde: Hij heeft behoefte aan een vrouw die zijn hulp nodig heeft.
Dat was zo bij Sofie, die kwam uit een diep dal door haar verleden, Femke zat ook in een heel zwaar emotionele toestand toen Geert en zij hun relatie begonnen en nu Nina, die pas interessant blijkt nadat zij 'bijna' is 'aangerand'?
Ik ga hiermee volledig akkoord, maar Femke en Geert? :P Waarschijnlijk vergiste je je met Geert Hunaerts. Ik vind overigens dat die een goede acteur is, maar nu gaan ze toch wel wat ver met zijn personage, en Nina kan ik helemaal niet uitstaan ^^
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2570

Bericht door satine »

hihi, ik bedoelde inderdaad Peter, IRL alom bekend als Geert :wink:

En Nina is ook niet meteen mijn favoriete personage, maar het verloop van deze intriges interesseert mij wel.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Het vlees is zwak. Wel erg dat hij een date had vlak onder Nancy's ogen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1365
x 1723
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Hij zag er toch maar bleekskes uit na het bericht van Ann
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes