Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
tvx1
x 435

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door tvx1 »

En Marianne eist dat Geert naar haar toe komt. Gezien het gebeurde is het toch wel echt aan haar om de eerste, heu.., stap te zetten. :problem:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:En Marianne eist dat Geert naar haar toe komt. Gezien het gebeurde is het toch wel echt aan haar om de eerste, heu.., stap te zetten. :problem:
welja, daar hebt je t probleem hé. :lol:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Maar daarom is ze toch haar oefeningen zo flink aan het doen, zodat zij naar hem kan gaan? ;)
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Ze mag nog zoveel oefenen als ze wil, ik denk dat ze het voorlopig voorgoed bij hem verkorven heeft. Dat Nancy hem wél geloofde, maar zijn eigen vrouw niet, dat moet toch wel enorm pijn doen. Hij die haar in het verleden al zo vaak dingen vergeven heeft (misstap met David, die toestanden met Ann, haar eeuwig de baas spelen...), krijgt dit op zijn bord.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,idd dit gaat intensief oefenen vergen en dan nog. :whistle:
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:Maar daarom is ze toch haar oefeningen zo flink aan het doen, zodat zij naar hem kan gaan? ;)
Men heeft in de 6e eeuw in China een "rolstoel" uitgevonden. Misschien kan ze wel zoiets gebruiken om tot bij Geert te komen. :whistle:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Misschien is het dan wel handig als ze eerst uit het ziekenhuis ontslagen wordt? :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En met een moderne versie: een gemotoriseerde rolstoel mss? :whistle:
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat ze dat eventuele ontslag aan haar laars lapt, als ze de kans zou zien om op eigen kracht te vertrekken.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,Marianne zal echt wel haar beste beentje moeten voorzetten (zonder woordspeling) om dit goed te maken.
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Marianne denkt soms verrassend simplistisch. Zou ze teveel met Nancy omgaan? Even zielig doen, klagen over de rolstoel en hup Geert gaat mee als een mak lammetje? Wat een onnoemelijke onzin! Ze snapt het echt niet of ze wil het domweg niet zien. Snap wel dat ze hoop houdt maar na alle waarschuwingen van Ann zou ze toch moeten beseffen dat Geert niet meer op haar zit te wachten. Als ik Geert was, was ik allang gevlucht!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze herinnert hem aan de huwelijksbelofte: in voor- en tegenspoed. Ze heeft dat toch verkeerd opgevat, want tot nu toe gaat het alleen maar om HAAR tegenspoed.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door jessie V. »

Je zal maar voor zo iemand als Marianne moeten zorgen. Ik had 'r echt niet naar de zus en zo gebracht. Dat ze maar ziet hoe ver ze op eigen kracht komt .Dat gedram zou ik echt niet kunnen verdragen.
Ze moet voor een "verstandige" vrouw door gaan, maar ze doet zo vaak dingen die ik echt niet kan rijmen met het karakter dat ze moet voorstellen. Er zo maar vanuit gaan dat het allemaal meteen goed komt als ze maar even met Geert gepraat heeft.
Onvoorstelbaar. :twisted:
0 x
knijn
Nog geen rang

Bericht door knijn »

Geert kende haar karakter al wel wat toen hij met haar trouwde he... zeker ook haar mindere kanten
hij viel juist voor haar omdat ze zo n sterke vrouw was
rolstoel uitspelen zou dus dom zijn

en sorry maar moet een vrouw haar man, wiens verleden ze amper kent eigenlijk voor zover we weten, geloven als er zulke concrete bewijzen tegen hem zijn? ik vind van niet. dat eindigt met valse alibi's om uw o-zo-zeker onschuldige partner wat te helpen
ze heeft gewoon aan hem getwijfeld, hem niet zwartgemaakt of zo he... hij mag haar wel eens gaan uitleggen waarom hij haar weken alleen gelaten heeft verdorie

en in de trouwgeloften wordt niet gesproken over het al dan niet steunen van de partner wanneer die beticht wordt van een misdaad en er concrete bewijzen tegen hem/haar zijn :naughty:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad... Wat Marianne tegen Geert zei, vond ik in elk geval oprecht en ook logisch klinken. Jammer dat hij de twijfels van anderen blijkbaar wel kan begrijpen, maar die van Marianne totaal niet.

En ik heb haar helemaal niet zielig horen doen, eigenlijk. Ze is alleen wanhopig, wat ik me onder de gegeven omstandigheden levendig voor kan stellen. Ze is dan wel thuis, maar haar leven wordt ingeperkt naar 1 kamertje met één zielig bedje en een prachtig uitzicht op de keuken. Als ze iets wil, kan ze dat gewoon fijn laten weten via de oude babyfoon van Sandrientje. Eventjes bellen en Ann helpt haar wel. Met alles, want zelf kan Marianne helemaal niks momenteel. Zelfs naar het toilet gaan niet. Ann bedoelt het nu allemaal heel goed en is ook lief voor haar moeder, maar hoe vernederend en vervelend moet dat desondanks niet zijn? Je hoort zo vaak van oudere mensen dat ze dat het ergste vinden aan ouder worden: het stap voor stap inleveren van zelfstandigheid. In Marianne's geval is ze die zelfstandigheid in 1 klap helemaal kwijt. Het enige wat ze nog helemaal zelf kan, is haar voet lichtjes optillen... Mag iemand dan een beetje klagen?

Ik vind het in elk geval fijn om te zien dat zowel Marianne als Ann zich eindelijk boven hun meningsverschillen kunnen zetten en weer goed met elkaar omgaan. En ook Mayra leek vanavond weer op haar "oude zelf", gelukkig. Ook zij deed echt haar best :thumbup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie