Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door nounake »

zanacht schreef:Wie zet er nu een koets pal aan de deur waar iedereen dat kind zo kan meenemen en waar je het niet in het oog kan houden. Ik vind dat nogal vrij dom en dit is echt om problemen vragen. Ze kon evengoed aan Paulien vragen of het kind in de privé mocht staan terwijl het sliep. Als moeder heeft ze in mijn ogen op dit punt gefaald. :thumbdown:
Dat vond ik dus ook ! De "privé" wordt te pas en te onpas gebruikt (...) maar nu denkt niemand eraan :roll: :roll: :roll:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

zanacht schreef:Wie zet er nu een koets pal aan de deur waar iedereen dat kind zo kan meenemen en waar je het niet in het oog kan houden. Ik vind dat nogal vrij dom en dit is echt om problemen vragen. Ze kon evengoed aan Paulien vragen of het kind in de privé mocht staan terwijl het sliep. Als moeder heeft ze in mijn ogen op dit punt gefaald. :thumbdown:
Tja, dat hangt er natuurlijk vanaf hé. Niet iedereen verwacht dat daar een blinde(?) psychopate gaat langs komen om dat kind een overdosis water te geven.Wat mij betreft leek het me een vrij normale plaats.
0 x
Potentia Principatum
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Volgens mij hebben ze hem daar gewoon laten staan, zodat die kinderwagen de trap niet af moest. En Femke had daar geen problemen mee.
0 x
Sanne
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Caligula schreef:
Tja, dat hangt er natuurlijk vanaf hé. Niet iedereen verwacht dat daar een blinde(?) psychopate gaat langs komen om dat kind een overdosis water te geven.Wat mij betreft leek het me een vrij normale plaats.
Ik vind dat geen normale plaats want iedereen kan er zo mee weg. Ik zou het alvast niet vertrouwen om mijn kind daar te zetten dat is echt om problemen vragen. Maar ja, misschien ben ik dan wel het overbezorgde type zeker? ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

zanacht schreef:Maar ja, misschien ben ik dan wel het overbezorgde type zeker? ;)
Of lees je te veel wilde verhalen. :whistle:
Voor mij blijft het toch een vrij normale situatie hoor. Als je ergens komt met je kind ga je toch niet keer op keer denken dat het zomaar ontvoerd gaat worden. Waar gaan we naar toe? Zet er dan meteen de politie naast.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:
zanacht schreef:Maar ja, misschien ben ik dan wel het overbezorgde type zeker? ;)
Of lees je te veel wilde verhalen. :whistle:
Voor mij blijft het toch een vrij normale situatie hoor. Als je ergens komt met je kind ga je toch niet keer op keer denken dat het zomaar ontvoerd gaat worden. Waar gaan we naar toe? Zet er dan meteen de politie naast.
Dat was eigenlijk nog niet zo moeilijk geweest. Tim was daar toch al in uniform. Zij had hem gewoon kunnen vragen om een stoel te nemen en er bij te gaan zitten. :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

:lol: :lol: :lol:
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Zo een kinderwagen is niet zo zwaar, dat valt best mee tenzij je er eentje uit 1824 voor Christus hebt. Ik vind het een rare plek voor een kinderwagen, zo midden in de ingang. Kon hij zeker al vast oefenen als uitsmijter voor later.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Zwaar niet, wel lastig om te tillen, dus als dat dan niet nodig is... En echt in de weg vond ik ook niet dat hij stond, want het was daar bovenaan in een hoekje, dus iedereen kon zonder problemen al voor de kinderwagen de trap af. Dat hij daar een beetje uit de drukte stond, was ook zo slecht nog niet.
Femke, Peter, Eddy & Nancy konden niet weten dat Peggy terug zou komen en Lucas mee zou nemen.
0 x
Sanne
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Niemand kon dat idd weten. Wel typisch Thuis dat ze daar met 20-25 man aanwezig waren en allemaal met de rug naar Lucas gekeerd. Maar ja, het is Thuis of niet Thuis hé.
0 x
Potentia Principatum
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Sanneke schreef:Zwaar niet, wel lastig om te tillen, dus als dat dan niet nodig is... En echt in de weg vond ik ook niet dat hij stond, want het was daar bovenaan in een hoekje, dus iedereen kon zonder problemen al voor de kinderwagen de trap af. Dat hij daar een beetje uit de drukte stond, was ook zo slecht nog niet.
Femke, Peter, Eddy & Nancy konden niet weten dat Peggy terug zou komen en Lucas mee zou nemen.
Ik geloof dat Peter de kinderwagen al vast had om van de trap te gaan toen iemand (ik weet niet meer wie) zei dat ze hem best bovenaan de trap konden laten staan.

Niemand (die bij z'n volle verstand is) zou gedacht hebben dat een blinde een baby zou kidnappen.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Die kinderwagen alleen bovenaan de trap stond in hun zicht.Dat is niet voldoende voor het kind. Ik bedoel " het kind " niet de kinderwagen. Dat heeft Eddy toevallig ontdekt en die drinkt vrolijk verder zich niet afvragend waar Lucaske dan is ?
Dat is eigenlijk voor "Wat klopt er niet in Thuis ".

Draai het of keer het, Lucas was niet bij zijn mama, noch papa, noch bij een oppas, hij was absoluut alleen.
Na alle voorafgaande en het " bezoek " van Peggy vlak ervoor !! Je laat uw baby nooit alleen in die zin dat je
hem niet ziet liggen in de kinderwagen waar volk voorbij komt.
Ik vond het al dom; die kinderwagen daarboven alleen. Het moest zo natuurlijk om Peggy te laten toeslaan.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,idd ze moesten het wel zo doen om Peggy een kans te geven. Anders was het compleet onmogelijk geweest.
En in deze situatie valt Femke noch iemand anders echt iets te verwijten.
0 x
Potentia Principatum
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Kiki_Dee schreef:Ik geloof dat Peter de kinderwagen al vast had om van de trap te gaan toen iemand (ik weet niet meer wie) zei dat ze hem best bovenaan de trap konden laten staan.
Dat was Eddy. Die wilde eerst, samen met Peter, de kinderwagen van de trap tillen, maar besloot toen dus dat dat niet nodig was.
ranske schreef:Die kinderwagen alleen bovenaan de trap stond in hun zicht.Dat is niet voldoende voor het kind. Ik bedoel " het kind " niet de kinderwagen. Dat heeft Eddy toevallig ontdekt en die drinkt vrolijk verder zich niet afvragend waar Lucaske dan is ?
Dat is eigenlijk voor "Wat klopt er niet in Thuis ".
Hij wilde het vragen, maar Femke onderbrak hem (of te vragen of hij de peter wilde zijn) en dus dacht Eddy dat Lucas in de privé was. Toen Femke hem de vraag gesteld had, vroeg hij wel meteen waar Lucas dan was.
ranske schreef:Draai het of keer het, Lucas was niet bij zijn mama, noch papa, noch bij een oppas, hij was absoluut alleen.
Na alle voorafgaande en het " bezoek " van Peggy vlak ervoor !! Je laat uw baby nooit alleen in die zin dat je
hem niet ziet liggen in de kinderwagen waar volk voorbij komt.
Ik vond het al dom; die kinderwagen daarboven alleen. Het moest zo natuurlijk om Peggy te laten toeslaan.
Was de Frens open voor het gewone publiek of was het een privé-feest? Op een privé-feest vind ik het nog niet zo raar om een baby alleen achter te laten. Oke, normaal doe je dat dan misschien niet zo dicht bij de uitgang, maar ik heb er al meerdere meegemaakt waar niemand de kinderen echt in de gaten hield.
0 x
Sanne
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zo is dat. Je zet je kind daar neer, iedereen is in de buurt en je denk helemaal niet dat er ook maar iemand gaat komen om dat kind te ontvoeren,temeer daar Peter Peggy galant(!) terug naar de uitgang heeft begeleid.
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie