Neen, het is volledig correct dat ze nu drie maanden ver is. Tussen de seizoensfinale en het begin van dit seizoen verlopen er namelijk geen twee maanden. Luc heeft daar bvb geen twee maanden bewusteloos zitten wachten tot iemand hem vond om hem naar het ziekenhuis te brengen. Die gebeurtenissen volgen elkaar onmiddelijk op.Sanneke schreef:De zwangerschap is duidelijk niet verder gegaan tijdens de zomerstop... Heb laatst ook teruggekeken van wanneer Mayra zwanger was, omdat wij haar iets te dun vonden en dat is van begin april, dus had nu 5 maanden moeten zijn ipv 3.martha schreef:neen je bent niet mis. Ik denk ook dat er gezegd werd voor de seizoensfinale dat Mayra hoopte dat het een kerstekindje ging zijn. Ik ben ook verbaasd dat zij nu plots maar 3 maanden zwanger is want waldek zei toch "over zes maanden komt ons kindje". En voor de seizoensfinale had zij toch al een klein buikje en nu is plat als een plankKimmeke schreef:Maar ik dacht dat ze uitgerekend was voor december (of ben ik mis) doen ze dan nog een abortus nee toch?
Mayra Magiels (Muriel Bats)
-
- x 435
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wel met zo een zot kieken als Mayra kan je alles verwachten hé.
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4
Maar toen ze in juni aan Waldek de echo liet zien, werd er toch gezegd dat het een kerstkindje zou zijn? Hebben ze zich dan toen vergist in die uitspraak?tvx1 schreef:Neen, het is volledig correct dat ze nu drie maanden ver is. Tussen de seizoensfinale en het begin van dit seizoen verlopen er namelijk geen twee maanden. Luc heeft daar bvb geen twee maanden bewusteloos zitten wachten tot iemand hem vond om hem naar het ziekenhuis te brengen. Die gebeurtenissen volgen elkaar onmiddelijk op.Sanneke schreef:De zwangerschap is duidelijk niet verder gegaan tijdens de zomerstop... Heb laatst ook teruggekeken van wanneer Mayra zwanger was, omdat wij haar iets te dun vonden en dat is van begin april, dus had nu 5 maanden moeten zijn ipv 3.martha schreef:neen je bent niet mis. Ik denk ook dat er gezegd werd voor de seizoensfinale dat Mayra hoopte dat het een kerstekindje ging zijn. Ik ben ook verbaasd dat zij nu plots maar 3 maanden zwanger is want waldek zei toch "over zes maanden komt ons kindje". En voor de seizoensfinale had zij toch al een klein buikje en nu is plat als een plankKimmeke schreef:Maar ik dacht dat ze uitgerekend was voor december (of ben ik mis) doen ze dan nog een abortus nee toch?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Oké...dat is duidelijk...
Mayra wil dus zwart op wit dat Waldek samen met haar voor hun kind zorgt als het gezond is, en alleen voor het kind zorgt als het gehandicapt blijkt te zijn. Wel de lusten, maar zeker niet de lasten.
Tot zover haar argument dat het haar om de gezondheid van het kindje gaat, want als zij maar de garantie krijgt dat ze er niet voor op hoeft te draaien, dan wil ze het risico op een gehandicapte dochter wel nemen.
Ik word echt oprecht misselijk van die vrouw...

Mayra wil dus zwart op wit dat Waldek samen met haar voor hun kind zorgt als het gezond is, en alleen voor het kind zorgt als het gehandicapt blijkt te zijn. Wel de lusten, maar zeker niet de lasten.
Tot zover haar argument dat het haar om de gezondheid van het kindje gaat, want als zij maar de garantie krijgt dat ze er niet voor op hoeft te draaien, dan wil ze het risico op een gehandicapte dochter wel nemen.
Ik word echt oprecht misselijk van die vrouw...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat ben ik helemaal met je eens, maar ze gaat alsnog verder dan ik ooit voor mogelijk had gehouden. Dat ze zich zelfs zo op zou stellen tegenover haar ongeboren kind, had ik toch echt niet aan zien komen.
En waar ik eerst nog dacht dat het misschien ook wel wat met haar hormonen, bijbehorende onzekerheid en de gebeurtenissen rond Julia te maken had, werd haar beslissing vanavond zo kalm en beredeneerd gebracht dat ik ook die theorie maar uit het raam gooi.
Wat een egoistische griezel is me dat zeg...
En waar ik eerst nog dacht dat het misschien ook wel wat met haar hormonen, bijbehorende onzekerheid en de gebeurtenissen rond Julia te maken had, werd haar beslissing vanavond zo kalm en beredeneerd gebracht dat ik ook die theorie maar uit het raam gooi.
Wat een egoistische griezel is me dat zeg...
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
En stel dat het kindje gezond is, dan zie ik haar in staat om naar Kaapverdië te vluchten met het kind, en Waldek op die manier zijn dochter te ontnemen. Daar kan papa lief dan helpen , als zijn kleindochter lastig is, 's nachts weent of tandjes krijgt...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Als onze Pool hierop ingaat, is hij nog gekker dan ik al dacht...
0 x
-
- x 435
Hij wil persé papa worden en tot elke prijs. Dus ja...Tiboko schreef:Als onze Pool hierop ingaat, is hij nog gekker dan ik al dacht...
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Die Mayra is zeker in een ketel GHB gevallen? Die spoort echt niet. Anderzijds, juist omdat ze niet spoort kan het in het voordeel van Waldek zijn dan het één en ander op papier wordt gezet. Voor het geval dat Mayra bedenkt dat zij het kind alleen op gaat voeden.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat laatste is ook wel weer waar natuurlijk. Ook Waldek zal bepaalde zekerheden krijgen op deze manier. Iets wat toch wel aan te raden is als hij verder met Mayra in zee gaat.
Ik vond het al verbazend dat hij haar nog bleef steunen nadat ze hem chanteerde met de dood van Kurt, maar als Waldek nu nog niet beseft hoe ze in elkaar zit, dan weet ik het ook niet meer...
Ik vond het al verbazend dat hij haar nog bleef steunen nadat ze hem chanteerde met de dood van Kurt, maar als Waldek nu nog niet beseft hoe ze in elkaar zit, dan weet ik het ook niet meer...

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dan is hij even zot als Mayra die in de tijd perse zwanger wilde worden op de achterbank van hare taxi! Jezus!ikke schreef:Hij wil persé papa worden en tot elke prijs. Dus ja...Tiboko schreef:Als onze Pool hierop ingaat, is hij nog gekker dan ik al dacht...

0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Mayra leek toch wel wat ongemakkelijk te worden van de houding van Peter gisteren. Waar Femke en Simonne weer beginnen bij te draaien wat haar betreft, lijkt Peter haar nu wel te zien voor wie ze is.
Ik ben eens benieuwd of hij dat voor Femke verborgen kan houden.
Mayra beseft volgens mij dondersgoed dat al haar kennissen opnieuw af zouden haken als ze zouden weten wat ze nu weer van plan is...
Ik ben eens benieuwd of hij dat voor Femke verborgen kan houden.
Mayra beseft volgens mij dondersgoed dat al haar kennissen opnieuw af zouden haken als ze zouden weten wat ze nu weer van plan is...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Peter móét zwijgen Christel, anders schendt hij zijn beroepsgeheim tegenover Waldek. En Femke heeft Mayra nog nooit gezien als het serpent dat ze is. Maar aan de andere kant begrijp ik wel dat je iets op papier wil hebben over je kind als je geen wettelijke relatie hebt met de vader of moeder. Enfin, in normale omstandigheden dan en je kan Mayra er nu moeilijk van beschuldigen normaal te zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat is waar...heidiw schreef:Maar aan de andere kant begrijp ik wel dat je iets op papier wil hebben over je kind als je geen wettelijke relatie hebt met de vader of moeder. Enfin, in normale omstandigheden dan en je kan Mayra er nu moeilijk van beschuldigen normaal te zijn.

Normaal gesproken zou ik het ook wel kunnen begrijpen dat ze iets op papier wil hebben. Dat Waldek bijvoorbeeld ook verantwoordelijk is voor hun kind of zo, zodat ze er zowel financieel als in de praktijk nooit alleen voor komt staan. Iets van een soort erkenning, of alimentatie-regeling of zo?
Waar ik het moeilijk mee heb, is dat ze het kind alleen wil wanneer het gezond is. Als het niet 100% in orde is, dan hoeft ze het niet en mag Waldek het hebben, want daar komt het eigenlijk op neer. Ik kan er met m'n pet niet bij dat ze op die manier naar haar eigen kind kan kijken...

0 x