Kwast toch!Kwast schreef:Misschien kunnen samen knolselder gaan eten bij Judith en Tom
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
Potentia Principatum
-
Jules
- Poster rang 1

Vanavond zei ze dus eindelijk wat waarschijnlijk al een tijdje op haar lever lag, en waar verschillenden van ons hier ook al aan hadden gedacht: dat ze zich ooit eerder in haar leven nog al eens verschrikkelijk vergist had in een man, namelijk in die Swerts of wat is zijn naam.
Dat moet verschrikkelijk zijn voor haar, alles speelt zich waarschijnlijk opnieuw af in haar hoofd.
En dan die verlamming. En het besef dat ze dat zichzelf heeft aangedaan door bovenaan de trap met Mayra te beginnen vechten.
Dat moet verschrikkelijk zijn voor haar, alles speelt zich waarschijnlijk opnieuw af in haar hoofd.
En dan die verlamming. En het besef dat ze dat zichzelf heeft aangedaan door bovenaan de trap met Mayra te beginnen vechten.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Gemakkelijk zal dit voor haar niet en de schaamte die ze er dan nog bij heeft tov Judith als Geert het toch blijkbaar zou hebben gedaan dat doet haar ook geen goed.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, maar als Geert onschuldig blijkt (wat ik denk) gaat het nu nog veel erger zijn hé.
En dat ze natuurlijk met de Swerts in haar hoofd zit dat is nogal evident. Zoiets van: nee toch niet weer.
Geert als dokter beschuldigd van pedofilie, dat is dan wel het einde van zijn carriere.Hoe gaat Marianne daar mee omgaan?
En dat ze natuurlijk met de Swerts in haar hoofd zit dat is nogal evident. Zoiets van: nee toch niet weer.
Geert als dokter beschuldigd van pedofilie, dat is dan wel het einde van zijn carriere.Hoe gaat Marianne daar mee omgaan?
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Los daarvan, de dokterspraktijk De Decker moet na al die jaren intussen toch wel een bedenkelijke reputatie hebben?Caligula schreef: Geert als dokter beschuldigd van pedofilie, dat is dan wel het einde van zijn carriere.Hoe gaat Marianne daar mee omgaan?
Geert >> beschuldigd van pedofilie
Michael >> beschuldigd van serieverkrachting
Ann >> vergiftigt oude vrouwtjes
Dré >> alkolieker
Valerie >> zus van een psychopaat
...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Tja... als je het zo op een rijtje zet is het wel impressionant hé. Nu dokters die een flink glas drinken,daar zou je van verschieten, en Valerie kon daar toch niks aan doen hé, die familie was nu eenmaal...tja geshift?
Michael,onterecht beschuldigd
Ann, een fout begaan ja, maar oude vrouwtjes opzettelijk vergiftigen?
Geert, onterecht beschuldigd.
Ik geef natuurlijk toe dat dit voor een dokterspraktijk geen goede reclame is!
Michael,onterecht beschuldigd
Ann, een fout begaan ja, maar oude vrouwtjes opzettelijk vergiftigen?
Geert, onterecht beschuldigd.
Ik geef natuurlijk toe dat dit voor een dokterspraktijk geen goede reclame is!
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Prachtige opsomming wel
Wat ik me vooral afvraag is hoe Marianne en Geert met elkaar door moeten als hij te weten komt dat Marianne hem niet vertrouwt momenteel. Hopelijk kan hij daar gezien haar verleden met Swerts en haar huidige toestand ook begrip voor opbrengen, maar ik heb daar toch mijn twijfels over. Pijnlijke zaak voor beiden, in elk geval...
Wat ik me vooral afvraag is hoe Marianne en Geert met elkaar door moeten als hij te weten komt dat Marianne hem niet vertrouwt momenteel. Hopelijk kan hij daar gezien haar verleden met Swerts en haar huidige toestand ook begrip voor opbrengen, maar ik heb daar toch mijn twijfels over. Pijnlijke zaak voor beiden, in elk geval...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, als Geert onschuldig blijkt wordt dit wel zeer pijnlijk voor beiden. Ik weet ook niet of Marianne Geert ooit verteld heeft over de Swerts affaire.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Pijnlijk blijft het in ieder geval wel of dat hij het nu weet van Swerts of niet, het gaat er bij hem over het vertrouwen dat Marianne in hem heeft. Ik begrijp beide kanten maar een gemakkelijke situatie is dit voor beide niet. Ik ben benieuwd hoe dit zal aflopen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik weet eigenlijk ook niet of hij weet heeft van Swerts. Hij is pas een tijdje na die hele toestand ten tonele verschenen, dus hij heeft het sowieso niet helemaal meegekregen en moet het hebben van "horen zeggen". Het hele gegeven maakt in elk geval toch wel een groot verschil.
Maar goed, ik kan me zomaar voorstellen dat vooral Nancy anders wel vol enthousiasme paraat zal staan om hem alsnog een update te geven, dus wat dat betreft...
Ook ik ben benieuwd
Maar goed, ik kan me zomaar voorstellen dat vooral Nancy anders wel vol enthousiasme paraat zal staan om hem alsnog een update te geven, dus wat dat betreft...
Ook ik ben benieuwd
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

ja, naast de dokterspraktijk heeft Marianne ook wel een indrukwekkend lijstje van venten waar iets mis mee was. 
Geert >> beschuldigd van pedofilie dus
Swerts >> serieverkrachter
Water De Decker >> vrouwenzot die oa aanhield met de beide zusters Verbeeck
Walter Frans >> aannemer waar de meeste projecten op een faillissement uitdraaiden (en beschuldigd van serieverkrachting)
Jean-Pierre >> oa alkolieker
Walter Frans >> aannemer waar de meeste projecten op een faillissement uitdraaiden (en beschuldigd van serieverkrachting)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Die twee zijn dus alvast mekaar waard! Marianne moet zich laten opereren,the sooner the better.
Ik begrijp haar niet goed meer,altijd zo'n doordrijverke geweest.
Ik begrijp haar niet goed meer,altijd zo'n doordrijverke geweest.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Ik denk dat ze ook wel beseft dat er een reële kans is dat ze voor de rest van haar leven van anderen afhankelijk zal zijn.Caligula schreef:Ik begrijp haar niet goed meer,altijd zo'n doordrijverke geweest.
Die onzekerheid, de eenzaamheid van een ziekenhuiskamer, haar verleden met Swerts... er zijn mensen die voor minder onderuit gaan.
.
0 x
-
tvx1
- x 435
Nu vind ik toch dat je dat hier extreem negatief afschildert. Zeker wat de twee Walters betreft.lord F. schreef:ja, naast de dokterspraktijk heeft Marianne ook wel een indrukwekkend lijstje van venten waar iets mis mee was.
Ook hier ben je erg negatief. Valerie kon daar niets aan doen. Je familie kies je nu eenmaal niet. Ann heeft één fout gemaakt waardoor er een oude dame is komen te overlijden. Dat is nog niet oude vrouwtjes vergiftigen. Bovendien kwam er helemaal geen vergif aan te pas. Dré zijn probleem was ook eerder kortstondiger en vooral veroorzaakt door een op wraak beluste Jean-Pierre.lord F. schreef:Caligula schreef: Geert als dokter beschuldigd van pedofilie, dat is dan wel het einde van zijn carriere.Hoe gaat Marianne daar mee omgaan?
Los daarvan, de dokterspraktijk De Decker moet na al die jaren intussen toch wel een bedenkelijke reputatie hebben?
Dré >> alkolieker
...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het doet er ook niet toe hé of ze er iets aan kunnen doen of niet.tvx1 schreef:Ook hier ben je erg negatief. Valerie kon daar niets aan doen. Je familie kies je nu eenmaal niet. Ann heeft één fout gemaakt waardoor er een oude dame is komen te overlijden. Dat is nog niet oude vrouwtjes vergiftigen. Bovendien kwam er helemaal geen vergif aan te pas. Dré zijn probleem was ook eerder kortstondiger en vooral veroorzaakt door een op wraak beluste Jean-Pierre.lord F. schreef:Caligula schreef: Geert als dokter beschuldigd van pedofilie, dat is dan wel het einde van zijn carriere.Hoe gaat Marianne daar mee omgaan?
Los daarvan, de dokterspraktijk De Decker moet na al die jaren intussen toch wel een bedenkelijke reputatie hebben?
Dré >> alkolieker
...
De vaste patiënten (die logisch gezien vooral bejaarden zijn die niet veel anders te doen hebben) hebben genoeg voer om over te roddelen ("Waar rook is is vuur!").
0 x