Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Noh eerst al voor lul gezet door zijn liefhebbende vriendin, verlijdt worden door een milf en vervolgens bijna om zeep geholpen door een doldrieste bejaarde met een tennisracket. Die arme man heeft het precies zwaar in Thuis. 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Tom moet nodig eens op zoek naar zijn gezonde verstand.
(Voor zover dit toch nog ergens verborgen zit)
Hoe die man steeds weer in de voor hem uitgezette val loopt. Niet te geloven.
Hoe die man steeds weer in de voor hem uitgezette val loopt. Niet te geloven.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Tom laat zich telkens opnieuw op stang jagen. William speelt met hem zoals een kat met een muis speelt net voor zij die doodbijt.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad...
En trouwens; ik zeg niet dat het normaal is dat William, Tom bijna ophing achter dat racket, maar ik had het nog veel vreemder gevonden als hij vriendelijk gereageerd had op de platte beledigingen die Tom uit stond te kramen...
En trouwens; ik zeg niet dat het normaal is dat William, Tom bijna ophing achter dat racket, maar ik had het nog veel vreemder gevonden als hij vriendelijk gereageerd had op de platte beledigingen die Tom uit stond te kramen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Wel,Tom is er wel in geslaagd om William uit zijn krammen te krijgen en zo hebben we de ware William eens kunnen zien. Goed gedaan Tommeke. William gaat zich dringend moeten herpakken en dan vooral voor Marianne die helemaal niet graag ziet dat haar Tommeke zo behandeld wordt. Dat stemt tot nadenken.
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Die man graaft zijn eigen graf. Tact is niet echt iets dat in zijn woordenboek voorkomt. Tomtom zag er ook behoorlijk afgemat uit. William gaat vast en zeker uit de doeken doen wat zoonlief allemaal over zijn moesje zei. Marianne gaat dat geloven en daarmee snapt ze waarschijnlijk zijn reactie. Tom moet echt van strategie wisselen of nog beter stoppen met deze kamikaze acties. Hiermee duwt hij iedereen van zich af en verklaart iedereen hem voor volkomen gestoord.
Hij pakt William op zijn kracht ipv op zijn kind. Dom dom dom.
Misschien toch even de astrolijn bellen??
Hij pakt William op zijn kracht ipv op zijn kind. Dom dom dom.
Misschien toch even de astrolijn bellen??
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

Ik snap die strategie van hem, waar hij zo trots op is, eigenlijk niet. Wat vergezocht vind ik.
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Dat denk ik ook. De reaktie van Marianne die er tegen de zin van William alleen op uittrekt en deze met onrustige spanning haar volgt ( of daar afgezet heeft ) ziende dat ze Tom zijn kantoor binnengaat.Caligula schreef:Wel,Tom is er wel in geslaagd om William uit zijn krammen te krijgen en zo hebben we de ware William eens kunnen zien. Goed gedaan Tommeke. William gaat zich dringend moeten herpakken en dan vooral voor Marianne die helemaal niet graag ziet dat haar Tommeke zo behandeld wordt. Dat stemt tot nadenken.
William voelt dat hij de macht over Marianne verliest. Tom gaf tegen alles en iedereen nooit
op, ook al waren zijn acties niet altijd de beste.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Woow ik dacht even dat William die blaffer ging pakken en Tom voor zijn ponem ging schieten. Tom zijn plan leek te helpen ook al was het zo doorzichtig als een bergbeekje in Oostenrijk. Hij heeft Judith, die voor het eerst weer wat liefde toonde richting hem, nog wel wat uit te leggen. Waar waren de kinderen eigenlijk? In elk geval is de bom nu gebarsten. Een echt gode knokker is die William niet anders had hij Tom wel gehoekt ipv hem bij zijn boord te pakken.
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Die waren zoals gewoonlijk braaf aan het studeren - de onschuldige schaapjesKwast schreef: Waar waren de kinderen eigenlijk?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Soms krijg ik zo de neiging om te willen dat Tom het totaal bij het verkeerde eind heeft. Alleen al om zijn arrogantie en zijn domheid. Ik kan dat gezicht niet meer uit staan 
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Tommeke Tommeke, hoe kwam je er in hemelsnaam bij om te stellen dat je moeder veilig zou zijn in het ziekenhuis???
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, dar vond ik ook wel een rare kronkel.Flower-Power schreef:Tommeke Tommeke, hoe kwam je er in hemelsnaam bij om te stellen dat je moeder veilig zou zijn in het ziekenhuis???
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Héél vreemd inderdaad... Tom blijft William maar onderschatten.lord F. schreef:Ja, dar vond ik ook wel een rare kronkel.Flower-Power schreef:Tommeke Tommeke, hoe kwam je er in hemelsnaam bij om te stellen dat je moeder veilig zou zijn in het ziekenhuis???
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..