Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door Captain Cuckoo »

Mayra is gewoon een dame die met sierlijke tred over lijken gaat.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik zit mij nog af te vragen waarom ze Ann vroeg of Sandrine tot woensdag bij haar mocht blijven.
Was dat alleen maar omdat Marianne zou denken dat ze haar slag thuis gehaald had, of is er nog een andere reden? :denk:
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

satine schreef:Ik zit mij nog af te vragen waarom ze Ann vroeg of Sandrine tot woensdag bij haar mocht blijven.
Was dat alleen maar omdat Marianne zou denken dat ze haar slag thuis gehaald had, of is er nog een andere reden? :denk:
Wel dat vroeg ik mij dus ook af. Ze heeft daar tegen Ann zo'n vage reden aan gegeven...
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

satine schreef:Ik zit mij nog af te vragen waarom ze Ann vroeg of Sandrine tot woensdag bij haar mocht blijven.
Vermoedelijk was dat inderdaad haar (snode maar slimme) plan, en het heeft er alle schijn van dat het gelukt is. Dat Ann helemaal opfleurde toen Mayra met dat onverwachte verzoek op de proppen kwam laat vermoeden dat het plan tegelijk bedoeld was om bij Ann de eerdere achterdocht weg te nemen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Dat dacht ik in eerste instantie ook, tot ze dan gisteren tegen Tim en Dieter verklaarde dat ze vrijdag Sandrine van school was gaan halen.
Dan lijkt het wel alsof ze de hele avond braaf met Sandrine thuis geweest is en dus een alibi heeft, maar Sandrine was bij Ann.
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

satine schreef:Dat dacht ik in eerste instantie ook, tot ze dan gisteren tegen Tim en Dieter verklaarde dat ze vrijdag Sandrine van school was gaan halen.
Dan lijkt het wel alsof ze de hele avond braaf met Sandrine thuis geweest is en dus een alibi heeft, maar Sandrine was bij Ann.
Dit is inderdaad wel verdacht ja. Al is de vraag dan natuurlijk waarom heeft ze hierover gelogen?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Mayra leek wel geschrokken toen Simonne haar zei dat Waldek hun kind zou afpakken en dat ze dan helemaal alleen zou achterblijven.
Haar vriendschap met Waldek is puur opportunisme, ze heeft een dak boven haar hoofd en ze wordt gesteund.
Maar gaat dit op termijn nog wel werken?
Gaat zij haar kind kunnen 'delen' met iemand voor wie ze geen gevoelens heeft?

Misschien ver gezocht, maar ik vind toch dat ze vrij kalm reageert op het feit dat Waldek spoorloos is.
Ook de manier waarop ze zei dat Waldek niet thuis had geslapen in het begin van de week, het leek wel alsof dit de normaalste zaak van de wereld was, dat Waldek regelmatig een nachtje weg was...
Terwijl hij net die dag zo blij was met de echo en zo - Waldek zou toch na het werk recht naar huis stormen om bij 'zijn kind' te zijn en de foto nog eens te zien?

Maar erg ongerust leek Mayra mij niet.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Nu, het is ook maar speculatie dat haar vriendschap met Waldek puur opportunisme is. Ik denk dat die vriendschap wel echt is, anders zou Waldek dat ook door hebben.

Al heeft ze Waldek dan wel gebruikt voor haar kinderwens.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

'Puur opportunisme' is bij nader inzien inderdaad wat sterk uitgedrukt.
Mayra en Waldek konden in het verleden goed opschieten, vooral omdat hij steeds haar steun en toeverlaat was bij haar wilde plannen en haar ook nooit veroordeeld heeft.
Maar het komt toch allemaal goed uit: een dak boven haar hoofd, het 'gezinnetje' waar Sandrine in kan opgroeien, de onvoorwaardelijke toewijding van Waldek voor de moeder van zijn kind...
Waldek is nu eenmaal lichtgelovig en die wil niet liever dan zijn kind van dichtbij te zien, elke dag.
En Mayra is een kampioen in mensen een rad voor hun ogen te draaien.
De vlotheid waarmee ze liegt en feiten verdraait naargelang het haar uitkomt, vind ik toch opmerkelijk.
Die vriendschap is er dus wel, maar of de toekomst zo rooskleurig gaat zijn als Waldek die zich voorstelt, daar twijfel ik aan.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Mayra en Waldek konden in het verleden goed opschieten, vooral omdat hij steeds haar steun en toeverlaat was bij haar wilde plannen en haar ook nooit veroordeeld heeft.
Precies. Maar ik kan me ook nog heel goed herinneren dat Waldek destijds in paniek raakte en bijna doorsloeg na dat voorval met Kurt, en dat Mayra toen binnen een paar seconden omdraaide en dreigde hem voor alles alleen op te laten draaien als hij eerlijk tegen de politie zou gaan vertellen wat er die avond gebeurd was.
Toen was er van die vriendschap ineens niks meer over bij haar. Ze zette hem gewoon gewetenloos een tijdlang onder druk...

Mayra is alleen lief en vriendelijk voor mensen zolang ze voor haar iets kunnen betekenen, en ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat Waldek daar nu ineens de enige uitzondering op vormt.
Ik vind ook dat ze vreemd doet...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Tot nu toe komt Mayra met veel weg, ze krijgt amper tegenwind en heeft gedeelde voogdij over Sandrine. Dat geldt bijvoorbeeld niet voor Waldek, die iedereen tegen hem heeft momenteel. Ik denk dat Mayra een rol zal spelen in de finale. Geen idee in welk opzicht...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Hmmm, Mayra laat Sandrien alleen. Hoe oud is dat blaagje? Ik ben wel benieuwd wat Mayra moest doen waar Sandrien niet bij mocht zijn. Normaliter neem je een kind toch mee als je een boodschap gaat doen?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
jeuken
Nog geen rang

Bericht door jeuken »

lord F. schreef:
Kwast schreef:Zie je nou, dat mens houdt zich dus niet aan de afspraak, was te verwachten.
Ik denk dat enkel Marianne zo naïef was om te geloven in die afspraak. ;)
Dit is dus iets dat ik niet snap.
Marianne heeft Mayra altijd een valse vrouw gevonden, niet te vertrouwen, schijnheilig, vals etc.....
Ze heeft altijd gezegd dat Mayra gewoon een psychopaat is die alles doet voor eigen gewin.
Nu gaat ze plots 50.000 euro geven en dan geloven dat Mayra oprecht is?
Komaan, wie gelooft dit nog?

Ik vind dat thuis nu toch echt wel van de pot gerukt is.

Niet alleen dit, maar gans het geheel.
1) kind verdwijnt (wordt ontvoerd)
2) Waldek zit ergens in een kelder opgesloten om gefolterd te worden
3) Eddy gaat Frank aangeven, Frank zal nu van moord verdacht worden of beschuldigd worden
4) Marianne geeft geld aan Mayra
5) Olivia die zwanger is
6) Luc die vergiftigd/vermoord word (Gans het verhaal van Luc klopt langs geen kanten: die heeft zowat iedereen al zwaar gekloot en toch is iedereen terug vriend met Luc? Komaan eh)
7) De verloren zoon die plots terug is (Kobe)

Nu weet ik dat het een tv show is en dat er een verhaal moet inzitten, maar ze zijn toch wel aan het overdrijven.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Mayra is Sandrientje komen halen en gaan zwemmen de deur is terug open gesprongen omdat ze ze vergeten te sluiten is? Simonne zie je ook vertrekken langs de voordeur en de achterdeur was niet op slot en niemand was nog thuis.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
jeuken
Nog geen rang

Bericht door jeuken »

Crackers schreef:Mayra is Sandrientje komen halen en gaan zwemmen de deur is terug open gesprongen omdat ze ze vergeten te sluiten is? Simonne zie je ook vertrekken langs de voordeur en de achterdeur was niet op slot en niemand was nog thuis.
Waarom zou Mayra op de door kloppen? Ze heeft toch ne sleutel.

Je kan dan wel zeggen dat ze haar sleutel vergeten is, maar dan zou ze toch roepen op haar dochter zodat haar dochter haar stem herkent?

Neen dat vind ik een serieus van de pot gerukte gedachtengang.

Er is meer aan de hand.
0 x
Gesloten