Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Christel »

Linne schreef:Tom is alleen veranderd van tactiek en aan William zijn gezicht te zien weet die dat.
Hij heeft toch op z'n minst zijn verdenkingen inderdaad...

Maar wel fijn dat Tom nu eindelijk inziet dat hij minder doorzichtig te werk moet gaan. Hopelijk brengt dat onderzoek op zijn gecrashte auto iets op! :thumbup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tom, je moet vaker naar vrouwen series kijken daar krijg je vast een meesterlijk idee van. Vrouwen zijn immers relatief vaak vrij slinks. Wie weet kom je tot het idee om die vreemde vogel te ontmaskeren. Zet hem op kerel! For the horde! :thumbup:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Hahahaha! Zonder dat hij één woord moest zeggen heeft Hélène de super-geheime undercoveractie van Tom al doorprikt. Als William dat ook nog hoort lacht hij zich dood.

Tiens, zou dàt de tactiek van Tom zijn? :denk:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tom zijn auto is dus niet gesaboteerd. Hij krijgt meer aandacht van Karin dan van zijn eigen lief en kennelijk valt dat Judith zelf ook op.
0 x

Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Captain Cuckoo schreef:Hahahaha! Zonder dat hij één woord moest zeggen heeft Hélène de super-geheime undercoveractie van Tom al doorprikt. Als William dat ook nog hoort lacht hij zich dood.

Zijn hysterisch uitroepen tegen zijn moeder in bijzijn van William en Maggie kostte Tom met dat ongeluk.
Hij kan dat nu gebruiken als reden om ermee te stoppen. Leperds als William en Hélène geloven dat
natuurlijk niet. Wat is het alternatief ? Ermee doorgaan door te maken dat hij Maggie te pakken krijgt
zonder William en erachter komen waarom ze bang is van hem. Dat is de achillespees van William.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Linne schreef:
Captain Cuckoo schreef:Hahahaha! Zonder dat hij één woord moest zeggen heeft Hélène de super-geheime undercoveractie van Tom al doorprikt. Als William dat ook nog hoort lacht hij zich dood.

Zijn hysterisch uitroepen tegen zijn moeder in bijzijn van William en Maggie kostte Tom met dat ongeluk.
Hij kan dat nu gebruiken als reden om ermee te stoppen. Leperds als William en Hélène geloven dat
natuurlijk niet. Wat is het alternatief ? Ermee doorgaan door te maken dat hij Maggie te pakken krijgt
zonder William en erachter komen waarom ze bang is van hem. Dat is de achillespees van William.
In zijn plaats zou ik het verleden van William uitpluizen vanaf zijn geboorte, in plaats van klakkeloos te geloven wat Maggie en Hélène hem moeiteloos wijs maken. Paar uurtjes internet kunnen wonderen doen. Ook zou ik mij afvragen waarom Hélène hem "Henri" noemde. Maar gelukkig ben ik geen Tom. :whistle:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Tom is inderdaad nogal goedgelovig.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Help die show van Tom is net zo nep als Amerikaanse tandpasta reclames. Ongelofelijk dat iedereen daar zomaar in lijkt te trappen. :doh:
0 x

Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Kwast schreef:Help die show van Tom is net zo nep als Amerikaanse tandpasta reclames. Ongelofelijk dat iedereen daar zomaar in lijkt te trappen. :doh:
Als de anderen even snugger zijn als Hélène (is dat moeilijk?) hebben ze Tom al lang doorgrond. Eigenlijk is hij dus de enige die in zijn domme plan gelooft. Natuurlijk doet Karin ook of zij hem gelooft, maar dat gebeurt naar ik vermoed om héél andere redenen. :shhh:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Captain Cuckoo schreef:
Kwast schreef:Help die show van Tom is net zo nep als Amerikaanse tandpasta reclames. Ongelofelijk dat iedereen daar zomaar in lijkt te trappen. :doh:
Als de anderen even snugger zijn als Hélène (is dat moeilijk?) hebben ze Tom al lang doorgrond. Eigenlijk is hij dus de enige die in zijn domme plan gelooft. Natuurlijk doet Karin ook of zij hem gelooft, maar dat gebeurt naar ik vermoed om héél andere redenen. :shhh:
Daar ben ik ook bang voor en gezien Judith hem voor geen meter steunt... Sinds Tomtom thuis is, heeft ze nog niet één keer iets liefs gezegd of toenadering gezocht. Ik heb niet de indruk dat ze hem nog graag ziet. Mja zo een gratis oppas en kostwinner extra dat is natuurlijk nooit weg.
0 x

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik voel me sexsy als ik dans. Dat moet Tom gedacht hebben op de party van Nancy! :violin:
0 x

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Nou nou Tomtom heeft gewonnen. Jammer dat we niet meer van de wedstrijd hebben gezien. William zal wel denken. 'Tom wint de veldslag maar ik de oorlog'
0 x

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Die Tom is echt van gisteren. Dat plan van hem is zo doorzichtig als water. Hij dacht echt dat hij William op deze manier kon ontmaskeren maar meneer de advocaat was even vergeten dat William van een ander kaliber is dan wat hij dacht.

Man zo boos als hij op de bank zat. Een bar slechte verliezer.

Overigens is hij door dat verlies van schrik zijn baardje verloren. Op de baan had hij nog een paardagenbaardje en op de bank poef! Een eendagsbaardje. Je moet het kunnen.
0 x

Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

De manier waarop Tom probeert om William uit zijn tent te lokken, of wat hij ook van plan is,
is een manier die enkel zal slagen als Kerstmis en Pasen op dezelfde dag vallen :doh:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wel vaag dat Judith nu pas iets in de gaten heeft dat Tom weer zijn eigen graf aan het graven is. Marianne heeft niets in de gaten en Ann is vooral druk met piekeren over die ring. Tom pakt het zo dom aan. Op deze manier lok je zelfs de domste crimineel nog niet uit de tent.
0 x

Plaats reactie