Dat meende ik ook eerder gehoord te hebben. Misschien gaat ze nà de uitzending?satine schreef:Heb ik dat verkeerd gehoord dat Mayra naar de gynaecoloog moest, was dat niet vandaag?

Dat meende ik ook eerder gehoord te hebben. Misschien gaat ze nà de uitzending?satine schreef:Heb ik dat verkeerd gehoord dat Mayra naar de gynaecoloog moest, was dat niet vandaag?
Bwa, ik had het ook niet over een schenking. Leek me een investering voor haar toekomst.Captain Cuckoo schreef:Los van het gegeven dat cash geld niet reglementair kan geïnvesteerd worden zie ik niet in waarom Mayra dat zou doen. Affectie is er niet tussen die twee. Zij had Waldek alleen voor een onderkomen en voor die éénmalige storting nodig.lord F. schreef:Ze kan nog gaan investeren in de kabouters met dat geld.
Gelukkig voor Mayra geldt de belgische wetgeving niet in Thuisdorp. Zij gaat investeren. Benieuwd naar de reactie als Marianne verneemt dat Mayra de Kabouters zal overnemen. Misschien krijgt Tom nu korting op de gevelwerken?lord F. schreef:Bwa, ik had het ook niet over een schenking. Leek me een investering voor haar toekomst.Captain Cuckoo schreef:Los van het gegeven dat cash geld niet reglementair kan geïnvesteerd worden zie ik niet in waarom Mayra dat zou doen. Affectie is er niet tussen die twee. Zij had Waldek alleen voor een onderkomen en voor die éénmalige storting nodig.lord F. schreef:Ze kan nog gaan investeren in de kabouters met dat geld.
Maar goed, ze is dus nog niet ontslagen. Ze heeft dus even geen nieuwe uitdaging nodig.
Het is toch geen zwart geld?Soapseut schreef:Is het echt zo makkelijk om zwart geld in een verzuipende zaak wit te wassen? Dat valt toch op?
Maar weet Mayra dat, of is zij bereid dat risoco er maar eventjes bij te nemen?Soapseut schreef:Is het echt zo makkelijk om zwart geld in een verzuipende zaak wit te wassen? Dat valt toch op?
Ik denk dat enkel Marianne zo naïef was om te geloven in die afspraak.Kwast schreef:Zie je nou, dat mens houdt zich dus niet aan de afspraak, was te verwachten.
Dat is inderdaad de vraag...Flower-Power schreef:En ja voor Mayra is Sandrine alles
Maar gaat dat blijven duren?
Welk voordeel zou Ann daar uit halen?Flower-Power schreef:Gaat ze het bijvoorbeeld nu alleen aan kunnen deze week dat ze Sandrine heeft zo zonder hulp van Waldek?
ze kan moeilijk Sandrine telkens elders droppen als ze moet overwerken, want dat gaat uitkomen en dan
kan Ann daar haar voordeel uit halen.
Op dat gebied is Marianne niet veel beter, die wou ook haar kleindochter afkopen, terwijl ze er geen moment bij stilgestaan heeft wat Sandrine daar van zou vinden.Christel schreef:Het eerste wat ze deden was Sandrine weghouden van haar oma, terwijl Sandrine daar toch heel erg op gesteld is.
Dat is waar, maar ik zeg ook nergens dat anderen Sandrine nooit als pion hebben gebruikt in conflicten, toch?satine schreef:Op dat gebied is Marianne niet veel beter, die wou ook haar kleindochter afkopen, terwijl ze er geen moment bij stilgestaan heeft wat Sandrine daar van zou vinden.Christel schreef:Het eerste wat ze deden was Sandrine weghouden van haar oma, terwijl Sandrine daar toch heel erg op gesteld is.