Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Lexi om Adil zo zwart te maken. Oké, ze wist niet dat hij erbij stond, maar dat verandert niets. Ik vind het gewoon zo grof om zo over iemand bezig te zijn, in welke omstandigheden dan ook. 

3 x
-
- x 435
Lowie, om Lexie zo te pushen. Als er één iemand een blamage verdient voor de blunder van Lexie, is het Lowie wel.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Thilly, die duidelijk al afscheid heeft genomen (bij de Kabouters, remember het feestje...) - maar Waldek graag nog even in het ongewisse laat over haar toekomstplannen. Voor zover ik kan zien denkt hij echt nog dat ze samen op vakantie naar het Zwarte Woud gaan.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
"Sexy" Lexi. Onbeschoft, opdringerig, zuipschuit en ik zou begot niet weten wat er sexy is aan dat vrouwmens.
2 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar sluit ik me echt volledig bij aan. Wat een tactloos schepsel is dat, met het inlevingsvermogen van een baksteen...heidiw schreef: vr 20 dec 2019, 11:09 Sexy" Lexi. Onbeschoft, opdringerig, zuipschuit en ik zou begot niet weten wat er sexy is aan dat vrouwmens.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Alle scenes met Waldek en Tilly. En dat zijn er nog al wat en er weinig schot in de zaak.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Als Lexi ook zo is als politieagent hoewel merci dan denk dat zij dikwijls in aanvaring zal komen met de burgers, het is te hopen dat Tim in dat geval haar wat tempert. 

0 x
-
- x 435
Lexie maakte Adil niet zwart Volgens mij is er een heel groot verschil tussen onomwonden je mening over iemand geven en iemand bewust in een kwaad daglicht zetten. 't Was duidelijk te zien aan haar gezicht dat het niet haar bedoeling was om het persoonlijk tegen Adil op die manier te laten weten dat hij geen hoop moet hebben. Ze is het al langer beu dat Lowie maar blijft pushen om Adil een kans te geven... Fout moment en foute plaats, dat wel. Maar ik erger mij meer aan Lowie in deze geschiedenis. Misschien heb ik (teveel?) begrip voor flapuit Lexie, dat kan , en dat komt omdat ik ook (een beetje) zo ben.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Lowie met z'n alwetend en bemoeiziek gedrag. 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Ja, daar heb je gelijk in. Ze wilde hem zeker niet in een kwaad daglicht stellen. Ik kan niet echt tegen dergelijk 'geroddel' en ik stoor me er vlug aan. Langs de andere kant kan ik me wel voorstellen dat ze die koppelingspogingen intussen wel beu is. Ook al heeft ze een laag EQ.ikke schreef: vr 20 dec 2019, 12:36 Volgens mij is er een heel groot verschil tussen onomwonden je mening over iemand geven en iemand bewust in een kwaad daglicht zetten.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
De bemoeizieke en opdringerige Angele achter haar bar! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- x 435
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Een laag inlevingsvermogen. Tenminste, die indruk had ik toen ze over Adil bezig was. Het kan best dat ze op andere vlakken heel meelevend kan zijn.
0 x
-
- x 435
ThuisStan123 schreef: za 21 dec 2019, 17:22 Ook al heeft ze een laag EQ....die indruk had ik toen ze over Adil bezig was.
Ze was onoplettend, als ze had gezien dat Adil binnenkwam,had ze haar grote mond gehouden. Soit, ik erger mij nog niet mateloos aan Lexi. Maar ik vind haar ook geen voorbeeldige politieagente. Ze past gewoon niet in dat plaatje.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Nancy blijft koppig denken dat Britney aan liefdesverdriet lijdt, echt waar wanneer gaat dat eens ophouden want dat begint mij ferm de keel uit te hangen.

Viv begint mij ook tegen te steken met haar stomme argumenten om vegetarisch te eten, zo zal Leo geen voedselvergiftiging oplopen door bedorven vlees ja hallo alsof haar konijnenvoer niet kan bederven, men kan evengoed ziek worden met verrotte sla te eten en tomaten en andere groenten kunnen evengoed ook bedorven geraken.

Viv begint mij ook tegen te steken met haar stomme argumenten om vegetarisch te eten, zo zal Leo geen voedselvergiftiging oplopen door bedorven vlees ja hallo alsof haar konijnenvoer niet kan bederven, men kan evengoed ziek worden met verrotte sla te eten en tomaten en andere groenten kunnen evengoed ook bedorven geraken.
0 x