Hij voelt zich nog maar eens superieur, hij gaat het weer eens oplossen. Tot hij straks voor William staat. Als die dan BOEH roept zal Tom snel terug in zijn mandje liggen.jessie V. schreef:Tom is zichzelf voorbij aan het rennen. Ga eens even zitten en schakel je hersens in, zou ik zeggen.
Hij gaat er blijkbaar vanuit dat zijn moeder blij is dat hij komt en gelijk met hem mee gaat.
Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Je zou nu toch wel denken dat hij na haar 50 jaar te kennen moet weten dat zijn moeder naar niemand luistert maar eerst keihard de deur tegen haar neus moet krijgen eer ze tot besef komt.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

50 jaar? Tom zal nog maar 40 zijn zeker?heidiw schreef:Je zou nu toch wel denken dat hij na haar 50 jaar te kennen moet weten dat zijn moeder naar niemand luistert maar eerst keihard de deur tegen haar neus moet krijgen eer ze tot besef komt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Jules
- Poster rang 1

Wat denkt hij nu te gaan bereiken door plots in Zwitserland op te duiken?
Door Nancy zo agressief aan te pakken komt hij ook bij haar niet op een goed blaadje. Die zal dat hoogstwaarschijnlijk ook tegen zijn moeder vertellen. Dan heeft die weer een extra reden om Tom niet te willen zien.
Nu ben ik persoonlijk niet vertrouwd met kuuroorden, maar ik vermoed dat er daar wel een soort van security is die hem onmiddellijk op vraag van zijn moeder als ongewenst bezoek kan buitenbonjouren. De klant gaat er immers om te relaxen en dan is ongewenst bezoek niet wat men wil.
Ook zijn vriend en zakenpartner Peter is wellicht niet gediend van het feit dat zijn schoonmoeder onder zijn eigen dak door Tom dooreengerammeld wordt.
Slecht bezig, Tom. Zelfbeheersing!!
Door Nancy zo agressief aan te pakken komt hij ook bij haar niet op een goed blaadje. Die zal dat hoogstwaarschijnlijk ook tegen zijn moeder vertellen. Dan heeft die weer een extra reden om Tom niet te willen zien.
Nu ben ik persoonlijk niet vertrouwd met kuuroorden, maar ik vermoed dat er daar wel een soort van security is die hem onmiddellijk op vraag van zijn moeder als ongewenst bezoek kan buitenbonjouren. De klant gaat er immers om te relaxen en dan is ongewenst bezoek niet wat men wil.
Ook zijn vriend en zakenpartner Peter is wellicht niet gediend van het feit dat zijn schoonmoeder onder zijn eigen dak door Tom dooreengerammeld wordt.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Volgens thuiswiki is hij geboren op 17 maart 1973, dus nu idd nog maar 43. Maar ik was een beetje misleid door dat tijdschrift voor 50 plussers dat hij van Stan kreeglord F. schreef:50 jaar? Tom zal nog maar 40 zijn zeker?heidiw schreef:Je zou nu toch wel denken dat hij na haar 50 jaar te kennen moet weten dat zijn moeder naar niemand luistert maar eerst keihard de deur tegen haar neus moet krijgen eer ze tot besef komt.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Een ander niet onbelangrijk deel van zijn geniale plan: intussen zit zijn gezin nog altijd opgezadeld met Hélène wat voor extra wrijving zorgt, terwijl haar aanwezigheid nergens goed voor is.Jules schreef:Wat denkt hij nu te gaan bereiken door plots in Zwitserland op te duiken?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Dat lijkt er al meer op als hij 20 jaar geleden nog een student was.heidiw schreef:Volgens thuiswiki is hij geboren op 17 maart 1973, dus nu idd nog maar 43. Maar ik was een beetje misleid door dat tijdschrift voor 50 plussers dat hij van Stan kreeglord F. schreef:50 jaar? Tom zal nog maar 40 zijn zeker?heidiw schreef:Je zou nu toch wel denken dat hij na haar 50 jaar te kennen moet weten dat zijn moeder naar niemand luistert maar eerst keihard de deur tegen haar neus moet krijgen eer ze tot besef komt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Hij heeft blijkbaar niets geleerd van zijn hals-over-kop reis naar Toscane
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Hij ziet er ook geen graten in om zijn kantoor een hele week achter te laten in handen van iemand die in feite een concurrente is.
Goed voor de naam van de zaak!
Goed voor de naam van de zaak!
0 x
-
RWSBfan
- Poster rang 1

Ik vermoed dat Tom ni direct naar huis komt.Judith denkt dat Marianne hem daar gaat houden voor paar dagen,gsm is uitgevallen,ik denk dat William hem daar gaat houden,vergezelt van een meter of twee koord,een ducktape en een afgesloten ruimte.Alles wijst alvast in die richting.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Echt voorspelbaar dat Tom een ongeluk ging krijgen.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Nog een geluk bij een ongeluk dat Kaat net uit het ziekenhuis ontslagen is, zodat Tom daar op zijn beurt rustig kan verzorgd en bezocht worden.Caligula schreef:Echt voorspelbaar dat Tom een ongeluk ging krijgen.
0 x
-
spike
- Nog geen rang
Inderdaad kapitein, in dat ziekenhuiskamerdecor is zwaar geïnvesteerd en dat moet en zal renderen.Captain Cuckoo schreef:Nog een geluk bij een ongeluk dat Kaat net uit het ziekenhuis ontslagen is, zodat Tom daar op zijn beurt rustig kan verzorgd en bezocht worden.Caligula schreef:Echt voorspelbaar dat Tom een ongeluk ging krijgen.
0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Misschien moeten er naast de topics van de personages ook topics van de decors komen.
0 x
- Suske
- Poster rang 2

- x 238
- x 187
Tom's topic is in elk geval zeker niet de plaats om dat te gaan bespreken...
0 x