nounake schreef:De kinderen hebben dat zo schoon gedaan !!!!
Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Linne
- Poster rang 2

-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Ik begrijp dat hele gedoe van Tom niet Hij moet de borg betalen, hij moet haar in huis nemen. Wat haalt die zich allemaal op de hals en waar gaat dat toe leiden.Met alle gevolgen die dat kan hebben. Judith is tegen dat hele gedoe (begrijpelijk) Emma is natuurlijk voor, Stan is tegen (dacht ik toch). Dat leidt weer allemaal tot irritaties en onbegrip binnen zijn gezin.
William zit hem wel heel hoog.
William zit hem wel heel hoog.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Blijkbaar wel, inderdaad. Dat uitdagen van William buiten aan de auto, zal er teveel aan geweest zijn. Maar ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waar Tom mee bezig is. Hij zet echt alles op het spel zo...
En daarbij; waarom moet Hélène op borgtocht vrij? Kan natuurlijk zijn dat ik iets gemist heb, maar ze kunnen dat hele gebeuren toch ook gewoon uitzoeken terwijl Hélène nog gewoon in de gevangenis zit?
En daarbij; waarom moet Hélène op borgtocht vrij? Kan natuurlijk zijn dat ik iets gemist heb, maar ze kunnen dat hele gebeuren toch ook gewoon uitzoeken terwijl Hélène nog gewoon in de gevangenis zit?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Dat laatste dacht ik ook, maar misschien heb ik dan toch ook iets gemist.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Misschien is het gewoon praktischer voor Tom dat ze vrij is tot haar proces?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Kwestie van William wat rapper uit zijn tent te lokken met Hélène als aas? Zolang zij in de gevangenis zit, heeft William iedereen, Tom incluis, in de tang en wellicht wil Tom er op die manier een beetje vaart achter steken. 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Dat gaat dan wel allemaal ten koste van zijn gezin. Wat gebeurt er strak als Emma thuiskomt? En wat doet Stan? Judith is alvast flink bezig. Nee, het gaat er daar niet gezelliger op worden.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

De strategie van Tom is natuurlijk begrijpelijk, maar het doel heiligt echt niet altijd de middelen
.
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

Als ik van Tom was, zou ik de gekende privé-detective inschakelen, om na te gaan wat de 'zaken' van William zijn, hoe het zit met zijn zus Maggy...
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2

Tom houdt tegenwoordig wel heel weinig rekening met de gevoelens en gedachten van Judith vooral wat betreft Helene.
Judith moet maar aanvaarden wat Tom doet of ze nu wil of niet. Hopelijk loopt dat niet slecht af...
Want erg stabiel kan ik hun relatie niet noemen gezien het feit ze beiden al een scheve schaats hebben gereden, al was dat bij Tom niet bewust en zo bedoeld maar het is wel gebeurd.
Als ik iemand niet wil kussen dan zal het niet zo ver komen dat de persoon die mij wil kussen mij ook kan kussen. Waarmee ik wil zeggen, je ziet zo iets aankomen en dan kan je stop zeggen voor het gebeurd, en dat heeft Tom niet gedaan.
Judith moet maar aanvaarden wat Tom doet of ze nu wil of niet. Hopelijk loopt dat niet slecht af...
Want erg stabiel kan ik hun relatie niet noemen gezien het feit ze beiden al een scheve schaats hebben gereden, al was dat bij Tom niet bewust en zo bedoeld maar het is wel gebeurd.
Als ik iemand niet wil kussen dan zal het niet zo ver komen dat de persoon die mij wil kussen mij ook kan kussen. Waarmee ik wil zeggen, je ziet zo iets aankomen en dan kan je stop zeggen voor het gebeurd, en dat heeft Tom niet gedaan.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Tom zal zijn tactiek moeten veranderen wil hij William ontmaskeren. Als er tenminste iets te ontmaskeren valt. William is veel slimmer dan Tom. En iedere keer dat Tom William confronteert met wat hij ontdekt heeft, versnelt hij de eventuele snode plannen van William.
Tom pakt het niet goed aan. Misschien heeft Jenny nog ideeën. Zij is de enige die hetzelfde denkt als Tom.
Tom pakt het niet goed aan. Misschien heeft Jenny nog ideeën. Zij is de enige die hetzelfde denkt als Tom.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Tom heeft momenteel eigenlijk maar 1 strohalm in handen, en dat is de overleden echtgenote van William. Ik begrijp dan ook echt niet dat hij William zo in zijn kaarten heeft laten kijken.
Als het klopt dat die vrouw destijds zo vaak in het ziekenhuis lag, dan zouden daar toch nog ergens medische dossiers van moeten zijn?
Jammer dat Judith geen heil ziet in de ideeën van Tom, want misschien dat een dokter zoiets wel op zou kunnen vragen...
Als het klopt dat die vrouw destijds zo vaak in het ziekenhuis lag, dan zouden daar toch nog ergens medische dossiers van moeten zijn?
Jammer dat Judith geen heil ziet in de ideeën van Tom, want misschien dat een dokter zoiets wel op zou kunnen vragen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Billie
- Nog geen rang
Echt niet slim van Tom om William te confronteren met hetgeen hij vernam van Maggie... Als Reinhilde destijds in het ziekenhuis is beland door toedoen van William, dan zal hij nu wel twee keer nadenken om met Marianne dezelfde toer op te gaan. Nu bedenkt William wel een andere manier om Marianne om het hoekje te helpen, zodat er geen verband kan gelegd worden met het overlijden van Reinhilde.
Soms zou je er toch aan twijfelen of Tom advocaat van beroep is. Wat een tactische blunder!
Soms zou je er toch aan twijfelen of Tom advocaat van beroep is. Wat een tactische blunder!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Nou denkt Tom weer dat alles opgelost zal worden als hij zijn moeder op gaat zoeken. Snapt hij nou niet dat zijn moeder absoluut niet tot een ander inzicht over te halen is. Bovendien ziet hij ook maar even over het hoofd dat William aan dat bed vast gekleefd zit. Wat dacht hij nou eigenlijk te bereiken.
Enfin, de vogel is gevlogen, dus die problemen zijn er niet meer.
Enfin, de vogel is gevlogen, dus die problemen zijn er niet meer.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Tom is zichzelf voorbij aan het rennen. Ga eens even zitten en schakel je hersens in, zou ik zeggen.
Hij gaat er blijkbaar vanuit dat zijn moeder blij is dat hij komt en gelijk met hem mee gaat.
Hij gaat er blijkbaar vanuit dat zijn moeder blij is dat hij komt en gelijk met hem mee gaat.
0 x