Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Good point Satine!
Wss niet, dan zou hij mss nog wat langer hebben aangemodderd met Peggy al dan niet met een affaire (met of zonder Femke). Ergens hebben ze elkaar altijd graag gezien.
Aan de andere kant: was ze niet zwanger geweest, was ze wss nog een koppel met Tim omdat die haar slippertje had vergeven tot het moment dat hij die predictor vond net voor hij naar de trouw van P&P ging.[/quote]
Volgens mij weet Femke eigenlijk niet goed wat ze wil ...dat is , voor zover ik me kan herinneren, reeds altijd zo geweest .
Wss niet, dan zou hij mss nog wat langer hebben aangemodderd met Peggy al dan niet met een affaire (met of zonder Femke). Ergens hebben ze elkaar altijd graag gezien.
Aan de andere kant: was ze niet zwanger geweest, was ze wss nog een koppel met Tim omdat die haar slippertje had vergeven tot het moment dat hij die predictor vond net voor hij naar de trouw van P&P ging.[/quote]
Volgens mij weet Femke eigenlijk niet goed wat ze wil ...dat is , voor zover ik me kan herinneren, reeds altijd zo geweest .
0 x
-
Evaaa
- x 435
Ja, terecht, maar Femke heeft diep gezeten en ze was op een keerpunt met Tim. Ze was best gelukkig met hem en ze zag hem ook wel graag, denk ik. Komt Peter dan ineens aanbellen en zeggen, ja eigenlijk zie ik u nog graag. BAM! Is ze weer in de war. Juist omdat Peter haar dingen heeft verweten zoals "Duivelskind" enzo... Komt hard aan, denk ik dan.nounake schreef:ja ok maar wel terecht hé ; ze was toch een relatie begonnen met haar halfbroer en daardoor het kindje van peter kwijtgeraakt ....als dat geen reden tot verwijten is .Evaaa schreef:Ik had de indruk toen Peter zei dat hij van haar houdt, dat ze het niet kon terug zeggen![]()
Het zal tijd nodig hebben, vergeet niet dat hij haar serieuze verwijten heeft gezegd toen ze uit elkaar waren.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,ja,ja maar Femke is toch ook geen "onbevlekte ontvangenis" hé! Na Peter's schuiverke met de Rosse is ze 6 maand verdwenen en komt ze terug met een halfbroer-psychopaat. Ja zeg! (hoeveel zou die Mike er eigelijk gemaakt hebben in Spanje?). Ze hebben alle twee ferm verkeerde dingen gedaan maar de bottom line is dat ze mekaar niet kunnen missen. Als ge de Peter hoort zeggen tegen Femke: Een woord van u en ik trouw niet met Peggy,dan weet ge toch wat Peggy's positie is hé; gewoon een surrogaat. En Femke was superblij dat Peter er was na haar bevalling en kon haar geluk niet op toen ze Peter met de baby in zijn armen zag. Noch Peter-Peggy, noch Femke-Tim had ooit kunnen werken zolang de ene in de buurt van de andere was.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Maar Peter vergeeft Femke wel ondanks haar relatie met haar halfbroer dat bewijst toch dat dit ware liefde is dus zie ik geen enkele reden waarom ze bang zou moeten zijn.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, dat is waar maar Femke heeft Peter ook zijn Rosse Sprinkhaan vergeven. En OK, het is natuurlijk niet helemaal hetzelfde maar toch, ze zijn gewoon bereid om mekaar alles te vergeven omdat ze mekaar graag zien.
0 x
Potentia Principatum
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Femke vindt het gewoon te snel gaan en ik denk dat dat normaal is. Het is al zo'n grote verandering voor haar, mama worden. En dan komt Peter er ook opeens weer bij... Iets te veel tegelijk.
0 x
Sanne
- zanacht
- Poster rang 2

Ja dat zal wel een grotere verandering zijn die ineens op haar afkomt daar hebt ge gelijk maar als ze zal samenwonen met Peter zal ze kunnen genieten van de rust en haar gezin dat dan toch liever dan samen met Eddy onder een dak en een studio dat echt te klein is voor zoveel mensen. Of Femke al dan niet samenwoont bij Peter maakt niet veel meer uit voor Rosa en Peggy want het kwaad is toch al geschied en haar vergeven omdat ze daar langer mee wacht daar geloof ik niet al te veel van.Sanneke schreef:Femke vindt het gewoon te snel gaan en ik denk dat dat normaal is. Het is al zo'n grote verandering voor haar, mama worden. En dan komt Peter er ook opeens weer bij... Iets te veel tegelijk.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat ze toch samen gaat wonen met Peter , desnoods elk hun kamer voorlopig ; ik ben dat zuur en ontevreden gezicht van femke ook stilaan beu aan 't worden .
Dat ze nu eens eindelijk beslist wat ze wil voordat enkelen hier op het forum zenuwziek worden
!
Dat ze nu eens eindelijk beslist wat ze wil voordat enkelen hier op het forum zenuwziek worden
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Iedereen vindt dat ze maar moeten gaan samen wonen blijkbaar - maar Femke heeft die kans al gekregen voor Peter trouwde en ze heeft het niet gedaan.
Misschien is ze er nog niet helemaal uit of ze al wel over Tim is? Ik denk dat die gevoelens ook nog steeds sluimeren.
Laat haar maar haar tijd nemen, 't is niet omdat Peter heel graag zou willen, dat ze meteen ja moet zeggen.
Misschien is ze er nog niet helemaal uit of ze al wel over Tim is? Ik denk dat die gevoelens ook nog steeds sluimeren.
Laat haar maar haar tijd nemen, 't is niet omdat Peter heel graag zou willen, dat ze meteen ja moet zeggen.
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
En Femke zit volgens mij beter bij haar moeder dan ergens in een hotelkamertje.
0 x
Sanne
- Caligula
- Poster rang 5

Wel, ik vind dat ze best zo vlug mogelijk gaan samenwonen en Femke is voor mij weer met haar prille geluk aan het spelen. Komaan Fem, vergeet Peggy, Rosa en de hele santaboetiek en doe nu eens iets meiske! Temeer daar het dat is wat ze eigelijk diep inside wil.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ik vind dat het ze NIET moet doen, zolang ze twijfelt.
Voor het eerst in lange tijd DENKT ze eerst voor ze DOET en nu is het weer niet goed...
Voor het eerst in lange tijd DENKT ze eerst voor ze DOET en nu is het weer niet goed...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ze moet het doen want inside weet ze dat. Het is alleen die klote-situatie met Peggy die haar tegenhoud en dat zou echt niet mogen. Ik hoop echt dat die "beste vriendinnenlijn" nu eens eindelijk stopt want dat zijn ze niet.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ik denk dat het meer is dan alleen dat - ze is pas bevallen en dan doen hormonen soms rare dingen met een mens.
Maar het siert haar dat ze niet te hard van stapel loopt.
En volgens mij is Tim ook nog niet helemaal vergeten.
Maar het siert haar dat ze niet te hard van stapel loopt.
En volgens mij is Tim ook nog niet helemaal vergeten.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tim was een surrogaat zoals Peggy voor Peter was. En ja, hormonen mss wel maar als ik haar was zou ik er niet te lang over nadenken met de hete adem van de tandem Peggy-Rosa in mijne nek.
0 x
Potentia Principatum