Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
Soapseut
x 435

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door Soapseut »

Linne schreef:Het is nog niet gezegd dat het kind geboren zal worden. Voor mij hoeft het niet, sorry voor Waldek zijn
vaderwens.
Ik kan het me niet inbeelden dat het geboren wordt... Ik denk dat Mayra en Waldek volgend jaar aan de beurt zijn, om gekraakt te worden.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Pffff dat mens is me een partij van het padje, dat is niet te filmen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

"Wat denk je Waldek? Daar de wieg en hier zo de zetel, dan kunnen we ons kleintje altijd zien"

Precies of het gaat om een aquarium met visjes :doh:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1488

Bericht door heidiw »

"Je bent eerlijk geweest, je hebt je collega's op de hoogte gebracht enzovoort" dixit meester Courtois. Ja mijn gat, als Ann daar niet was binnengestormd en als Simonne het niet via de Angèle tamtam had gehoord wist niemand het. Zou ze hem trouwens al over Jessica ingelicht hebben, of over het rijdend bordeel, of over haar aandeel in de dood van Kurt? :denk:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

heidiw schreef:"Je bent eerlijk geweest, je hebt je collega's op de hoogte gebracht enzovoort" dixit meester Courtois. Ja mijn gat, als Ann daar niet was binnengestormd en als Simonne het niet via de Angèle tamtam had gehoord wist niemand het. Zou ze hem trouwens al over Jessica ingelicht hebben, of over het rijdend bordeel, of over haar aandeel in de dood van Kurt? :denk:
Ik dacht wel dat hij dat weet maar ik kan verkeerd zijn .
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

Denk niet dat hj het weet maar da zal toch niet lang meer duren . ma ja, een advocaat is er net om zulke zaken te minimaliseren of in de doofpot te duwen hé
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat zal Courtois zeker proberen. Hij is maar al te goed in staat om de stoten van Mayra in een positief daglicht te draaien, dat blijkt nu al wel.
Toch vraag ik me wel af in hoeverre die dingen met Jessica en Kurt te verdraaien zijn, want Mayra kan dit alles met Waldek wel heel prachtig brengen natuurlijk, en ze liegt alsof het niks is, maar tijdens zowat alle bedenkelijke dingen die ze gedaan heeft is er wel politie aan te pas gekomen. Dat valt door een rechter toch ook niet te negeren zou je denken... :think:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Mayra weet hoe je het spelletje moet spelen. Kalmte kan u redden, dat tegeltje zal boven haar bed hangen. Ze is op uiterst slinkse wijze bezig om Sandrientje voor zich te winnen omdat ze precies weet hoe ze Ann tot waanzin kan drijven. Ze wéét dat Ann al haar cognitieve vermogen verliest wanneer ze verneemt dat Mayra weer een zet heeft gedaan in dit absurde spel. Mayra lokt Ann telkens weer uit de tent om op die manier punten te scoren bij de rechtbank. Misselijk maar waar. Ann zou toch beter moeten weten en zich niet zo daaps opstellen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

heidiw schreef:"Je bent eerlijk geweest, je hebt je collega's op de hoogte gebracht enzovoort" dixit meester Courtois. Ja mijn gat, als Ann daar niet was binnengestormd en als Simonne het niet via de Angèle tamtam had gehoord wist niemand het. Zou ze hem trouwens al over Jessica ingelicht hebben, of over het rijdend bordeel, of over haar aandeel in de dood van Kurt? :denk:
Het was dan ook nog veel te vroeg om ze in te lichten. Meestaal kondigt een zwangere persoon zoiets pas aan wanneer ze zo'n drie maand ver zijn. Zeker iemand die reeds een miskraam heeft gehad, zoals Mayra, zal daar eerder mee wachten.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1488

Bericht door heidiw »

tvx1 schreef:
Het was dan ook nog veel te vroeg om ze in te lichten. Meestaal kondigt een zwangere persoon zoiets pas aan wanneer ze zo'n drie maand ver zijn. Zeker iemand die reeds een miskraam heeft gehad, zoals Mayra, zal daar eerder mee wachten.
Voor gewone collega's wel ja, maar haar collega's zijn tegelijk haar werkgevers en die licht je wel beter zo snel mogelijk in. Al is het maar omdat je dan een beschermde werknemer bent en gezien haar laatste fratsen zou dat nog eens van pas kunnen komen. En dan zullen ze bij de taxi's misschien ook een extra kracht moeten aannemen want tussen bepaalde uren mag zwangere Mayra niet meer werken.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Oups ! Probleem hé want zij is de enige chauffeur daar ...
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Mayra is orde op zaken aan het stellen. Ze leert Ann een lesje (dat mag wel eens) en Waldek zal ze ook wel kraken (en dat mag ook). Aan het einde van de rit zal het kind misschien niet eens geboren worden, maar dat is niet erg, ze heeft altijd Sandrine nog.

Waarom Ann zo tegenspartelt is mij trouwens echt een raadsel. Hoe dan ook komt er co-ouderschap, dat gaat nu eenmaal zo.

Die aanranding van Jessica is niet bewezen, Mayra kan ook agressief geweest zijn naar Jessica toe omdat Jessica bijvoorbeeld loog over die aanranding. Het blijft woord tegen woord. Dat gedoe met Kurt is ook niet duidelijk. Mayra en Marianne zijn 'samen van de trap gevallen', dus daar is ook geen rechtszaak van gekomen ofzo.

Niets van al die dingen staan een ouderschapsregeling in de weg.

En voor de rest kan Mayra niet veel verweten worden. Het is niet dat ze een strafblad heeft hé.

Ik word gek van Ann, kan dat mens niet dimmen zeg... Die denkt dat ze nog altijd 5 jaar oud is en haar 'goesting moet krijgen omdat ze het wil'.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

nounake schreef:Oups ! Probleem hé want zij is de enige chauffeur daar ...
Nee, Simonne is ook chauffeur.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Simonne valt wel eens in. Officieel moet zij toch de klanten die bellen te woord staan. En waarschijnlijk ook nog de administratie daar doen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Soapseut schreef: Mayra kan ook agressief geweest zijn naar Jessica toe omdat Jessica bijvoorbeeld loog over die aanranding. Het blijft woord tegen woord.
In het filmpje is nochtans duidelijk te horen dat Mayra roept
'Zijt ge nu helemaal zot geworden, klacht gaan indienen tegen mij?
Ann zal u nooit geloven, dat weet ge toch?
Anders zijt ge nog stommer dan ik dacht.'

Dit geeft aan dat er (zelfs) voor een objectieve buitenstaander toch wel enige reden voor twijfel is over de onschuld van Mayra.

Of het veel verschil gaat maken in deze zaak, valt nog af te wachten.
0 x
Gesloten