Hij heeft dringend iemand nodig die hem begeleidt. Van zijn moeder zal hij het niet krijgen, van zijn vader wil hij het niet. En Viv is ook geen partij voor hem. De enigen die ik het nog zie recht krijgen zijn Niels en Silke.
Het voordeel is dat hij nooit een hersenschudding zal krijgen, want wat je niet hebt kun je moeilijk schudden!
Als hij regelmatig 'in zo'n vijfsterrending' wil gaan eten, dan zal er al snel niks meer zijn om om te draaien.heidiw schreef: di 14 nov 2023, 11:02 Dat hij na jaren iedere cent te moeten omdraaien nu eens wil genieten kan ik begrijpen.
Dat zou wel eens kunnen, maar dan hangt het er van af hoe die zijn hoed staat - want soms trekt Franks goede raad ook op niet veel.
slachtoffer oké, dat was hij ook. maar je kunt niet het slachtoffer blijven. Eens moet je de draad weer opnemen en dat is nu meer dan nodig. Misschien kan Femke hem eens de rekening doorschuiven van z'n verblijf daar. z'n bedrag zal vlug op zijn! Het is een gouden kans voor hem om alles op een rijtje te zetten, z'n toekomst en mogelijkheden en eraan te beginnen.satine schreef: di 14 nov 2023, 14:07 Hij is het grote slachtoffer en iedereen zal dat geweten hebben.
En dan best gewoon een psychiater, want Ilias is totaal de kluts kwijt, zo doe je niet tegen mensen die om je geven.
Dat vind ik ook met de dag verbijsterender...
Sam kan Bar Madam niet alleen runnen, Viv is er ook nog, maar die heeft het momenteel ook heel druk.
Dat sowieso inderdaad.satine schreef: do 16 nov 2023, 10:54 Ik denk dat hij nog raar zal opkijken als hij merkt hoe snel dat geld op is als hij zo verder doet.
Het is niet omdat het moeilijk is om goed horecapersoneel te vinden, dat Sam alles moet pikken ! Ik dacht dat ze zo'n harde tante was ! Als Ilias nu nog weg moest voor n noodgeval (ziekte, ongeval), maar nee, om te gaan feesten ! En het dan ook nog niet wegsteekt waarom hij plots weg moet.satine schreef: do 16 nov 2023, 10:54 Sam kan Bar Madam niet alleen runnen, Viv is er ook nog, maar die heeft het momenteel ook heel druk.
Simonne werkt er niet meer, Angèle is weg...