Inhouden seizoen 27
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Inhouden seizoen 27
Thuisforum schreef: wo 02 mar 2022, 20:57 Peter en Femke halen mooie herinneringen op aan hun overleden zoontje en dat valt in slechte aarde bij Kobe.
Ik zie die twee nog in de clinch gaan met elkaar.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Inhouden seizoen 27
Inderdaad
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Inhouden seizoen 27
Simonneke bedroog Frank met kolonel Vandesijpe uit ‘De Kampioenen’: is dit het einde van het oerkoppel in ‘Thuis’?
https://www.hln.be/showbizz/simonneke-b ... ~aa1ffe6e/
Storm op zee op komst voor Frank en Simonne, was te denken natuurlijk. Ik zou het wel jammer vinden
https://www.hln.be/showbizz/simonneke-b ... ~aa1ffe6e/
Storm op zee op komst voor Frank en Simonne, was te denken natuurlijk. Ik zou het wel jammer vinden
0 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Inhouden seizoen 27
Als ik het artikel lees, zie ik vooral veronderstellingen.
Ik hoop ook dat het niet zo is.
Ik zou het vooral jammer vinden om weer heel veel Frank te zien.
Vooral boze en commanderende Frank steekt mij heel snel tegen.
Sorry aan zijn fans!
Sorry aan zijn fans!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inhouden seizoen 27
Dat begrijp ik helemaal (ook niet persé een groot fan hierJohnny schreef: do 03 mar 2022, 09:02 Als ik het artikel lees, zie ik vooral veronderstellingen.
Sorry aan zijn fans!
Verder vind ik het, buiten die veronderstellingen, sowieso een heel eenzijdig artikel ook, want de reden dat Frank voorheen zo'n beetje alle misstappen van Simonne vergeven heeft (ook al verliep dat nooit makkelijk), is omdat hij zelf minstens even erg of nog erger was. Was het geen vreemdgaan, dan was het wel dat hij hun geld verkwanseld had in het zoveelste kansloze avontuur o.i.d., maar hoe dan ook heeft Simonne meer dan genoeg te stellen gehad met haar "baby". Frank heeft dus niet zoveel "te ruttentutten", zoals hij dat zelf altijd zegt.
Lijkt eerder op een haastklusje van een journalist die er toch iig iets over wilde of moest schrijven...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Inhouden seizoen 27
En als ik gisteren Simonneke en Tania hoorde, denk ik ook niet dat er iets gebeurd is, ze was er "close" mee, voelde haar goed, maar echt iets gebeurd, daar twijfel ik over.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Inhouden seizoen 27
Laat me raden : Angele zal samen met "beer" op cruise kunnen vertrekken en toevallig zal dat dezelfde boot zijn als waarop Simonne haar cruise heeft gedaan en heel toevallig zal ze Dirk tegenkomen en heel toevallig zal ze het te weten komen (misschien nog veel vroeger dan ons kijkers) wat er daar gebeurd is tussen Simonne en haar zeekapitein. 
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Inhouden seizoen 27
Dan ga je ervan uit dat er iets is gebeurd tussen de kapitein en Simonne dat verder gaat dat wat onschuldig geflirt...
Mij lijkt het eerder dat vroeg of laat die kapitein in Bar Madame opduikt en dat we een replay krijgen van wat ooit met Herman is gebeurd, haar ex-lief de groenten handelaar die ineens weer in haar leven opdook. En daarna dood ging...
Mij lijkt het eerder dat vroeg of laat die kapitein in Bar Madame opduikt en dat we een replay krijgen van wat ooit met Herman is gebeurd, haar ex-lief de groenten handelaar die ineens weer in haar leven opdook. En daarna dood ging...
0 x
-
bragolin
- Nog geen rang
Inhouden seizoen 27
Het is nu duidelijk dat die Dirk niet de kapitein was, maar de barista. Zie ook de toespeling enkele dagen geleden over al de cocktails die Tania aan boord gedronken heeft en al de cappuccino's van Simonneke.martha schreef: wo 09 mar 2022, 16:37 ... wat er daar gebeurd is tussen Simonne en haar zeekapitein ...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Inhouden seizoen 27
Femke moet eens klare wijn schenken voor Kobe. Het is aantrekken en (zodra onze vriend Peter op het toneel verschijnt, met tranen) afstoten, bestaat Kobe opeens niet meer. Ik snap Kobe ook niet, die laat ook maar met zich sollen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Inhouden seizoen 27
Uit recente afleveringen konden we opmaken dat Kobe (wellicht ten onrechte) extreem jaloers is, hij verdraagt het niet dat Peter nog maar in de buurt van Femke komt. Als zijn huidige partner met haar ex heeft gepraat, hoeft Femke dat niet met hem te delen als ze dat niet wil. In dit geval al zeker niet, want het is toch niet de bedoeling dat heel Thuisdorp (en vooral Nancy) die delicate informatie gaat rond bazuinen.
Wat moet hij dan doen? Precies hetzelfde wat je Peter zo kwalijk nam, met name verbieden dat Peter nog op de Withoeve komt? Terwijl het net Peter is die ervoor gaat zorgen dat Kobe & co aan "voordelige voorwaarden" een extra grond kunnen kopen. Het verbaast mij dan weer dat Peter dat nog wil doen. Ik denk dat de meesten in zijn situatie zouden denken "trek jullie plan, ik heb met jullie bedrijf niks te maken".
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041