Lena Blondeel (Katrien Vandendries)

Gesloten
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Lena Blondeel (Katrien Vandendries)

Bericht door Captain Cuckoo »

zanacht schreef:
Captain Cuckoo schreef:Lena doet wel erg veel moeite om haar relatie met Jens te verbreken zonder dat hij het te snel merkt.
Jens is dan ook niet zo snugger als Lena vandaar dat hun wereld zo ver uit mekaar ligt. :lol:
En laat dat nu net de voornaamste reden zijn dat hun relatie niet lukt. De cirkel is bijna rond.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Lena=midlife crisis, postmenopause of zoiets? Nu heb ik altijd wel mijn bedenkingen gehad bij die 2.
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik zou het toch totaal niet erg gevonden hebben mocht Lena de baan in New York gekregen hebben. Haar houding tegenover Jens begint me steeds meer tegen te staan. Ze voelt zich ver boven Jens verheven, maar of dat werkelijk zo is staat nog te bezien. Ik begrijp ook niet wat die twee samenbindt. Ze hebben totaal niks gemeen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Lena=midlife crisis, postmenopause of zoiets? Nu heb ik altijd wel mijn bedenkingen gehad bij die 2.
Mij lijkt het een midlifecrisis.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Jens is dan misschien wel minder hoog opgeleid dan Lena, maar van de manier waarop hij met mensen omgaat, kan ze nog héél veel leren. Een opleiding zegt lang niet alles, dat blijkt wel weer...

Jens verdient wel heel wat beters dan zo'n omhooggevallen egoistisch type in elk geval.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:Jens is dan misschien wel minder hoog opgeleid dan Lena, maar van de manier waarop hij met mensen omgaat, kan ze nog héél veel leren. Een opleiding zegt lang niet alles, dat blijkt wel weer...

Jens verdient wel heel wat beters dan zo'n omhooggevallen egoistisch type in elk geval.
Uiteraard, maar je moet het natuurlijk ook vanuit haar oogpunt bekijken. :-)
Ze is momenteel gefrustreerd dat ze precies afgeschreven (te oud) lijkt voor de leuke jobs. En dat doet wellicht pijn.

En alles wat daarna gezegd wordt om te helpen heeft alleen maar averechts effect. :) Niet proper, maar wel menselijk.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

jessie V. schreef: Ik begrijp ook niet wat die twee samenbindt. Ze hebben totaal niks gemeen.
Lena's karakter past niet bij Jens, het is niet zozeer de leeftijd en nu komt de hooghartige aap uit de mouw.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Goh ik weet het toch niet zo goed. We zijn er intussen aan gewend dat iedereen in dat Thuisdorp op een boogscheut van elkaar woont en werkt, maar in echte leven zijn er toch ook veel mensen die naar hun werk pendelen. Dat Lena dus lastig wordt omdat Jens haar persé aan het werk wil zetten in zijn café, snap ik wel. Je wereld wordt dan wel heel klein en Lena ziet dat niet zitten. Jens moet haar gewoon laten doen en zoeken naar werk en er zich niet mee moeien. Hij kan haar niet helpen op dat vlak.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Soapseut schreef:Goh ik weet het toch niet zo goed. We zijn er intussen aan gewend dat iedereen in dat Thuisdorp op een boogscheut van elkaar woont en werkt, maar in echte leven zijn er toch ook veel mensen die naar hun werk pendelen. Dat Lena dus lastig wordt omdat Jens haar persé aan het werk wil zetten in zijn café, snap ik wel. Je wereld wordt dan wel heel klein en Lena ziet dat niet zitten. Jens moet haar gewoon laten doen en zoeken naar werk en er zich niet mee moeien. Hij kan haar niet helpen op dat vlak.
:denk:
Ook al meegemaakt. Voor de ene is zijn straat zijn thuis, voor de andere de wereld. Om die beide te verzoenen is wel een karrenvracht goodwill vereist. Jens lijkt die te hebben, maar Lena?
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Captain Cuckoo schreef:Ook al meegemaakt. Voor de ene is zijn straat zijn thuis, voor de andere de wereld. Om die beide te verzoenen is wel een karrenvracht goodwill vereist. Jens lijkt die te hebben, maar Lena?
Het ging allemaal vrij goed zo lang Lena haar eigen leven had, op het werk. Nu ze werkloos thuis zit en haar wereld gekrompen is, is er een probleem. Ze zal tijd nodig hebben om eraan te wennen. Met wat geluk vindt ze ander werk dat haar bevalt, dan is het probleem opgelost.
Maar het grotere probleem blijft natuurlijk wel dat die twee niet bij elkaar passen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel Lena wil best wel een relatie mert een cafebaas, maar dan zonder café. :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Nee, ze wil een job die niets met 'een café' te maken heeft. Daar is niks mis mee.

Ze heeft toch nooit aan Jens gevraagd om van job te veranderen?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Ze heeft toch nooit aan Jens gevraagd om van job te veranderen?
Maar ze zou het o,zo graag willen, denk je niet?
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Nee, helemaal niet.
Lena heeft lef genoeg om dat vlakaf te zeggen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:Nee, helemaal niet.
Lena heeft lef genoeg om dat vlakaf te zeggen.
Daar ben ik ook van overtuigd! :thumbup:
0 x
Gesloten