Een bokaal saus is snel geopend en spaghetti koken kan een kind van die leeftijd wel.
Ik denk dat Tamara ook wel een beetje geholpen heeft.
Dat ze het wel degelijk zelf gedaan hadden, bewijst de enorme hoeveelheid pasta.

Heeft hij waarschijnlijk van zijn vader geleerd!Crackers schreef:En Dylan kan al goed wijnflessen openen![]()
Ze zijn 9 dacht ik. Dylan is duidelijk zijn melktanden aan 't verliezen.satine schreef:Ik denk dat die jongens toch iets ouder zijn dan 8, niet?
En hoe weet jij dat het om een gasfornuis gaat?Crackers schreef:Laat jij twee kinderen van die leeftijd alleen aan het gasfornuis?
Niet alleen in thuis, ik denk dat iedereen wel eens momenten heeft dat ze de klok willen terugdraaien.. de fijne maar ook de minder fijne momentenlord F. schreef:Hoeveel keer zouden ze in de geschiedenis van Thuis nu al die bekakte uitdrukking "ik zou de klok willen terugdraaien" gebruikt hebben?
Er komt ook sleet op : " dat is niet simpel ". Wat is er mis met " dat is niet eenvoudig "?jessie V. schreef:Net zoiets als, wanneer iemand in de ellende zit: "geef het wat tijd".