Ja, jonge Gentse actrice, Debby Crommelinck.Djenner schreef:Kwam Daisy haar naam niet in de eindgeneriek? Niet op gelet.
Kurt Van Damme (Dries Vanhegen)
-
- x 435
Re: Kurt Van Damme (Dries Vanhegen)
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
en gaat zij echt meespelen in thuis of is ze een soort van edelfigurante?Evaaa schreef:Ja, jonge Gentse actrice, Debby Crommelinck.Djenner schreef:Kwam Daisy haar naam niet in de eindgeneriek? Niet op gelet.
0 x
-
- x 435
Daar heb ik geen weet van. We zullen zien. Kurt kennende...annekeHU schreef:en gaat zij echt meespelen in thuis of is ze een soort van edelfigurante?Evaaa schreef:Ja, jonge Gentse actrice, Debby Crommelinck.Djenner schreef:Kwam Daisy haar naam niet in de eindgeneriek? Niet op gelet.

0 x
-
- x 435
Goed zo! We zijn weer waar we wezen moeten: bij Kurt.Evaaa schreef:Daar heb ik geen weet van. We zullen zien. Kurt kennende...annekeHU schreef:en gaat zij echt meespelen in thuis of is ze een soort van edelfigurante?Evaaa schreef:Ja, jonge Gentse actrice, Debby Crommelinck.Djenner schreef:Kwam Daisy haar naam niet in de eindgeneriek? Niet op gelet.
Kurt vind ik een groot kieken.

0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Wat is daarmee aan de hand zeg, zit die zo zwaar aan de drank nu want normaal kunt ge zijn gedrag ook niet meer noemen. Judith had gelijk dat ze de kinderen niet meegaf wat voor moeder zou ze zijn als ze die wel gaf aan hem met zo'n agressief gedrag.
0 x
-
- Nog geen rang
Opvliegende (nuchtere) karakters combineren met drank gaat niet samen. Hij gaat zich op de duur op alle vlakken buitenspel zetten. Straks komt zijn omgangsregeling met de kinderen nog in gevaar...zanacht schreef:Wat is daarmee aan de hand zeg, zit die zo zwaar aan de drank nu want normaal kunt ge zijn gedrag ook niet meer noemen. Judith had gelijk dat ze de kinderen niet meegaf wat voor moeder zou ze zijn als ze die wel gaf aan hem met zo'n agressief gedrag.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Vliegt die man nog? Dan gaan we regelrecht af op een nieuwe MD370 

0 x
Potentia Principatum
- Ikweetnix
- Poster rang 1
Degoutant ventje.
Altijd al agresief geweest, maar had niet verwacht dat die hiertoe in staat zou zijn.

Altijd al agresief geweest, maar had niet verwacht dat die hiertoe in staat zou zijn.
0 x
"You can call me Root"
-
- x 435
Dít had ik ook niet verwacht! Hoe onnozel Mayra misschien ook bezig is, dit valt niet goed te praten! 

0 x
-
- Nog geen rang
We zullen er wss geen last meer van hebben, Mayra en Waldek des te meer, vrees ik.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Wat Mayra heeft gedaan - Kurt in de val lokken en vervolgens afdreigen - is supersmerig. Maar dat is nog altijd geen vrijkaartje om iemand te verkrachten natuurlijk...
Ook mij verbaast het dat hij tot zoiets in staat is, eigenlijk! Teveel drinken en agressief worden is één ding, maar dit gaat toch wel heel wat stappen verder
Ook mij verbaast het dat hij tot zoiets in staat is, eigenlijk! Teveel drinken en agressief worden is één ding, maar dit gaat toch wel heel wat stappen verder

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
Een vrouw verkrachten kan nooit niet uiteraard maar het verbaasd me niet van Kurt als dader en ook niet van Mayra als slachtoffer.
0 x
Potentia Principatum
- Sans
- Poster rang 1
Ik wist wel dat hij Mayra nog zou terugpakken (sorry voor de woordkeuze) maar dat hij zo ver zou gaan..
Psychische problemen of zou het enkel door die alcoholverslaving zijn?
Van kwaad naar erger gewoon. En..leeft hij nog? 

0 x
-
- x 435