Ik vond Franky gisteren echt onbeleefd !
Ik kan heel goed begrijpen dat hij nog kwaad zou zijn op Tibo omdat die had gelogen tegen hem , maar hij zelf had gezegd dat dat niet meer het geval was.
Ik kan ook heel goed begrijpen dat een gast van 19 of 20 jaar er helemaal niet om staat te springen om zo een 15 jarig meisje in uw leven te hebben en dat uw lief ineens vader blijkt te zijn. Maar ten eerste , Jana vraagt niks van Franky zelf. En het is ook niet dat ze vraagt om bij hun te komen wonen ofzo. Het enige wat die wilt is om een soort van relatie te kunnen opbouwen met haar vader , af en toe eens iets gaan drinken , of eens naar de cinema. Meer niet.
Ik zie echt niet in hoe dit Franky zijn leven fel zou beïnvloeden. Voor hem zou er in principe niet veel veranderen. En ik snap ook niet dat hij dat precies niet begrijpt dat Jana haar vader wilt leren kennen en dat Tibo ook nieuwsgierig is naar zijn 'dochter'. Dat is toch niet meer dan normaal.

Maar ook al zit ik al dit aan de kant , en ik zou er vanuit gaan dat Franky wel degelijk een rede had om zo kwaad te zijn op zowel Tibo als Jana en het feit dat ze een relatie willen bouwen was het zeer onbeschoft hoe hij zich gedroeg tijdens dat etentje. Dat meisje kan er tenslotte ook niks aan doen , maar nee Franky moet absoluut zo onbeleefd en onaangenaam gaan doen. Zeer teleurstellend.

Ok , tirade is over !