het is ook niet niks he, haar eerste ex die haar dumpt voor een jonger exemplaar, haar tweede vent die het aftrapt voor een afgelebberd Spaans geval

ge kunt het beter treffen he met je keuze van partners

Al is het wel de tweede keer dat ze zijn leven red.flupke schreef:Gelukkig heeft Julia nog een beetje gezond verstand. Dat zij nog ooit Guy het leven zou redden, zal ze ook wel nooit gedacht hebben.
Nee, deze keer zal ze het "toejuichen" want ze is er, zoals wel meer mensen hier, van overtuigd dat de acties van Paulien, Katrien en Jens vooral een (grote) stommiteit(en) waren. En die waren gevolg van de onrechtvaardigheid van de rechtbank en het gek(r)onkel van Guy(met Tom)flupke schreef:Ik vraag me af of Julia het nu ook zo erg gaat vinden dat Guy weer een hoop leugens is gaan vertellen. Maar ja, als het is om haar dochter uit de wind te zetten, zal het wel mogen zeker?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Eigenlijk zou het in mijn ogen niet zoveel uit mogen maken, aangezien hetgeen Jens nu gedaan heeft, niks veranderd aan hetgeen Guy gedaan heeft met Fien.flupke schreef:Ik vraag me af of Guy nu nog als een paria zal behandeld worden.
Dat laatste begrijp ik ook goed. Want Guy was al vanalles aan 't hopen...Christel schreef:Ben ik ook wel benieuwd naar. Eigenlijk zou het in mijn ogen niet zoveel uit mogen maken, aangezien hetgeen Jens nu gedaan heeft, niks veranderd aan hetgeen Guy gedaan heeft met Fien.flupke schreef:Ik vraag me af of Guy nu nog als een paria zal behandeld worden.
Ik begrijp dan ook goed wat Julia bedoelde toen Guy in de Noorderzon vertelde dat hij geen klacht heeft neergelegd en ze hem zei dat hij buiten de dankbaarheid voor het niet-aangeven, niet teveel van haar moest verwachten.