Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Gesloten
dafkapin
Nog geen rang

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Bericht door dafkapin »

ik kan er wel inkomen hoor, de manier waarop julie reageert, al vind ik haar ook een zaag geworden :-?
het is ook niet niks he, haar eerste ex die haar dumpt voor een jonger exemplaar, haar tweede vent die het aftrapt voor een afgelebberd Spaans geval :mrgreen: en dan denkt ze eindelijk weer een vent gevonden te hebben, blijkt die een jong meisje te vermoorden
ge kunt het beter treffen he met je keuze van partners :angel:
0 x
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

Gelukkig heeft Julia nog een beetje gezond verstand. Dat zij nog ooit Guy het leven zou redden, zal ze ook wel nooit gedacht hebben.
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

ik ben echt benieuwd hoe deze historie vanavond gaat verder gaan?
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

flupke schreef:Gelukkig heeft Julia nog een beetje gezond verstand. Dat zij nog ooit Guy het leven zou redden, zal ze ook wel nooit gedacht hebben.
Al is het wel de tweede keer dat ze zijn leven red.
De eerste keer toen hij met die strop rond zijn nek stond en zij terug ging en dan de flikken belde.
Hopelijk gaat ze met de tijd niet terug een relatie beginnen met hem :crazy: want in Thuis weet ge nooit :D :crazy:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ja, onbewust wel een charmeoffensief van Guy. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

Ik vraag me af of Julia het nu ook zo erg gaat vinden dat Guy weer een hoop leugens is gaan vertellen. Maar ja, als het is om haar dochter uit de wind te zetten, zal het wel mogen zeker?
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

flupke schreef:Ik vraag me af of Julia het nu ook zo erg gaat vinden dat Guy weer een hoop leugens is gaan vertellen. Maar ja, als het is om haar dochter uit de wind te zetten, zal het wel mogen zeker?
Nee, deze keer zal ze het "toejuichen" want ze is er, zoals wel meer mensen hier, van overtuigd dat de acties van Paulien, Katrien en Jens vooral een (grote) stommiteit(en) waren. En die waren gevolg van de onrechtvaardigheid van de rechtbank en het gek(r)onkel van Guy(met Tom)
0 x
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

De dood van Fien zal altijd een mysterie blijven. Niemand zal ooit weten wat de doodsoorzaak nu eigenlijk was. Ik dacht dat in geval van twijfel de rechtbank meestal vrijspreekt. Tom heeft niet meer dan zijn job gedaan, namelijk zijn cliënt zo goed mogelijk verdedigen.

Haar lijk verbergen en doen alsof hij er niets mee te maken had, was een grote stommiteit van Guy. Daarom heeft hij ook negen maanden voorwaardelijk en een boete gekregen.

Maar datgene waarmee Jens is bezig geweest "een grote stommiteit" noemen, vind ik er ver over. Hij heeft doelbewust iemand neergeslagen, ontvoerd en vastgehouden. Hij had klaar en duidelijk de bedoeling om Guy van kant te maken. En liefst nog op een zo gruwelijk mogelijke manier.

Ik vind wat Jens gedaan heeft dan ook veel erger dan wat Guy ten laste werd gelegd. Ik begrijp wel dat hij het verlies van Fien, en de manier waarop, heel erg vond maar dit is nog altijd geen excuus om zo misdadig uit te halen.

Julia mag blij zijn dat Guy weer eens heeft gelogen en zo haar dochter beschermd heeft voor vervolging en een verblijf in de gevangenis.
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Ben ik het volledig mee eens
bij Jens was alles uitgedokterd
Julia en katrien mogen op zen minst Guy bedanken
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ja, maar Jens had wel een reden om Guy iets aan te willen doen. Guy was niet zo'n onschuldig slachtoffer als Fien...
0 x
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

Eens Julia aan Simon zal zeggen waarom zij Guy dankbaar is, en waarom hij haar bedankte voor het redden van zijn leven, zal het wel vlug geweten zijn wat Jens zo allemaal uitgespookt heeft.

Ik vraag me af of Guy nu nog als een paria zal behandeld worden.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

flupke schreef:Ik vraag me af of Guy nu nog als een paria zal behandeld worden.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Eigenlijk zou het in mijn ogen niet zoveel uit mogen maken, aangezien hetgeen Jens nu gedaan heeft, niks veranderd aan hetgeen Guy gedaan heeft met Fien.
Ik begrijp dan ook goed wat Julia bedoelde toen Guy in de Noorderzon vertelde dat hij geen klacht heeft neergelegd en ze hem zei dat hij buiten de dankbaarheid voor het niet-aangeven, niet teveel van haar moest verwachten. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

^^ 100% mee eens - het liegen en verstoppen dat Guy gedaan heeft wordt door de actie van Jens niet ongedaan gemaakt. :hand:
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Christel schreef:
flupke schreef:Ik vraag me af of Guy nu nog als een paria zal behandeld worden.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Eigenlijk zou het in mijn ogen niet zoveel uit mogen maken, aangezien hetgeen Jens nu gedaan heeft, niks veranderd aan hetgeen Guy gedaan heeft met Fien.
Ik begrijp dan ook goed wat Julia bedoelde toen Guy in de Noorderzon vertelde dat hij geen klacht heeft neergelegd en ze hem zei dat hij buiten de dankbaarheid voor het niet-aangeven, niet teveel van haar moest verwachten. :)
Dat laatste begrijp ik ook goed. Want Guy was al vanalles aan 't hopen...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

:lol: Julia en Simonneke hadden gisteren krek hetzelfde kapsel. Net tweelingzusjes :angel:
0 x
Gesloten