Franky & Bram

Gesloten
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Franky & Bram

Bericht door Ganja »

lord F. schreef:
Dus hij had nog eens moeten liegen tegen z'n moeder volgens jou? :) Want dat Bram al meerderjarig was was ook enkel maar een drogreden hé. Hij was toen al verliefd op Bram.

Euh en hoe weet jij dat zo zeker? dat is toch niet gezegd? ook later niet!!
Dus ik noem dat geen bijkomende leugen want niemand weet of Franky toen al verliefd was op Bram.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

satine schreef:Dat ontken ik toch niet? Alleen: hoeveel mensen doen dat? Ken jij zo'n mensen?
Neen weinig. Van al diegenen die de vader van hun kameraad hebben neer gestoken ken ik er niet 1.

Maar ik ken er dan ook niet 1 die de vader van een kameraad heeft neer gestoken :whistle: .
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ganja schreef:
lord F. schreef:
Dus hij had nog eens moeten liegen tegen z'n moeder volgens jou? :) Want dat Bram al meerderjarig was was ook enkel maar een drogreden hé. Hij was toen al verliefd op Bram.

Euh en hoe weet jij dat zo zeker? dat is toch niet gezegd? ook later niet!!
Dus ik noem dat geen bijkomende leugen want niemand weet of Franky toen al verliefd was op Bram.
Toch wel hoor. Dat die vriendschap tussen Bram en Franky toen al meer betekende voor Franky dan voor Bram was al duidelijk denk ik.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Shabba schreef:
satine schreef:Dat ontken ik toch niet? Alleen: hoeveel mensen doen dat? Ken jij zo'n mensen?
Ik heb al mensen gekend die heel heel ver gegaan zijn uit verliefdheid.
Ik ook ;) maar als je sommige verhalen dan hoort, dan schrik je toch?
Die oorveeg van Simonne was ook haar allereerste reactie, ik zie het mezelf niet doen, maar Franky is haar enige kind - ergens begrijp ik haar wel.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Shabba schreef:
Kan zijn, maar in de bak zitten voor iemand waar je op verliefd bent is gewoon dom. Liefde kan je daarmee niet 'afkopen'.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

satine schreef:
Shabba schreef:
Ik ook ;) maar als je sommige verhalen dan hoort, dan schrik je toch?
Die oorveeg van Simonne was ook haar allereerste reactie, ik zie het mezelf niet doen, maar Franky is haar enige kind - ergens begrijp ik haar wel.
als je maar 1 kind hebt mag je het slaan? als je er twee hebt volstaat een tik voor elk? vanaf drie kinderen mag je ze niet aan raken?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Nee Crackers, natuurlijk niet. :lol:
Maar alles draait om dat ene kind, degene die àlles moet zijn wat ouders van hun kind verwachten.
En Simonne weet dat de kans op een kleinkind wel heel klein is, haar man aanvaardt de geaardheid van zijn zoon niet, de verkoop van Ter Smissen die bij haar thuis ook wel speelt, haar beste vriendin zit in de stress over de zwangerschap van haar dochter... spanning alom.
En dan kom je er op uit dat net die ene zoon zoiets doet...

Daarbij, slaan heb ik nooit gedaan. Dus dat keur ik zeker niet goed, ik zeg ook niet dat het mag.
Maar ik heb wel empathie voor Simonne, ook al zou het mijn keuze niet zijn.

Zo duidelijker? ;)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Daar sluit ik me bij aan. Alle ellende zal er ineens uitgekomen zijn, wat ook wel menselijk is als je ziet wat er de afgelopen tijd gebeurd is. Simonne is normaal toch wel de eerste geweest die Franky gesteund heeft, dus ik kan me voorstellen dat ze zich zwaar ontgoochelt voelt in hem. Met zijn geaardheid heeft dat volgens mij niks te maken. Wel met Franky's verraad en met zijn leugens...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Vond de eindscene echt mooi. Ben benieuwd wat erop volgt.
0 x
kristien
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kristien »

Shabba schreef:Vond de eindscene echt mooi. Ben benieuwd wat erop volgt.
Ik had wel gedacht dat jij die zeker mooi ging vinden. Ik vond ze trouwens ook wel mooi ;)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

ik vond ze ook mooi maar ik vond ze ook zo lang aan slepen wanneer gaan we het nu eens weten wat Bram echt bij Franky zoekt?

Troost? Een luisterend oor? Een vriend? Een uitlaatklep? Een muur om tegen te klagen? Een vluchtweg om van Paulien haar gezaag af te raken? Een oase van rust zonder Julia, Katrien en Paulien?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Eigenlijk heb ik toch een beetje medelijden met Bram. Hij heeft van zijn ouders weinig geleerd. Gedraagt zich lomp en weet met een heleboel situaties geen raad en gaat dan raar doen. Vanavond dacht ik: ha, eindelijk eens een ouder iemand die eens met hem over die hele situatie met Pauline en het kind wil praten en dan loopt het zo af. Hij is wel erg alleen met zijn problemen. En nu is het helemaal erg geworden.
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Crackers schreef:ik vond ze ook mooi maar ik vond ze ook zo lang aan slepen wanneer gaan we het nu eens weten wat Bram echt bij Franky zoekt?

Troost? Een luisterend oor? Een vriend? Een uitlaatklep? Een muur om tegen te klagen? Een vluchtweg om van Paulien haar gezaag af te raken? Een oase van rust zonder Julia, Katrien en Paulien?
Liefde, sensualiteit, massages, .....Franky zou zo veel kunnen zijn voor Bram.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:ik vond ze ook mooi maar ik vond ze ook zo lang aan slepen wanneer gaan we het nu eens weten wat Bram echt bij Franky zoekt?

veel alternatieven heeft hij anders niet momenteel. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Eigenlijk heb ik toch een beetje medelijden met Bram. Hij heeft van zijn ouders weinig geleerd. Gedraagt zich lomp en weet met een heleboel situaties geen raad en gaat dan raar doen. Vanavond dacht ik: ha, eindelijk eens een ouder iemand die eens met hem over die hele situatie met Pauline en het kind wil praten en dan loopt het zo af. Hij is wel erg alleen met zijn problemen. En nu is het helemaal erg geworden.
Vind ik ook.
Wel heel sneu dat hij zo blij was dat Simonne met hem mee wilde gaan, om het dan zo te zien eindigen. Eigenlijk heeft die jongen nog niet veel geluk gehad in z'n leven... :(
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten