Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
wat gaan ze bij de politie toch maar aanvangen als tim eens een griepje heeft...
0 x
-
- x 435
totale chaos bij de politie!rossefurie schreef:wat gaan ze bij de politie toch maar aanvangen als tim eens een griepje heeft...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Toen hij met Femke in de Zus en Zo was, zei dat 'zijn collega's er mee bezig waren.'
Ik weet niet meer precies waarmee, maar ze bestaan dus echt, hij doet het niet allemaal alleen.
Ik weet niet meer precies waarmee, maar ze bestaan dus echt, hij doet het niet allemaal alleen.

0 x
-
- x 435
de collega's waren bezig met de inbraken die Kasper had gepleegd, dus bij Tom in het kantoor, en bij die andere mensen in dezelfde straat.satine schreef:Toen hij met Femke in de Zus en Zo was, zei dat 'zijn collega's er mee bezig waren.'
0 x
-
- Poster rang 1
Timmeke heeft toch ook altijd dienst e, wanneer mag die jongen eens slapen?
0 x
-
- Nog geen rang
ach binnenkomt doet hij een snuifje met zn toekomstige en kan hij heeeeel het dorp weer aan 

0 x
-
- x 435
Wat een brave man toch, die Tim.
Het zou me verbazen dat hij Femke -zelfs al bekende ze het ongeluk- niet meer zou steunen.
Het zou me verbazen dat hij Femke -zelfs al bekende ze het ongeluk- niet meer zou steunen.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Ik ben tot mijn grote verbazing tot de conclusie gekomen dat ik thans Tim het symphatiekste personage in Thuis vind. En zoals er hier een officieuze fanclub van Tom en één van Bram is verklaar ik nu officieel de fanclub van Tim voor open. 

0 x
-
- x 435
Inderdaad, ik vind Tim ook één van de sympathieksten die in Thuis rondlopen.martha schreef:Ik ben tot mijn grote verbazing tot de conclusie gekomen dat ik thans Tim het symphatiekste personage in Thuis vind. En zoals er hier een officieuze fanclub van Tom en één van Bram is verklaar ik nu officieel de fanclub van Tim voor open.

Laatst gewijzigd door Lazylady op vr 31 aug 2012, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Nog geen rang
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578

En inderdaad Tim was vroeger houterig en saai, het laatste seizoen heeft hij zich ontpopt tot een charmeur nog altijd ietwat houterig en met een "droge" humor.
0 x
-
- Nog geen rang