Paulien en katrien

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Paulien en katrien

Bericht door jessie V. »

Ik erger me dood aan die Katrien. Niet alleen blaft ze Bram constant af, maar ze bemoeit zich ook steeds met Paulien op een ergerlijke manier. Tegen Bram is zo inderdaad onbeschoft. Gisteren gaf ze hem gewoon een mep. :mrgreen:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Hmm, heb wel sympathie met Katrien eigenlijk in deze situatie. Zo'n onbeschofte boer zou ik ook niet lang kunnen dulden eigenlijk.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat ze heel boos is omdat hij de plaats van Jens heeft ingenomen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Volgens mij wordt het wel wat tussen Katrien en Jens.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

johan1969 schreef:Volgens mij wordt het wel wat tussen Katrien en Jens.
je zou het haast gaan denken. :)

maar denk dat Tim het niet zo leuk vind dat hij nu al 2 pottenkijkers in z'n flat heeft. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het niet fijn dat Tim en Gitta, Jens 'buiten pesten' en hem er zo vaak op attent maken dat hij in de weg loopt.

Een beetje meer medeleven zou geen kwaad kunnen, Jens heeft het toch moeilijk genoeg zo.

En waarom zit Gitta altijd bij Tim (decors uitsparen ? ). Waar woonde ze voor ze Tim leerde kennen ? Op straat ? :D

Als Tim eens naar Gitta zou gaan, zit Jens ook eens op zijn gemak zonder op een lebberend verliefd koppel te moeten zien.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
johan1969 schreef:Ik vind het niet fijn dat Tim en Gitta, Jens 'buiten pesten' en hem er zo vaak op attent maken dat hij in de weg loopt.

Een beetje meer medeleven zou geen kwaad kunnen, Jens heeft het toch moeilijk genoeg zo.

En waarom zit Gitta altijd bij Tim (decors uitsparen ? ). Waar woonde ze voor ze Tim leerde kennen ? Op straat ? :D

Als Tim eens naar Gitta zou gaan, zit Jens ook eens op zijn gemak zonder op een lebberend verliefd koppel te moeten zien.
:roll: :roll: :roll:
Jij vind het dus doodnormaal dat ze hem na zijn breuk met Paulien voor onbepaalde tijd onderdak geven?
Waarom is Jens niet uit eigen beweging elders gaan wonen?
Inderdaad. En eigenlijk is Jens bij mijn weten niet eens door Tim "uitgenodigd" om zolang bij hem in te trekken... Jens heeft dat zomaar zelf beslist, wat ook niet echt fatsoenlijk is. Ik vind dat Tim en Gitta juist behoorlijk gastvrij zijn geweest!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Komt nog bij dat Jens zo'n geweldig loon aan het verdienen is - ik vind het ook nogal arrogant dat hij vindt dat hij zomaar (en gratis) bij een ander koppel mag blijven wonen, mensen die hem niet eens uitgenodigd hebben.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Wie zou het leuk vinden als hij voor het eerst met zijn vriendin gaat samenwonen er een derde, en dan nog zo'n aandacht vrager als Jens, ongevraagd voor onbepaalde tijd bij je intrekt? Jij Johan 1969?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Christel schreef:Inderdaad. En eigenlijk is Jens bij mijn weten niet eens door Tim "uitgenodigd" om zolang bij hem in te trekken... Jens heeft dat zomaar zelf beslist, wat ook niet echt fatsoenlijk is. Ik vind dat Tim en Gitta juist behoorlijk gastvrij zijn geweest!
Ik meen mij te herinneren dat Tim wel degelijk onderdak aanbood aan Jens, maar volgens mij was dat als tijdelijke oplossing bedoeld...
Helemaal zeker weet ik het niet meer, maar stond Jens na zijn ruzie met Paulien niet ineens bepakt en bezakt voor de deur van Tim onder het motto: "Ik ga Paulien een lesje leren zodat ze me op haar blote knieën om vergeving smeekt en terug in huis haalt"? Toen uiteindelijk bleek dat Paulien hem niet terug in huis haalde en hem in zijn sop liet gaarkoken, is hij dan maar gewoon bij Tim blijven wonen. En die laatste heeft hem niet buiten gegooid.
Maar hoe dan ook, het was sowieso tijdelijk, en ik zou het ook belachelijk vinden dat Tim en Gitta de deur uit zouden moeten om Jens wat privacy te geven. Om over de "vrijpostigheid" van Jens nog maar te zwijgen...

En echt leuk lijkt me dat inderdaad ook niet voor een koppel wat pas samenwoont. Ik vond dat pas bijvoorbeeld best apart, toen Tim en Gitta al met Jens aan de ontbijttafel zaten toen ook Katrien nog eens gewoon binnen kwam vallen en een bord bij zette. Het lijkt daar wel een vluchtoord, en Tim en Gitta vinden alles prima. Van die 2 valt echt niks te zeggen wat dat betreft!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Als Gitta alleen woonde voor ze Tim leerde kennen en nu staat haar appartement dus leeg (aangezien ze altijd bij Tim zit), kan Jens ms in Gitta's appartement gaan wonen.

Ik ben ook benieuwd ivm zijn lucratieve job !

Als t maar niks louche is.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Jens moet eens voor zichzelf gaan zorgen en dat betekent o.a.zelf een onderkomen zoeken. Hij is ook altijd te veel verwend door Julia. Hij gedroeg zich daar ook al of het huis van hem was en iedereen altijd met hem rekening zou moeten houden.
Hij lag of hij zat en verder niet.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Waarom trekt Jens niet gewoon naar Portugal ? Lekker warm daar in deze tijd van het jaar.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Nu heeft hij een job, maar wat voor iets ! Het inpikken van Taxi Ter Smissens klanten !
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:En echt leuk lijkt me dat inderdaad ook niet voor een koppel wat pas samenwoont. Ik vond dat pas bijvoorbeeld best apart, toen Tim en Gitta al met Jens aan de ontbijttafel zaten toen ook Katrien nog eens gewoon binnen kwam vallen en een bord bij zette.
Ja, toen had ik pas echt compassie met Tim. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten