Ik denk dat ook. Het is duidelijk dat hij er niet tegen kan dat Femke het inmiddels ook zonder hem prima redt..Mieke schreef:neen maar ik durf wedden dat het hem daarom te doen is.lord F. schreef:Moet hij even vriendelijk zijn tegen Nina als Tom misschien?Mieke schreef:Peter zal echt iemand nodig hebben om voor te zorgen zeker. Femke is nu niet meer zo afhankelijk van hem dus neemt hij Nina aan die nog alles moet vragen en dan voelt hij zich weer belangrijk...zielige kerel eigenlijk wel als je het zo bekijkt
Vooral omdat ze hem de laatste tijd altijd zo sip laten kijken als hij Femke niet kan helpen
Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Peter Vlerick
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

Bwoah, ik snap hem ook wel hoor. Hij moest altijd maar springen voor Femke als ze in de put zat en hij deed dat ook telkens zonder mopperen. Maar nu krijgt hij toch wel érg weinig aandacht van Femke plots.
0 x
-
dani@home
- Nog geen rang
-
Rieka
- x 435
Antwoord: beide!dani@home schreef:Ik vraag me af wie er een therapeut nodig heeft....Peter, Femke of beide?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

een relatietherapeut mss zelfsRieka schreef:Antwoord: beide!dani@home schreef:Ik vraag me af wie er een therapeut nodig heeft....Peter, Femke of beide?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Rieka
- x 435
Nee, daar moeten ze niet aan beginnen, we kregen zoiets al op ons bord: Simonne en Frank...lord F. schreef:een relatietherapeut mss zelfsRieka schreef:Antwoord: beide!dani@home schreef:Ik vraag me af wie er een therapeut nodig heeft....Peter, Femke of beide?
0 x
- Gertj3
- Poster rang 1

Heb de indruk dat die begint zot te lopen van zijn nieuwste hulpje :love:
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
- Luc
- Poster rang 4

Die was er al zot van toen hij haar voor het eerst zag. Waarom heeft hij haar anders aangenomen ?
0 x
-
Rocky
- Nog geen rang
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik zie nu niet echt dat er iets is of gaat worden tss Peter en Nina zunne. Hij is er gewoon mee begaan.
Ik zie Nina ook eerder iets beginnen met Bram. En dat was wel al duidelijk te merken dat ze een boon heeft voor Bram.
Ik zie Nina ook eerder iets beginnen met Bram. En dat was wel al duidelijk te merken dat ze een boon heeft voor Bram.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ook ik heb zo m'n twijfels...
Peter lijkt stukken meer geinteresseerd in Nina, dan Nina in Peter. Zij lijkt het inderdaad meer te hebben voor Bram...
Ik ben benieuwd!
Peter lijkt stukken meer geinteresseerd in Nina, dan Nina in Peter. Zij lijkt het inderdaad meer te hebben voor Bram...
Ik ben benieuwd!
0 x
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Wat kwam die Nina daar eigenlijk doen met haar bosje bloemen???
Ik vertrouw niemand meer.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat kan ik me voorstellen, met al die achterbakse toestanden de laatste tijd.jessie V. schreef:Wat kwam die Nina daar eigenlijk doen met haar bosje bloemen???
Nina kwam Femke gewoon bedanken omdat zij Peter heeft aangeraden om Nina's avondcursus te betalen. Tot nu toe lijkt daar nog niks achter te zitten volgens mij.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532